Bu, Mars’ın ay düğümünün 30 derece içinde olduğu zamanlarda Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden verilerdir. Veriler, Dow Jones’un 1896’dan beri günlük yüzde değişikliklerini içeriyor. Bu bilgiler, borsa verileriyle ilgili güvenilir olduğuna inanılan kaynaklardan elde edildi. Yüzde olarak, Dow Jones 1896’dan beri% 857 arttı. Mars 1896’dan beri ay düğümünün 30 derecesinde olduğunda Dow% 136 yükseldi. Mars, Ay düğümünün 30 derece yakınında olmadığında, Dow% 721 yükseldi. Mars’ın ay düğümünden 30 derece içinde olduğu dönemde Mars’ın retrograd fazları, Mars’ın ay düğümünden 30 derece içinde olduğu düşünülmemiştir. Federal rezervin faiz oranlarını Mars gezegeninin hareketlerine göre belirleyebileceğini varsayıyorum. https://zenodo.org/record/3711110#.Xys2NyhKjIU

Author

127 Comments

  1. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi hayran edici, şukuladım

  2. Merhabalar paylaşımın süper ötesi güzel, tebrikler

  3. Nevşehir merkezden ben ziya. selamun aleyküm siteniz vallaha çok iyi, saolun 06-08-2020 03:28:39

  4. Mrb sayfa yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  5. Mrb siten süper ötesi çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  6. Yozgat merkezden ben ahmet. Merhaba siten inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 06-08-2020 03:28:40

  7. Adana merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siteniz inan ki hayran edici, teşekkürler 06-08-2020 03:28:41

  8. Kırşehir merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 06-08-2020 03:28:43

  9. Selamlar bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun

  10. Bilecik merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımınız yeminle iyi, twitter da paylaştım 06-08-2020 03:28:57

  11. Selam herkese paylaşımınız vallaha iyi, teşekkürler

  12. merhaba arkadaşlar bu web sitesi cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  13. Van merkezden ben Emine. Slm sayfa inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 06-08-2020 03:28:58

  14. Selamlar siteniz valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  15. Selamlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teşekkürler

  16. Aksaray merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden iyi, teşekkürler 06-08-2020 03:29:00

  17. Balıkesir merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşım vallaha billaha çok güzel, tebrikler 06-08-2020 03:29:01

  18. Kırıkkale merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 06-08-2020 03:29:01

  19. selam arkadaşlar sayfanız harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  20. selam arkadaşlar bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, teşekkürler

  21. Merhabalar siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım

  22. Ağrı merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımın ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 06-08-2020 03:29:10

  23. Ordu merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sağolun 06-08-2020 03:29:11

  24. elif yılmaz Reply

    Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siten inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 03:29:11

  25. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. Selamlar paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, saolun 06-08-2020 03:29:12

  26. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 03:29:13

  27. Tokat merkezden ben banu. selam arkadaşlar web siten ciddiyim hayran edici, tebrikler 06-08-2020 03:29:13

  28. Kayseri merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 06-08-2020 03:29:16

  29. Merhabalar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  30. elif yılmaz Reply

    Selam web sitesi gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler

  31. Burdur merkezden ben Emine. Selamlar sayfan vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım 06-08-2020 03:29:18

  32. Merhaba herkese web sitesi cidden iyi, face de paylaştım

  33. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  34. Selam herkese paylaşım vallaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  35. Merhabalar web sitesi yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  36. Hatay merkezden ben Emine. Selam sayfanız inanılmaz çok iyi, şukuladım 06-08-2020 03:29:21

  37. Selam bu web sitesi cidden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  38. Ardahan merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 06-08-2020 03:29:23

  39. selamun aleyküm sayfa inanki hoşuma gitti, teşekkürler

  40. Düzce merkezden ben mehmet. Selam herkese web sitesi inan ki güzel, teşekkürler 06-08-2020 03:29:31

  41. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımın vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım

  42. Adıyaman merkezden ben ali. Selam herkese siteniz yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 06-08-2020 03:29:33

  43. selamun aleyküm bu web sitesi valla çok iyi, teraziye tıkladım

  44. Gürbüz Reply

    Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selam web sitesi gerçekten iyi, teşekkürler 06-08-2020 19:10:34

  45. Rize merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 08-08-2020 03:27:47

  46. Slm siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  47. Şanlıurfa merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten yeminle çok güzel, twitter da paylaştım 23-08-2020 05:11:10

  48. Erzincan merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten vallaha billaha güzel, teşekkürler 26-08-2020 18:57:23

  49. Gürbüz Reply

    Selamlar web siten vallaha hoşuma gitti, tebrikler

  50. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten mükemmel, face de paylaştım

  51. Selamlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  52. Bartın merkezden ben ali. Merhaba paylaşım harbiden iyi, teşekkürler 10-09-2020 00:15:22

  53. Slm web siten vallaha billaha hoşuma gitti, tebrikler

  54. Merhaba siten valla mükemmel, linkedinde paylaştım

  55. Selam web siten inanki çok hoşuma gitti, şukuladım

  56. Gürbüz Reply

    Selam herkese sayfanız ciddiyim hayran edici, şukuladım

  57. elif yılmaz Reply

    Selam sayfanız inanki hayran edici, tebrikler

  58. Afyon dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . selam arkadaşlar web siten vallaha çok iyi, face de paylaştım , doruk – 326

  59. Mrb sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  60. elif yılmaz Reply

    Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımın harbiden iyi, twitter da paylaştım 27-10-2020 03:21:39

  61. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  62. Sakarya dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Selam herkese siten valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 456

  63. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  64. İzmir merkezden ben banu. Merhaba herkese bu web sitesi inanki dikkat çekici, face de paylaştım 29-10-2020 08:34:31

  65. Eskişehir merkezden ben emin. Merhaba herkese sayfanız vallaha güzel, teşekkürler 03-11-2020 00:57:38

  66. Kilis dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . selamun aleyküm web siteniz inanki hayran edici, sağolun , ali – 364

  67. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim mükemmel, tebrikler , Aylin – 126

  68. Osmaniye merkezden ben banu. Selamlar web sitesi ciddiyim güzel, saolun 07-11-2020 08:36:22

  69. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, saolun , ziya – 210

  70. Merhaba paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  71. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Merhabalar web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 479

  72. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi cidden çok iyi, twitter da paylaştım , Gürbüz – 347

  73. Slm paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, tebrikler

  74. Gümüşhane merkezden ben ahmet. Slm siteniz vallaha çok güzel, teşekkürler 02-12-2020 05:10:07

  75. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Merhabalar web siten süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , emin – 14

  76. Merhabalar paylaşımınız yeminle çok güzel, sağolun

  77. Sivas dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Selam bu web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 310

  78. Aksaray merkezden ben . merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden güzel, sağolun 15-12-2020 22:48:58

  79. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi valla güzel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 209

  80. Tekirdağ merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim çok iyi, saolun 21-12-2020 14:12:48

  81. Kırklareli dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . selam arkadaşlar paylaşımın inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 2

  82. Tokat merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 05-01-2021 19:10:04

  83. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 197

  84. Balıkesir dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Selam herkese sayfan valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ziya – 469

  85. Kırklareli merkezden ben doruk. Merhaba herkese bu web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 11-01-2021 23:46:59

  86. Iğdır dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Slm siteniz ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım , ahmet – 346

  87. Gaziantep merkezden ben hatice. Merhaba herkese paylaşımın harbiden dikkat çekici, face de paylaştım 22-01-2021 20:52:40

  88. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Merhaba herkese web siten cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 489

  89. Nevşehir dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım , emin – 304

  90. Rize dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . selam arkadaşlar paylaşım inanki dikkatimi çekti, teşekkürler , ziya – 375

  91. merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim iyi, sağolun

  92. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Selam sayfan yeminle güzel, teraziye tıkladım , mehmet – 197

  93. Mrb siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  94. Bilecik merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha çok güzel, teşekkürler 08-02-2021 02:03:26

  95. Trabzon merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten vallaha hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 08-02-2021 18:08:14

  96. Çorum dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Selamlar web siteniz vallaha çok güzel, sağolun , ali – 472

  97. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok iyi, saolun

  98. Bolu merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşımın valla dikkat çekici, saolun 27-02-2021 12:27:15

  99. Konya merkezden ben banu. Merhabalar sayfan cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 01-03-2021 01:46:42

  100. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım

  101. İstanbul merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa vallaha çok iyi, saolun 06-03-2021 21:54:39

  102. Selam herkese bu web sitesi harbiden mükemmel, saolun

  103. Tunceli dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Merhaba sayfa inanılmaz güzel, face de paylaştım , banu – 203

  104. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz çok iyi, saolun , emin – 132

  105. Trabzon merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşımın inanki hayran bıraktı, tebrikler 07-04-2021 15:47:43

  106. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  107. Merhaba herkese web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler

  108. Gaziantep merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar bu web sitesi valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 22-04-2021 21:06:03

  109. Bayburt dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Merhabalar sayfa inanki güzel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 348

  110. Mersin dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Mrb sayfan harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Hasan – 498

  111. Çanakkale merkezden ben hatice. Merhaba herkese siteniz vallaha hayran edici, tebrikler 07-05-2021 04:23:31

  112. selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  113. Trabzon dan kimler var. Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler . Merhaba herkese sayfa süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Gürbüz – 430

  114. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki iyi, tebrikler , gaye – 123

  115. Bu konu : ” Federal Rezerv’in Mars gezegeninin hareketlerine dayanarak faiz oranları ayarlayabileceği hipotezi. İşte Mars’ın ay düğümünden 30 dereceye yaklaştığında Dow Jones’un nasıl performans gösterdiğini gösteren 1896’ya kadar giden veriler ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, tebrikler , emin – 85

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link