Kategoriler
Genel

#FREEHK; Gerçek sebep?

İnanılmaz bir şok ve huşu, kan borcu ve III. Dünya Savaşı'ndaki bir tetikleyici kombinasyonu ile insanları yalnızca Komünist NWO'ya koşullandırmanın şart olduğuna inanıyorum. Ayrıca, 4 Milyon yararsız yiyenin nüfustan çıkarma planı olarak kaldırılması.


İlk önce, "Şok ve Huşu" hakkında konuşacağız.

Hong Kong güvende ve 20 yıldır GERÇEKTEN güvenli. Bu tam anlamıyla demokratik bir ütopyadır … Seçkinler soykırım ölüm devrimcilerini koymaya başlayana kadar görünüşte bütün şehri kanla silmeyi amaçlamazlar.

Planları, bir dizi protestoyla ekonomiyi çökertmek, yasadışı yollardan iktidara geldikleri “popüler bir devrim” yaratmak ve sonra olan şey temel olarak 1994'teki Ruanda ile aynı şey.

Toplu Ölümler. 21. yüzyılda. Hong Kong’da. Hatta bu Mayıs ayına kadar olabileceğini hiç düşünmüyorum ya da hissetmiyorum.

Kamboçya'daki hiç kimse 50'li yıllardaki Khmer Rouge'u düşünmedi.

Kaiser yönetimi sırasında Almanya'daki Nazi diktatörlüğünü kimse düşünmedi.

1890'dan önce hiç kimse Lenin'in 8 basamaklı katliamı getirdiğini düşünmedi.

Bunu, 21. yüzyıl boyunca Hong Kong’da tetikleyebilirseniz, Şok ve Huşudır ve insanlar komünist yönetimi talep edecektir. Putin ve Xi Jinping kahramanlar olacak ve NWO açık ellerle karşılanacak.

Bununla birlikte, NWO’da bulunmayan İnsan Hakları ve Demokrasinin hala şikayetçiyseniz, “2020’de Hong Kong’da öldürülen 4 Milyon Çin’li kitle” diyecekler. "Nazi Almanyası'nda 1945 Holokostlu 6 Milyon Yahudi, 1945" gibi bir yalan olacak. Açıkçası sadece seni susturmak için. Gerçekler önemli değil.


Sonra Kan Borç hakkında konuşacağız.

Illuminati her devrimi "dengeleyici" bir zihniyet olarak görüyor.

Çok fazla müreffehliğe giderseniz, tüm ulusu milyonlarca kanla parçalamak için bir kan devrini serbest bırakırlar.

Sahip olduğunuz her huzur ve refah günü için ne kadar acı çekiyorsanız.

Çin'de, Japonya'da, Almanya'da, Rusya'da, Birleşik Krallık'ta, Fransa'da oldu; Binlerce yıllık mirası olan ülkeler, gerçek bir tiranlığa veya haçlı koğuşlara dönüştü.

Hükümet, Illuminati ajanları tarafından ele geçirilmiş ve kendisinin yok edilmesini istiyor, bastırmaya hazırlanmıyor. Federal Hükümet KENDİ KENDİNE ÇIKARIYOR, daha fazla güç almıyor.

Hong Kong'da 7 Milyon insan ve 20 yıl refah var. Teoriye göre, bu 4 milyon ölümdür ve günde 4000 civarındadır.

Hiçbir Hong Kong, diğer taraftaki herkesi yabancılaştırana kadar başka bir Hong Kong'u öldürmez.

Yani … Her gün Hong Kong'un refahı var, günde 4000 kişiyi öldürecekler … Bir yıl içinde.


Ardından, Dünya Savaşı III.

CCCP'nin bu konuda rıza gösterdiğini düşünüyorum.

Ancak III. Dünya Savaşı kaçınılmazdır ve ABD'deki hainler Çin veya Rusya'dan başlayacaklar.

Hong Kong'da 4 MİLYON öldürmekten ve CCCP'nin bir vahşeti haklı çıkarmasından daha iyi ne olabilir?

Hiçbir şey değil!

Bu anlık savaş, CCCP içeri giriyor ve şehrin milislerini ve BOOM'unu deviriyor! Anında III. Dünya Savaşı.

ABD İç Savaşı ve Devrimi'ne ekleyin; onlarla 80 milyon daha ölmek üzere.

Kan fedakarlığı … Tamamlandı, insanlar NWO'ya şartlandırıldı.


Sonunda, Depopülasyon hakkında konuşacağız.

Hong Kong, Yararsız Yiyenler ile dolu 7 Milyonluk bir şehir.

Kamboçya gibi … 5M var ve o bir ülke.

Bunların hepsi işe yaramaz yiyicilerdir ve hükümetin onları barındıracak evi yoktur.

Tek doğru elden çıkarma, ölüm devrimcilerinin MTR istasyonları devirlerin yıktığı kadar sert, savunmasız yiyecekleri 4 Milyon kadar işe yaramaz hale getirmesidir.

Bu yüzyılın sonuna yakın 110 Milyon'u çıkarmak istediler ve Hong Kong'da Moloch'a kurban edilen 4 Milyon ile kısa sürede hedefe ulaşacaklar. ABD'de 80 milyon daha fazla ve bu yüzyılın hedefine ulaşacaklar.


Şimdiye kadar beni 50 cent olarak aramak istiyorsan …

Gerçek 50 kuruşun Putin, Xi ve Trump'ı yalnızca Stalin, Hitler ve Mao gibi toplu katillere ibadet eden ve iktidardaki yükseliş yöntemlerine ibadet eden insanlar olduğunu unutmayın.

ABD ve Bankacılar Maoist canavarı yarattılar ve HK'deki Ölüm Devrimcileri aynı yaratıcıyı paylaşıyor.

Hong Kong'un Ölüm Devrimcileri, demokrasiyi ve hayatınızı, attıkları molotof kokteylleri kadar önemsiyor.

… Mrexreturns tarafından gönderildi
[Bağlantı] [Yorum]

“#FREEHK; Gerçek sebep?” için 110 yanıt

Kırşehir merkezden ben ahmet. Mrb paylaşım gerçekten güzel, twitter da paylaştım 17-12-2019 23:30:17

Kütahya merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 20-12-2019 06:55:20

Ağrı merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten mükemmel, tebrikler 23-12-2019 00:06:30

Karaman merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler 09-01-2020 10:41:29

Afyon merkezden ben doruk. Merhaba web siteniz yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 16-01-2020 03:50:52

Karaman merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siten vallaha çok iyi, face de paylaştım 19-01-2020 00:54:58

Bursa merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, saolun 19-01-2020 10:01:30

Hatay merkezden ben mehmet. Selam sayfanız valla hayran edici, teşekkürler 21-01-2020 11:17:07

Gaziantep merkezden ben banu. Selam herkese siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 21-01-2020 11:17:14

Gümüşhane merkezden ben Emine. Selam herkese paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 21-01-2020 11:17:15

Ardahan merkezden ben banu. selamun aleyküm bu web sitesi yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 21-01-2020 11:17:23

Isparta merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 11:17:25

Sakarya merkezden ben ali. Selam paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, sağolun 21-01-2020 11:17:27

Gaziantep merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz cidden iyi, saolun 22-01-2020 13:14:30

Artvin merkezden ben gaye. Merhabalar sayfa harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım 22-01-2020 13:15:27

Karabük merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfan inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım 22-01-2020 13:15:37

Giresun merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, şukuladım 22-01-2020 13:15:53

Amasya merkezden ben Emine. Slm web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım 22-01-2020 13:16:26

merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

İzmir merkezden ben ali. Merhabalar siteniz inan ki dikkat çekici, teşekkürler 23-01-2020 08:51:03

Kahramanmaraş merkezden ben ziya. Merhabalar web siteniz cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 08:51:05

Kars merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım 23-01-2020 08:51:11

Erzurum merkezden ben banu. Slm web siten süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım 23-01-2020 08:51:17

Bitlis merkezden ben ahmet. Mrb web sitesi inanılmaz mükemmel, şukuladım 23-01-2020 08:51:19

Karaman merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 08:51:23

Bingöl merkezden ben ahmet. Merhabalar web siten vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 15:33:18

Nevşehir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımınız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 15:33:20

Denizli merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 15:33:21

Eskişehir merkezden ben mehmet. Selam herkese web siten yeminle iyi, şukuladım 23-01-2020 15:33:23

Bayburt merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım vallaha billaha iyi, sağolun 23-01-2020 15:33:25

Hatay merkezden ben banu. Selamlar web siten inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 23-01-2020 15:33:33

Ordu merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi inanki hoşuma gitti, sağolun 23-01-2020 15:33:34

İzmir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımın valla iyi, teraziye tıkladım 23-01-2020 15:33:36

Kahramanmaraş merkezden ben ahmet. Slm sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler 24-01-2020 10:38:03

Zonguldak merkezden ben Gürbüz. Selam siten vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 24-01-2020 10:38:09

Konya merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım inan ki güzel, linkedinde paylaştım 24-01-2020 10:38:31

İzmir merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız vallaha çok iyi, teraziye tıkladım 24-01-2020 10:38:41

Sivas merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfa valla çok güzel, şukuladım 24-01-2020 10:38:58

Amasya merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım 24-01-2020 10:39:20

selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Diyarbakır merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 01-02-2020 18:01:55

Muğla merkezden ben Aylin. Selam herkese web siteniz vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 08-02-2020 03:44:21

Sakarya merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım cidden iyi, face de paylaştım 08-02-2020 04:19:57

Manisa merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfan ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım 09-02-2020 19:47:20

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Slm siten vallaha billaha hayran bıraktı, saolun 13-02-2020 05:51:46

Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 19-02-2020 18:17:20

Isparta merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa gerçekten hayran edici, şukuladım 22-02-2020 17:17:34

Eskişehir merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 23-02-2020 23:59:19

Bartın merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-02-2020 16:31:35

İstanbul merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 01-03-2020 12:09:22

Kars merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz inan ki iyi, twitter da paylaştım 02-03-2020 04:44:09

Kilis merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 02-03-2020 05:42:38

Kocaeli merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi hayran bıraktı, saolun 06-03-2020 17:44:31

Çankırı merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz cidden güzel, tebrikler 08-03-2020 01:09:30

Bilecik merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 11-03-2020 19:40:31

Samsun merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki hayran edici, teraziye tıkladım 17-03-2020 09:05:57

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir