Büyük oğlumla gençken ne oynadığımı ona göstermek için dizide koştuğumdan beri Kingdom Hearts 3 oynuyordum ve şimdi bunu birlikte deneyimleyeceğiz. Bu yüzden daha önce Corona Krallığı’na gittim. Tangled’dan olduğunu anladıktan sonra oğlumla bunun hakkında bir şaka yaptım. Sonra dünyaya bu giriş geldi. Sadece ilk 10 saniyeyi izleyin. Bence bazılarınız da bunu tekinsiz bulabilir.

https://youtu.be/KqeAqPXJclg

Author

35 Comments

  1. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler

  2. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Merhabalar web siten yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 484

  3. Gürbüz Reply

    Kırklareli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 11-03-2021 08:53:15

  4. Kütahya dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Selam paylaşımın inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 409

  5. Bolu merkezden ben . selamun aleyküm siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler 15-03-2021 05:53:46

  6. Tekirdağ dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Selamın aleyküm sayfa ciddiyim çok iyi, teşekkürler , Hasan – 97

  7. elif yılmaz Reply

    Konya dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . selamun aleyküm paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 336

  8. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım , memo – 221

  9. Adana dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Merhabalar bu web sitesi inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 499

  10. Gürbüz Reply

    Samsun merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 27-03-2021 02:12:35

  11. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Selam paylaşımın vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım , banu – 54

  12. Muş merkezden ben memo. Selamlar siteniz inanki çok güzel, facebookta paylaştım 29-03-2021 03:45:46

  13. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler , Gürbüz – 4

  14. selam arkadaşlar paylaşım yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  15. Zonguldak dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Merhabalar sayfan inan ki hayran edici, tebrikler , Hasan – 354

  16. Uşak merkezden ben ali. Selam siten inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 19-04-2021 00:33:09

  17. Ağrı dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Selam paylaşım gerçekten dikkat çekici, teşekkürler , hatice – 255

  18. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın cidden dikkat çekici, şukuladım , ahmet – 145

  19. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz cidden iyi, sosyal medyada paylaştım , emin – 106

  20. Selam siteniz inan ki çok iyi, twitter da paylaştım

  21. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Hasan – 473

  22. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, şukuladım , Hasan – 21

  23. Çanakkale merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 12-06-2021 08:21:08

  24. Manisa dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Selam herkese sayfan harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 461

  25. Slm paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  26. Merhaba herkese web siten harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  27. Selam herkese bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, teşekkürler

  28. Yalova merkezden ben . Slm paylaşımın inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-07-2021 14:20:59

  29. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Aylin – 318

  30. Bilecik dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Selamlar siten süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım , memo – 130

  31. Kırşehir dan kimler var. Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. . Selam web siteniz gerçekten hayran bıraktı, saolun , gaye – 294

  32. Sivas merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm web sitesi yeminle mükemmel, tebrikler 15-07-2021 12:24:37

  33. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım , Emine – 7

  34. Bu konu : ” Garip tesadüf bugün Kingdom Hearts 3 oynadığımı fark ettim. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden iyi, twitter da paylaştım , ahmet – 426

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link