Dünyayı köleleştirme ve yıkımdan kurtarmanın yolu, hepimizin kolektif olarak uyanmasıdır. Bunun için elimizdeki en iyi araç farkındalık meditasyonudur. Bunu ne kadar çok insan yaparsak, faydalarını o kadar çok açığa çıkarırsak, faaliyet o kadar bulaşıcı hale gelir ve küresel bilinçte gerçek pozitif değişimi o kadar çok etkileyebiliriz.

Lütfen denemediyseniz deneyin. Meditasyon yapamayacağınızı düşünüyorsanız, yanılıyorsunuz. Meditasyon yapmaya devam ettiğiniz sürece meditasyon yapmamak meditasyon yapmanın tüm noktasıdır.

21 Comments

  1. Gaziantep merkezden ben Aylin. Merhaba herkese paylaşım cidden çok güzel, sağolun 20-04-2021 11:01:38

  2. Elazığ dan kimler var. Farkındalık meditasyonu . selamun aleyküm sayfa inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 339

  3. Diyarbakır dan kimler var. Farkındalık meditasyonu . selam arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , emin – 322

  4. Bursa dan kimler var. Farkındalık meditasyonu . Merhabalar paylaşımın inanki çok güzel, teşekkürler , gaye – 156

  5. Van merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım vallaha çok iyi, face de paylaştım 26-04-2021 10:11:46

  6. Amasya dan kimler var. Farkındalık meditasyonu . selam arkadaşlar web siteniz cidden çok iyi, face de paylaştım , ali – 9

  7. Bu konu : ” Farkındalık meditasyonu ” çok güzel. Slm sayfan vallaha billaha hayran edici, sağolun , ali – 489

  8. Manisa dan kimler var. Farkındalık meditasyonu . Selamlar web siten harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 93

  9. selam arkadaşlar web sitesi yeminle güzel, teraziye tıkladım

  10. Selamın aleyküm sayfan gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler

  11. Bu konu : ” Farkındalık meditasyonu ” çok güzel. Selam sayfanız inanki çok iyi, tebrikler , mehmet – 160

  12. Aydın merkezden ben ali. Merhaba sayfa inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım 10-05-2021 12:16:33

  13. Slm siten gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım

  14. Tunceli dan kimler var. Farkındalık meditasyonu . Merhabalar paylaşımınız ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım , memo – 427

  15. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım

  16. Selam web siteniz yeminle çok güzel, teşekkürler

  17. Bu konu : ” Farkındalık meditasyonu ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 138

  18. Bu konu : ” Farkındalık meditasyonu ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz valla dikkatimi çekti, sağolun , hatice – 69

  19. Merhaba bu web sitesi cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  20. Malatya merkezden ben doruk. Mrb web sitesi yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 03-06-2021 16:06:51

  21. selamun aleyküm bu web sitesi valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link