“Bir bakıma, Partinin dünya görüşü kendisini en başarılı şekilde onu anlayamayan insanlara empoze etti. Gerçekliğin en aşikâr ihlallerini kabul etmeleri sağlanabilirdi, çünkü kendilerinden talep edilenin büyüklüğünü hiçbir zaman tam olarak anlamadılar ve neler olduğunu fark etmek için kamusal olaylarla yeterince ilgilenmediler. Anlayamadıkları için aklı başında kaldılar. Her şeyi yuttu ve yuttukları onlara zarar vermedi, çünkü tıpkı bir mısır tanesinin sindirilmemiş bir kuşun vücudundan geçmesi gibi, geride hiçbir kalıntı bırakmadı. ” – 1984

Bence Orwell zamanının çok ilerisindeydi. Cesur yeni dünya, muhtemelen yaşadığımız dünyanın daha doğru bir tasviridir, ancak olayların durumuna bakın. Sürekli gözetlenmek, kendi fikrinize sahip olmak gittikçe daha az kabul edilir hale geliyor. Bunlar gerçekten korkutucu zamanlar ve bence bu kitabı daha fazla insan okursa, doğru yönde büyük bir adım olur. Umarım hepiniz kendinize bakıyorsunuzdur. Bu altyazıyı o kadar çok seviyorum ki, insanlarla aynı fikirde olmasam bile, kendi fikir ve ideolojilerimize sahip olmayı seviyorum. Tanrı sizi korusun arkadaşlarım.

Author

61 Comments

  1. Gaziantep merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 30-08-2020 14:20:01

  2. Merhabalar paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  3. Tunceli merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 09-09-2020 22:26:25

  4. Selam paylaşım vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  5. Nevşehir merkezden ben banu. Merhaba sayfa harbiden mükemmel, facebookta paylaştım 20-09-2020 20:19:25

  6. Batman merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 02-10-2020 09:49:04

  7. Ordu merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:20:44

  8. Kocaeli merkezden ben hatice. Selamlar web sitesi cidden güzel, twitter da paylaştım 12-10-2020 00:03:22

  9. Merhaba herkese paylaşımınız inanki iyi, teşekkürler

  10. selam arkadaşlar sayfanız gerçekten güzel, tebrikler

  11. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım , hatice – 295

  12. Tekirdağ merkezden ben gaye. Selamlar siten harbiden hayran edici, tebrikler 19-10-2020 05:31:35

  13. Muş dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Selam bu web sitesi cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 27

  14. Erzurum dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden iyi, tebrikler , doruk – 300

  15. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 217

  16. Selamın aleyküm sayfa inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Hatay dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Selam paylaşım inan ki çok güzel, tebrikler , Aylin – 173

  18. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar sayfanız vallaha iyi, sağolun

  19. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Selamlar web sitesi valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , – 391

  20. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  21. Gürbüz Reply

    Mardin dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Selamlar paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler , Gürbüz – 343

  22. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inan ki mükemmel, teraziye tıkladım , ahmet – 277

  23. Merhaba paylaşım gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  24. Şırnak merkezden ben Hasan. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım 12-12-2020 01:13:06

  25. Düzce merkezden ben ziya. Selam siteniz inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 15-12-2020 22:46:13

  26. Sinop dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . selam arkadaşlar paylaşım inanki hayran bıraktı, saolun , memo – 136

  27. Selamlar paylaşımın vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler

  28. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Slm siteniz cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Emine – 258

  29. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten hayran bıraktı, sağolun

  30. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa valla güzel, face de paylaştım , hatice – 375

  31. Adana merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfanız vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 03-01-2021 23:28:50

  32. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Merhabalar sayfanız vallaha iyi, twitter da paylaştım , banu – 142

  33. Elazığ dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , – 479

  34. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Selam bu web sitesi inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 491

  35. Muş dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Selam sayfa valla iyi, sağolun , mehmet – 209

  36. Gürbüz Reply

    Selamlar paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  37. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim çok güzel, tebrikler , elif yılmaz – 104

  38. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , – 264

  39. Slm paylaşımın vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  40. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Merhaba paylaşımın yeminle hayran bıraktı, şukuladım , doruk – 74

  41. Gaziantep dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım , mehmet – 291

  42. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , banu – 350

  43. Denizli merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz cidden mükemmel, teşekkürler 26-02-2021 00:05:32

  44. Merhaba paylaşımın valla hayran bıraktı, face de paylaştım

  45. Isparta merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle iyi, şukuladım 01-03-2021 13:03:03

  46. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, şukuladım , doruk – 5

  47. Amasya dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Selamlar sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , memo – 430

  48. Gürbüz Reply

    Muğla dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . merhaba arkadaşlar siteniz vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 281

  49. Samsun merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 20-03-2021 23:45:09

  50. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm web siten harbiden çok güzel, tebrikler

  51. selamun aleyküm web siteniz yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım

  52. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  53. Bu konu : ” George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. ” çok güzel. Slm siten vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım , ziya – 243

  54. Selam herkese web siten ciddiyim çok güzel, teşekkürler

  55. Selamlar paylaşımınız inan ki çok güzel, teraziye tıkladım

  56. Kastamonu merkezden ben memo. Merhaba herkese siten inanki çok güzel, face de paylaştım 25-04-2021 22:14:07

  57. Kütahya dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 339

  58. Şırnak dan kimler var. George Orwell’in ‘1984’ sözlerini yayınlayan insanlar gördüm, bu yüzden zamanın gerçekten temsilcisi olan favorimi göndereceğimi düşündüm. . Selam paylaşımınız gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 29

  59. Selam herkese bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link