Ben SoCal'lıyım ve salgından önce tüm haberler evsiz nüfus ve ne kadar kontrolden çıktığı hakkında konuşabiliyordu. Memleketimde, son on yıldır bir parkın karşısındaki sokakta yaşıyorum ve hiç evsiz insan görmedim (belki burada ve orada birkaç tane) ama bu yıl onları çok daha sık gördüm. Vali, Kaliforniya'nın yarısından fazlasının çılgın bir sayı olan Covid19 ile enfekte olabileceğini beklediğini söyledi, o zaman sokaklardaki tüm evsizler ne olacak? Bu gerçekten bir salgın haline gelmeden birkaç gün önce, San Jose'de onlar için küçük evler inşa etmenin ne kadar havalı olduğunu söyledikleri için haberler artık bu konuyu artık vurmuyor. Ve üstteki kiraz için, bu tür hastalıklara en fazla maruz kalacaklarını söylediler, ancak kimse hala onlardan bahsetmiyor ya da bildiğimiz kadarıyla ezici sayılarla enfekte olmadı / ölmedi.

Author

193 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Hatay merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımın ciddiyim mükemmel, şukuladım 21-03-2020 17:50:52

  2. Afyon merkezden ben doruk. Selamlar sayfa yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 21-03-2020 18:30:35

  3. Selamın aleyküm web siteniz vallaha mükemmel, şukuladım

  4. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar bu web sitesi valla güzel, şukuladım

  5. Manisa merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten cidden hayran edici, sağolun 23-03-2020 23:00:11

  6. Sivas merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 26-03-2020 01:10:13

  7. Çorum merkezden ben gaye. Slm siten vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-03-2020 07:12:30

  8. Ardahan merkezden ben ali. Selam siten harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 05-04-2020 01:05:29

  9. Diyarbakır merkezden ben Aylin. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 05-04-2020 10:12:12

  10. Batman merkezden ben mehmet. Selamlar bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 09-04-2020 10:16:34

  11. Denizli merkezden ben Aylin. Slm web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 11-04-2020 10:33:35

  12. Bitlis merkezden ben ahmet. Selamlar siteniz harbiden güzel, teraziye tıkladım 13-04-2020 09:03:25

  13. Kırşehir merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 17-04-2020 11:55:51

  14. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım 17-04-2020 19:23:01

  15. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  16. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  17. Van merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 24-04-2020 18:38:34

  18. Muğla merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha iyi, teşekkürler 25-04-2020 15:19:46

  19. selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun

  20. Tekirdağ merkezden ben gaye. Merhaba paylaşımın inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 25-04-2020 20:26:36

  21. Çankırı merkezden ben ali. Selam herkese paylaşımın harbiden çok güzel, teşekkürler 28-04-2020 21:33:41

  22. Selam herkese paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  23. Kilis merkezden ben ali. Selamlar sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 05-05-2020 01:20:19

  24. Selam web siten yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  25. Mrb paylaşımın inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  26. Mardin merkezden ben Aylin. Slm sayfan valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 06-05-2020 12:31:49

  27. Edirne merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siteniz inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 06-05-2020 12:45:07

  28. Sivas merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım yeminle dikkat çekici, tebrikler 06-05-2020 23:15:24

  29. Aydın merkezden ben banu. Selamlar web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 12-05-2020 15:21:21

  30. Merhaba siten gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  31. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, saolun

  32. Mrb paylaşımınız vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım

  33. Zonguldak merkezden ben ahmet. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-06-2020 13:28:43

  34. Selam sayfa süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. Kars merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfanız süper ötesi güzel, face de paylaştım 15-06-2020 20:48:40

  36. elif yılmaz Reply

    Ordu merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 28-06-2020 14:53:54

  37. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siten valla mükemmel, sağolun

  38. selamun aleyküm paylaşımınız cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  39. Tunceli merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 05-07-2020 20:45:48

  40. Eskişehir merkezden ben gaye. Selam siteniz vallaha billaha çok güzel, twitter da paylaştım 09-07-2020 01:22:08

  41. Gaziantep merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha çok güzel, teşekkürler 10-07-2020 16:21:36

  42. Gaziantep merkezden ben ziya. Selam herkese web siteniz inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 14-07-2020 10:49:21

  43. Bursa merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siteniz yeminle güzel, teraziye tıkladım 15-07-2020 13:06:40

  44. Düzce merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 15-07-2020 14:25:42

  45. Rize merkezden ben ahmet. Mrb sayfanız ciddiyim çok güzel, sağolun 17-07-2020 10:36:12

  46. Bilecik merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfa inanki hoşuma gitti, face de paylaştım 18-07-2020 13:34:13

  47. elif yılmaz Reply

    Erzincan merkezden ben elif yılmaz. Selam sayfan vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 18-07-2020 14:53:03

  48. Afyon merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 24-07-2020 21:29:40

  49. Selamın aleyküm siten ciddiyim hayran bıraktı, sağolun

  50. Merhaba herkese sayfan cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  51. Tekirdağ merkezden ben mehmet. Merhaba sayfanız süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 23:22:16

  52. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok güzel, teraziye tıkladım

  53. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  54. Sivas merkezden ben Gürbüz. Merhaba bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 23-08-2020 04:40:44

  55. Selam herkese web siten gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  56. selamun aleyküm siten inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  57. Hatay merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım 03-09-2020 13:42:17

  58. Merhabalar sayfanız inanki iyi, facebookta paylaştım

  59. Mrb bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, sağolun

  60. Ankara merkezden ben Emine. Mrb web siten valla çok iyi, şukuladım 14-09-2020 14:14:50

  61. Uşak merkezden ben ziya. Selam paylaşım inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 16-09-2020 02:21:11

  62. Batman merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha hayran edici, sağolun 22-09-2020 20:20:01

  63. Kırşehir merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, teşekkürler 02-10-2020 09:39:08

  64. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 20-10-2020 21:46:15

  65. Kastamonu merkezden ben Emine. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-10-2020 21:22:45

  66. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm paylaşımınız ciddiyim güzel, face de paylaştım , elif yılmaz – 64

  67. Balıkesir dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Merhabalar sayfan vallaha hayran edici, teşekkürler , Emine – 348

  68. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım inan ki çok güzel, saolun , – 472

  69. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler , Emine – 437

  70. Selam siteniz cidden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  71. Uşak dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Merhaba herkese sayfanız cidden çok güzel, face de paylaştım , ahmet – 264

  72. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Merhaba sayfanız inanılmaz mükemmel, sağolun , ahmet – 4

  73. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha çok iyi, teşekkürler

  74. Mardin merkezden ben memo. Merhaba sayfanız vallaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 28-11-2020 14:14:21

  75. Bayburt dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selamlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım , banu – 42

  76. Gürbüz Reply

    Manisa dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım , Gürbüz – 107

  77. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanki iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 231

  78. selamun aleyküm web siten vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  79. Slm bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım

  80. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 246

  81. Merhaba herkese sayfa yeminle dikkatimi çekti, şukuladım

  82. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım

  83. Nevşehir merkezden ben hatice. Selamlar sayfan süper ötesi hayran edici, tebrikler 01-01-2021 03:07:38

  84. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 212

  85. Nevşehir dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selam sayfan vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , ziya – 354

  86. Antalya merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın gerçekten iyi, twitter da paylaştım 03-01-2021 14:50:27

  87. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden çok güzel, facebookta paylaştım , Emine – 169

  88. Merhaba herkese web siten vallaha billaha hayran edici, teşekkürler

  89. Merhabalar web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  90. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden hayran edici, face de paylaştım

  91. Adana merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşım harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 03-02-2021 16:10:49

  92. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Mrb paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 211

  93. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Merhaba siten vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım , Gürbüz – 212

  94. Gürbüz Reply

    Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz iyi, şukuladım 04-02-2021 10:54:14

  95. Ordu merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 05-02-2021 20:42:23

  96. Selamlar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  97. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web siteniz gerçekten iyi, teşekkürler

  98. Selam herkese paylaşımınız gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  99. Gürbüz Reply

    Manisa dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Slm siten inanılmaz mükemmel, şukuladım , Gürbüz – 21

  100. Slm web siten harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  101. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm sayfa inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 412

  102. elif yılmaz Reply

    Ordu merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siten inan ki iyi, saolun 09-02-2021 07:05:40

  103. Uşak dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Slm sayfa vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 132

  104. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Merhaba sayfa vallaha mükemmel, tebrikler , elif yılmaz – 399

  105. Siirt merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle çok iyi, face de paylaştım 10-02-2021 02:30:25

  106. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Merhaba web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 360

  107. Selamlar siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, saolun

  108. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm siten süper ötesi iyi, facebookta paylaştım , banu – 495

  109. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler

  110. Aydın dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selamın aleyküm sayfanız inanki mükemmel, teşekkürler , – 282

  111. Nevşehir merkezden ben Aylin. Slm siten yeminle güzel, teşekkürler 11-02-2021 22:23:02

  112. elif yılmaz Reply

    Tokat dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, sağolun , elif yılmaz – 472

  113. Bursa dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar sayfa valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 372

  114. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki hoşuma gitti, teşekkürler

  115. Merhaba herkese sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  116. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm paylaşımınız yeminle dikkat çekici, sağolun , ali – 166

  117. Gümüşhane dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selamlar web siteniz cidden dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 425

  118. Yalova merkezden ben emin. selam arkadaşlar sayfa valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 17-02-2021 03:44:09

  119. Trabzon dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar sayfa vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım , – 249

  120. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 375

  121. Afyon dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Merhaba siteniz cidden mükemmel, face de paylaştım , ziya – 330

  122. Eskişehir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siteniz inanılmaz hayran bıraktı, saolun 17-02-2021 15:03:38

  123. Kilis dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selamın aleyküm sayfa yeminle iyi, facebookta paylaştım , ziya – 2

  124. Selamın aleyküm web sitesi cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  125. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın valla çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 480

  126. Gümüşhane merkezden ben ziya. Merhaba herkese siten inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 21-02-2021 11:09:24

  127. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Mrb web siteniz inanki mükemmel, face de paylaştım , elif yılmaz – 400

  128. Gürbüz Reply

    Adıyaman dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selam web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , Gürbüz – 15

  129. Mersin merkezden ben ali. Selamlar sayfanız vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 27-02-2021 06:22:15

  130. Denizli dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selam herkese web siteniz valla çok iyi, teraziye tıkladım , Aylin – 216

  131. İstanbul merkezden ben emin. Merhaba herkese web siteniz harbiden iyi, sağolun 01-03-2021 09:26:31

  132. Tunceli merkezden ben emin. Merhaba paylaşımınız ciddiyim çok güzel, face de paylaştım 03-03-2021 19:52:28

  133. Sinop dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . selam arkadaşlar siteniz cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Emine – 268

  134. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar web siteniz inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  135. Hakkari dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Slm web siten valla güzel, saolun , – 23

  136. Gürbüz Reply

    Artvin merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siteniz yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 15-03-2021 08:41:39

  137. Merhaba siteniz yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler

  138. Şanlıurfa merkezden ben gaye. Merhaba sayfanız valla dikkat çekici, saolun 22-03-2021 17:34:30

  139. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selamlar siten inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler , ahmet – 201

  140. Muğla dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar web siten inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ziya – 146

  141. Gümüşhane merkezden ben . Merhabalar web siteniz valla hayran edici, linkedinde paylaştım 13-04-2021 13:22:16

  142. selamun aleyküm sayfanız cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  143. selamun aleyküm siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım

  144. Kahramanmaraş dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha hayran edici, twitter da paylaştım , Hasan – 117

  145. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 170

  146. elif yılmaz Reply

    Merhabalar web siten süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım

  147. Gürbüz Reply

    Ardahan merkezden ben Gürbüz. Merhaba bu web sitesi gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 01-05-2021 22:47:31

  148. Eskişehir dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . selamun aleyküm paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım , ahmet – 291

  149. Yozgat dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . selamun aleyküm paylaşım cidden çok iyi, şukuladım , Aylin – 432

  150. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun , Aylin – 248

  151. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Slm web siteniz yeminle dikkat çekici, teşekkürler , Hasan – 305

  152. Gürbüz Reply

    Selam web siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım

  153. elif yılmaz Reply

    Bursa dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . selam arkadaşlar web sitesi valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 184

  154. Denizli dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selamlar web siteniz gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım , ali – 413

  155. Muğla dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ziya – 134

  156. Trabzon dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selam web siteniz inan ki çok iyi, face de paylaştım , mehmet – 360

  157. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selam sayfa yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 212

  158. Bolu dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selam herkese sayfan süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun , gaye – 475

  159. Erzurum dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Merhaba sayfan inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Emine – 478

  160. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selamlar siten süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım , emin – 443

  161. Çorum dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selam web sitesi gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım , gaye – 164

  162. Balıkesir merkezden ben emin. Selamlar bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, şukuladım 18-05-2021 07:46:04

  163. Mersin dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden mükemmel, teşekkürler , ali – 21

  164. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  165. Muş dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . Selamın aleyküm web sitesi yeminle hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , gaye – 499

  166. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Merhaba web sitesi vallaha billaha çok iyi, şukuladım , Gürbüz – 107

  167. Bitlis dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , emin – 472

  168. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Merhabalar web siten inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 282

  169. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım , gaye – 346

  170. Erzurum merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız inan ki hayran edici, face de paylaştım 05-06-2021 03:32:20

  171. Ağrı dan kimler var. Evsiz sorununa ne oldu? . selam arkadaşlar paylaşımın cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Gürbüz – 70

  172. Bu konu : ” Evsiz sorununa ne oldu? ” çok güzel. Mrb paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Hasan – 478

  173. Yozgat merkezden ben gaye. Merhaba siten inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 09-06-2021 14:47:44

  174. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  175. Merhaba herkese paylaşım valla hayran bıraktı, şukuladım

  176. Osmaniye merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım 11-06-2021 20:22:33

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link