Kategoriler
Genel

Etrafımdaki herkesten farklı düşünüyorum.

Maalesef bu, bunu göndermek için garip bir yerse. Ama başka kimse anlamıyor ve belki bazılarınız anlayamıyor. 22 yaşındayım ve yaşlarım arasında oldukça parlak olduğumu söyleyebilirim. İçmiyorum, sigara içmiyorum, parti yapmıyorum ve gençken geleceğime yatırım yapıyorum. Ben doğal bir iş kadınıyım. İşin yavaş olması için geçen yıl işimden çıkarıldım. Yaşlılar arasında bir golf sahasında çalıştım. Her neyse, esasen OutKast olduğum için iş bulmakta zorlandım. Okulda bile. Hiç arkadaşım olmadı. Röportajlara devam ediyorum ve sadece sordukları aptalca soruları anlamıyorum. Ve sonunda zaten boktan bir işçi işe alıyorlar. Biraz para kazanabilmek için bazı fikirler bulmaya çalışıyorum. Benim sorunum uzun vadeli hedeflerim var ama nerede olmam gerektiğini kendime finanse etmek için kısa vadeli bir pozisyona ihtiyacım var. Sosyal kaygım yok. Sadece ruhsal enerjim etrafımdaki çoğu insandan çok daha fazla işliyormuş gibi hissediyorum. Bütün sistem çok saçma. Topluma uymuyorum. Milyoner olacağım ve hayallerimi sürdüreceğim. Ama ben sadece toplumumuzda yaşadığım deneyimlerden bahsediyorum. Sorun şu ki, bf dramanız hakkında konuşmak istemiyorum. Metafizik ve başarılı bir insan olmak için neler yaptığınızdan bahsetmek istiyorum. Etrafımdaki madde yok.

“Etrafımdaki herkesten farklı düşünüyorum.” için 57 yanıt

Hakkari merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 15-03-2020 04:39:35

Selamın aleyküm siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siten ciddiyim dikkat çekici, şukuladım 19-03-2020 02:28:34

Erzincan merkezden ben doruk. Selam sayfan inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 20-03-2020 14:24:45

Uşak merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşım harbiden güzel, teşekkürler 24-03-2020 18:36:43

Kilis merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız valla hoşuma gitti, sağolun 31-03-2020 22:35:40

İstanbul merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 04-04-2020 17:55:43

Kırşehir merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 13-04-2020 02:06:50

Yozgat merkezden ben ali. Mrb siteniz harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 21-04-2020 16:03:32

Mardin merkezden ben ziya. Merhaba sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 23-04-2020 05:03:02

Şırnak merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siten cidden ilgi uyandırıcı, saolun 30-04-2020 00:01:33

Sinop merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-05-2020 12:14:49

Bartın merkezden ben Emine. Selam siteniz süper ötesi dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 09:09:30

Balıkesir merkezden ben gaye. Selamlar sayfa cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 15-05-2020 18:25:21

Samsun merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 06-06-2020 07:41:09

Kocaeli merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler 06-06-2020 07:41:42

Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web siteniz süper ötesi hayran edici, face de paylaştım 06-06-2020 07:42:01

Kars merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz inanki çok iyi, facebookta paylaştım 06-06-2020 07:42:33

Kırşehir merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfanız inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 06-06-2020 07:43:00

Amasya merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, teşekkürler 06-06-2020 07:45:23

Kastamonu merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle iyi, tebrikler 07-06-2020 03:37:53

Edirne merkezden ben mehmet. Merhabalar bu web sitesi inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-06-2020 03:46:32

Hatay merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese bu web sitesi inanki güzel, saolun 28-06-2020 10:00:28

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir