Kategoriler
Genel

Evrenin nasıl yaratıldığını biliyorum

Evet bu çok uzun ama sahip olduğum güçlü bir komplo ve bir süredir aklımda kaldı. Tamam yani yaklaşık 3 hafta önce yatıyordum Uyanıktım ama rüya görüyordum gibi hissettim Uyku felci gibiydi ama uyumuyordum. Bir dizi görüntü ve daha önce sahip olmadığım gibi çok garip bir rüya gördüm, bu yüzden ilk önce çok kasvetli bir ürkütücü ve boşluk boşluğu gibi bir yerde duruyordum açıklamak çok zor. Nasıl yer tarif benzer bir duygu vardı ama yine de açıklamak çok zor. Oldukça basit, ama evrenin yukarısında özet olarak, her şeyi inceleyen, sadece gözlemleyerek çok daha yüksek bir varlık (tanrı) vardı. Kendimi çok garip hissettim ve bir şekilde açıklamak imkansız. Evet, bunun bize bakan bir tanrı olması çok yaygın olduğunu biliyorum. Ama bu daha yüksek bir yere ulaşmak için ölmediği için farklıydı. Sadece bu evrenden daha yükseğe çıkmanız gerekiyordu. Sadece git, oraya gitmek için belirli bir yer ya da portal yok, sadece git ve ben rüyada yaptım ve sadece gözlemleyerek bu "tanrı" ile sona erdi. Zihninizde beyninizin doğru kararları verdiğine inanıyorum ama tamamen buna karşı çıkıp sadece alışılmadık bir şey değil, tamamen anormal bir şey yaparsanız, mavi bir parıltıyla yürüdüğümü hatırlıyorum. "tanrı" yani oraya varmak için tamamen zihninize karşı gittiğinize inanıyorum tüm sonuçları, ayartmaları, her şeyi kaldırın ve bırakın. Denedim ama her şeyi unutamadım, daha sonra söylenmesi daha kolay, bu konuda çevrimiçi bir şey bulamadım. Sizin düşünceleriniz mi? Sadece garip bir rüya mı? ya da başka bir şey?

“Evrenin nasıl yaratıldığını biliyorum” için 240 yanıt

Yalova merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 29-12-2019 08:21:15

Konya merkezden ben mehmet. Mrb web siteniz valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-12-2019 18:14:37

Ağrı merkezden ben Aylin. Mrb sayfanız gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 29-12-2019 18:20:07

Edirne merkezden ben doruk. Slm web siten süper ötesi hayran edici, saolun 06-01-2020 07:20:22

merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

Kastamonu merkezden ben banu. Merhaba sayfanız inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 10-01-2020 07:24:25

Kütahya merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfa harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 12-01-2020 08:57:16

Burdur merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siteniz gerçekten dikkat çekici, tebrikler 21-01-2020 15:54:03

Karabük merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler 21-01-2020 21:57:41

Kocaeli merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siten inan ki hayran edici, teraziye tıkladım 21-01-2020 21:57:47

Zonguldak merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha güzel, sağolun 21-01-2020 21:57:51

Isparta merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşımınız valla hayran edici, face de paylaştım 21-01-2020 21:57:54

Bitlis merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siteniz gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 21:57:57

Ordu merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, tebrikler 21-01-2020 21:58:01

Artvin merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfanız süper ötesi iyi, teşekkürler 21-01-2020 21:58:05

Bitlis merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşım yeminle hoşuma gitti, teşekkürler 21-01-2020 21:58:12

Mardin merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 21-01-2020 21:58:19

Sakarya merkezden ben ahmet. Selam herkese siteniz inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 21-01-2020 21:58:22

Giresun merkezden ben mehmet. Merhaba sayfan inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler 21-01-2020 21:58:33

Mardin merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 21-01-2020 21:58:37

Erzincan merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 21-01-2020 21:58:42

Tunceli merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 22-01-2020 12:34:55

Yozgat merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfan harbiden çok iyi, sağolun 22-01-2020 12:35:16

Tunceli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-01-2020 12:35:39

Sakarya merkezden ben mehmet. Selam web sitesi inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 22-01-2020 12:36:27

Ankara merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 23-01-2020 08:47:26

Gümüşhane merkezden ben gaye. Selamlar bu web sitesi valla hayran edici, face de paylaştım 23-01-2020 08:47:41

Edirne merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 08:47:48

Gaziantep merkezden ben Emine. Mrb web siten süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 08:48:00

Samsun merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten çok güzel, saolun 23-01-2020 15:29:36

Bursa merkezden ben Emine. Merhaba herkese web sitesi cidden iyi, linkedinde paylaştım 23-01-2020 15:29:41

Kocaeli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 15:29:47

Adıyaman merkezden ben gaye. Mrb sayfan inanılmaz dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 15:29:49

Tekirdağ merkezden ben ahmet. Merhabalar siten ciddiyim mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 15:29:51

Kütahya merkezden ben Aylin. Selamlar sayfan valla mükemmel, twitter da paylaştım 23-01-2020 15:29:56

Iğdır merkezden ben gaye. Slm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, sağolun 23-01-2020 15:29:58

Çanakkale merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfan valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 24-01-2020 00:37:46

Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Selamlar paylaşım harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 27-01-2020 18:48:22

Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 01-02-2020 22:56:18

Kastamonu merkezden ben Emine. Slm sayfan inanki hayran edici, linkedinde paylaştım 05-02-2020 23:54:56

Manisa merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 08-02-2020 07:56:47

Elazığ merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfa harbiden güzel, şukuladım 12-02-2020 12:26:10

Bitlis merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 13-02-2020 10:36:44

Isparta merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfan inanki iyi, twitter da paylaştım 18-02-2020 11:58:20

Bayburt merkezden ben doruk. Selam paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 24-02-2020 00:04:57

Antalya merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşım yeminle güzel, twitter da paylaştım 02-03-2020 03:35:18

Bingöl merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım 10-03-2020 03:47:22

Bitlis merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşım vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 18-03-2020 10:22:31

Manisa merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, saolun 10-04-2020 02:18:05

Ankara merkezden ben Aylin. Selam sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 10-04-2020 02:18:07

Bingöl merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siten yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler 10-04-2020 02:18:09

Aydın merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımın valla hoşuma gitti, şukuladım 10-04-2020 02:18:16

Mardin merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşımınız cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 10-04-2020 02:18:18

Mersin merkezden ben ahmet. Merhaba siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler 10-04-2020 02:18:20

Rize merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, sağolun 10-04-2020 02:18:23

Ağrı merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki güzel, linkedinde paylaştım 10-04-2020 02:18:31

Van merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 10-04-2020 02:18:39

Bayburt merkezden ben ziya. Slm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 12-04-2020 12:52:07

Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Slm web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 12-04-2020 12:52:18

Aksaray merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 12-04-2020 12:52:33

Kars merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfanız vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 12-04-2020 12:52:48

Adıyaman merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha çok güzel, tebrikler 12-04-2020 12:52:58

Batman merkezden ben doruk. Slm sayfanız vallaha billaha hayran edici, sağolun 12-04-2020 12:53:45

Bayburt merkezden ben ali. Slm sayfa valla çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-04-2020 12:53:47

Artvin merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-04-2020 12:53:54

Adana merkezden ben doruk. Merhaba siteniz vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 12-04-2020 12:53:58

Niğde merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 12-04-2020 12:54:05

Şırnak merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 16-04-2020 02:50:49

Bilecik merkezden ben doruk. Slm siten vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 22-04-2020 10:26:15

Diyarbakır merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 23-04-2020 18:48:30

Bayburt merkezden ben gaye. Mrb siten ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 07-05-2020 05:18:11

Bolu merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha çok güzel, sağolun 07-05-2020 09:25:09

Edirne merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 11-06-2020 13:37:20

Kayseri merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, tebrikler 29-06-2020 01:45:48

Osmaniye merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 29-06-2020 01:46:06

Bingöl merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-06-2020 01:46:10

Bolu merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 29-06-2020 01:46:28

İzmir merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 29-06-2020 01:46:36

Sivas merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siten gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 29-06-2020 01:46:43

Mardin merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım 29-06-2020 01:46:49

Diyarbakır merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan vallaha mükemmel, facebookta paylaştım 29-06-2020 01:46:56

Karaman merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz inanki çok iyi, teraziye tıkladım 02-07-2020 00:54:13

Hakkari merkezden ben ali. Merhabalar bu web sitesi gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 02-07-2020 22:44:40

Malatya merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 02-07-2020 22:44:44

Gümüşhane merkezden ben banu. Merhaba siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 02-07-2020 22:44:46

Tekirdağ merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, sağolun 02-07-2020 22:44:49

Çorum merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfanız ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım 02-07-2020 22:44:57

Niğde merkezden ben Aylin. Selam paylaşımın vallaha güzel, twitter da paylaştım 02-07-2020 22:45:00

Zonguldak merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-07-2020 22:45:01

Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok güzel, teraziye tıkladım 02-07-2020 22:45:04

Erzurum merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha iyi, face de paylaştım 02-07-2020 22:45:25

Bilecik merkezden ben doruk. Selamlar sayfa cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 02-07-2020 22:45:29

Ağrı merkezden ben Emine. Selam web sitesi inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 02-07-2020 22:45:33

Kütahya merkezden ben banu. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 02-07-2020 22:45:38

Aydın merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-07-2020 22:45:47

Hatay merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 02-07-2020 22:45:58

Yalova merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 02-07-2020 22:46:00

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir