Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi?

Hollywood’daki pedo yüzükleri ve kraliyet aileleri hakkındaki tüm bu bilgileri kolluk kuvvetlerine aktaran kişinin Kevin Spacey olma ihtimalini merak mı ediyorsunuz?

Özellikle bu 2 videoyu yüklediğini düşünürsek – Frank ve KTWK olayım

İlkinde, üzerinde İngiltere kraliyet mührü bulunan bir kupadan tutup içtiği görülüyor.

“Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi?” üzerine 61 yorum

  1. Eskişehir merkezden ben ahmet. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler 11-08-2020 18:24:24

    Cevapla
  2. Bitlis merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 11-08-2020 18:30:21

    Cevapla
  3. Artvin merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web siteniz yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 11-08-2020 18:30:21

    Cevapla
  4. Karaman merkezden ben gaye. Selam herkese web sitesi valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-08-2020 18:30:21

    Cevapla
  5. Tokat merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım 12-08-2020 01:45:40

    Cevapla
  6. Gaziantep merkezden ben doruk. Merhaba sayfa vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 24-08-2020 06:23:04

    Cevapla
  7. Ardahan merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm bu web sitesi valla çok güzel, teraziye tıkladım 26-08-2020 18:54:38

    Cevapla
  8. Aydın merkezden ben gaye. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-08-2020 01:53:49

    Cevapla
  9. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siten vallaha billaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 30-08-2020 07:50:11

    Cevapla
  10. Trabzon merkezden ben ziya. Selamlar sayfanız süper ötesi dikkat çekici, twitter da paylaştım 31-08-2020 02:41:03

    Cevapla
  11. Edirne merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 03-09-2020 00:18:15

    Cevapla
  12. Rize merkezden ben Emine. Merhabalar sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 09-09-2020 14:08:21

    Cevapla
  13. Osmaniye merkezden ben banu. Merhaba herkese siten vallaha dikkat çekici, face de paylaştım 10-09-2020 02:09:17

    Cevapla
  14. Zonguldak merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, twitter da paylaştım 15-09-2020 20:41:43

    Cevapla
  15. Çanakkale merkezden ben ziya. selamun aleyküm siten gerçekten dikkat çekici, saolun 02-10-2020 10:17:20

    Cevapla
  16. Gaziantep merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:22:19

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. Mrb web sitesi inan ki dikkat çekici, face de paylaştım , memo – 384

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. Selam sayfa ciddiyim mükemmel, saolun , mehmet – 339

    Cevapla
  19. Konya dan kimler var. Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? . Merhabalar paylaşımın harbiden mükemmel, teşekkürler , Emine – 197

    Cevapla
  20. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler , ahmet – 37

    Cevapla
  21. Batman merkezden ben Hasan. Slm paylaşımınız vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 02-12-2020 03:18:56

    Cevapla
  22. Zonguldak dan kimler var. Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? . Merhaba siteniz ciddiyim güzel, saolun , ahmet – 319

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. Merhaba paylaşım yeminle çok güzel, saolun , – 193

    Cevapla
  24. Amasya merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 15-12-2020 22:48:22

    Cevapla
  25. İzmir dan kimler var. Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? . Selamlar web siteniz valla hoşuma gitti, face de paylaştım , Emine – 43

    Cevapla
  26. Aksaray merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 05-01-2021 11:48:26

    Cevapla
  27. Osmaniye dan kimler var. Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? . selam arkadaşlar siteniz harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 233

    Cevapla
  28. Kilis dan kimler var. Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? . Merhabalar web siteniz valla dikkat çekici, tebrikler , hatice – 415

    Cevapla
  29. Kocaeli merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım 17-01-2021 16:30:43

    Cevapla
  30. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. Merhaba siten inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım , ahmet – 24

    Cevapla
  31. Iğdır merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfanız gerçekten güzel, saolun 27-01-2021 11:50:19

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim mükemmel, face de paylaştım , banu – 477

    Cevapla
  33. Osmaniye merkezden ben . Selamın aleyküm bu web sitesi cidden mükemmel, teşekkürler 04-02-2021 23:52:57

    Cevapla
  34. Bu konu : ” Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 368

    Cevapla
  35. Burdur dan kimler var. Frank ve KTWK olayım – Kevin Spacey tüm bu Hollywood Pedo-çemberlerine fasulyeleri döken kişi mi? . Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hayran edici, şukuladım , elif yılmaz – 117

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link