Bununla birlikte, çok az kanıt, çok fazla varsayım:

Siber dolandırıcılık ve kimlik hırsızlığı dalgası sadece milyonlarca yeni işsiz ve çaresiz insan hayatta kalmak için neler yapabileceğini değil, aslında ABD’ye Çin devlet destekli bir siber saldırı mı?

Çin gibi bir hükümet, küresel saldırı ve siber savaşı desteklediği bilinen ve şu anda COVID’den önce ABD ve Trump yönetimi ile büyük bir ticaret savaşında olan ve şimdi COVID’nin yayılması için ABD ve batı suçlamalarına karşı agresif bir şekilde savaşan SSN’ler ve ABD nüfusunun yaklaşık% 50’si için … büyük bir kargaşa ve ekonomik yıkım zamanında düşmanın ekonomik sistemini onlara karşı kullanabilir, ancak dolandırıcılığı mümkün olduğunca artırmak için verilerini kullanabilir.

Karşılık vermek zor ve inkar edilmesi kolay olurdu – sahtekarlığı kendiniz yapın veya (daha iyi ve daha kolay ve muhtemelen daha zarar verici) verilerin ve araçların ölçekte dolandırıcılık yapacak olanlar için mevcut olmasını sağlayın. Düşük maliyetli bir saldırı, büyük miktarda kişisel kredi verilerinizi serbest bırakın; son derece inkar edilebilir, sonuç olarak son derece pahalı ve sorunlu olabilecek sonuçlarla başka bir Büyük Buhran olabilir.

Sadece ABD’deki her bir finansal varlığa büyük zararlar ve önemli ek maliyetler ve bireysel Amerikalıları mahvederken, doğrudan bir banka kesmek veya berbat etmekten daha az işlem yapma, kredi verme veya işlemleri kapatma yeteneğine neden olmanın çok daha kolay ve güvenli olduğu beni vurdu bir borsa. COVID’in ekonomik çöküşünün ortasında yaptığı Evil Bonus (TM).

Author

75 Comments

  1. Mersin merkezden ben ziya. Merhaba sayfanız valla dikkat çekici, sağolun 16-05-2020 23:36:15

  2. Afyon merkezden ben ziya. Merhaba sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 17-05-2020 02:39:18

  3. Merhabalar siteniz valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  4. Selamlar sayfa harbiden çok iyi, twitter da paylaştım

  5. Selamın aleyküm sayfan yeminle mükemmel, twitter da paylaştım

  6. Kütahya merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa inanki mükemmel, facebookta paylaştım 19-05-2020 07:07:51

  7. Kars merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web sitesi yeminle mükemmel, teşekkürler 19-05-2020 13:55:18

  8. selam arkadaşlar sayfanız inan ki dikkat çekici, sağolun

  9. Selam herkese web siteniz gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım

  11. Gürbüz Reply

    Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Selam siteniz süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 30-05-2020 00:19:35

  12. Bilecik merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten inanki çok iyi, teşekkürler 05-06-2020 10:17:13

  13. selamun aleyküm web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  14. Sinop merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-06-2020 02:10:31

  15. Merhaba herkese sayfan gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım

  16. Merhabalar sayfan valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Ağrı merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 30-06-2020 02:38:58

  18. Mardin merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, şukuladım 30-06-2020 18:37:05

  19. elif yılmaz Reply

    Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siten vallaha çok güzel, saolun 02-07-2020 08:18:07

  20. Selamlar sayfan vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  21. Adıyaman merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siten cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 12:31:25

  22. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşım inanki mükemmel, teşekkürler

  23. Muğla merkezden ben ali. Merhaba sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 19-07-2020 19:36:47

  24. Gürbüz Reply

    Denizli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web siteniz valla iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 21-07-2020 22:50:34

  25. Düzce merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten gerçekten güzel, face de paylaştım 24-07-2020 13:17:34

  26. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun

  27. Kastamonu merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşımınız valla çok iyi, face de paylaştım 03-08-2020 01:05:56

  28. Slm web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, teşekkürler

  29. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımın ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım

  30. Antalya merkezden ben ziya. Merhaba herkese siten gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 10-08-2020 08:19:49

  31. Selam web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  32. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, saolun

  33. Merhaba sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler

  34. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim hayran edici, şukuladım

  35. Edirne merkezden ben gaye. Selamlar siten inanki hoşuma gitti, saolun 03-09-2020 10:33:24

  36. Hakkari merkezden ben ziya. Merhaba herkese siteniz yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 17-09-2020 18:10:23

  37. Iğdır merkezden ben ziya. Slm siten harbiden çok iyi, sağolun 22-09-2020 21:48:29

  38. Kocaeli merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım 24-09-2020 13:51:24

  39. Sakarya merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-09-2020 01:49:05

  40. Çorum merkezden ben doruk. Merhabalar siten harbiden mükemmel, tebrikler 30-09-2020 22:15:23

  41. Selamın aleyküm web siten inanki hayran edici, teşekkürler

  42. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim iyi, sağolun

  43. Bu konu : ” Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? ” çok güzel. Merhaba siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun , doruk – 18

  44. Van dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok güzel, face de paylaştım , doruk – 243

  45. Bu konu : ” Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? ” çok güzel. Mrb paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım , banu – 378

  46. Karaman dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . Selam herkese sayfanız valla dikkat çekici, saolun , – 362

  47. selam arkadaşlar paylaşım vallaha mükemmel, teşekkürler

  48. Selam herkese web siten inan ki hoşuma gitti, tebrikler

  49. Batman merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfan vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 28-11-2020 09:19:46

  50. Mardin dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . Selam herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım , emin – 62

  51. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm siten cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  52. elif yılmaz Reply

    Muş dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . Merhabalar sayfa harbiden dikkat çekici, teşekkürler , elif yılmaz – 228

  53. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha hayran edici, facebookta paylaştım

  54. Merhaba herkese siten vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun

  55. Merhaba siten yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım

  56. Selam sayfa valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  57. Merhabalar siteniz inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım

  58. Elazığ dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . merhaba arkadaşlar sayfan valla çok güzel, tebrikler , ali – 246

  59. Bu konu : ” Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? ” çok güzel. Mrb paylaşımın inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , Hasan – 14

  60. Mersin dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . Mrb bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 182

  61. Şanlıurfa dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . Mrb paylaşımınız valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 457

  62. Ardahan dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . Mrb sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım , emin – 107

  63. Mrb web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  64. Amasya dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım , hatice – 434

  65. Selam web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  66. Selamın aleyküm web sitesi harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  67. Ordu dan kimler var. Finansal Dolandırıcılık Dalgası Çinlilerin Saldırısı mı? . merhaba arkadaşlar paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler , gaye – 469

  68. Bayburt merkezden ben ali. Selam herkese sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler 01-03-2021 17:23:51

  69. Kocaeli merkezden ben Aylin. Selam sayfa harbiden hayran edici, tebrikler 03-03-2021 09:03:52

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link