Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum.

Bunun muhtemelen burada karşılaştığınız ortak bir şey olduğunu biliyorum, ama bunu destekleyecek kanıtım var.

-Bir televizyon reklamından veya programından yeni bir kelime öğrenirsiniz, daha sonra 24 saat içinde bir radyo istasyonunda, oyunda veya kitapta kullanılır

-Bir şey hakkında düşünecek ya da nostaljik olacağım ve ortaya çıkıyor. Tüm ligma olayının ne kadar aptal olduğuna güldüm, sonra reddit’te gördüğüm ilk yazı bir r / askouija cevap olarak ligma ile post.

-Yeni bir teknik öğreneceğim ve bir televizyon programında kullanıldığını veya 24 saat içinde konuşulduğunu göreceğim.

Bunun gibi çok daha fazlası var ve bu sadece tesadüf değil. Neredeyse beyniniz yeni bir şey gördüğünde, her gün gördüğünüz şeylere koymaya başlar. Bu sadece ben miyim?

… Lincoln_31313131 tarafından gönderildi
[comments]

“Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum.” üzerine 79 yorum

  1. Kütahya merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 16-05-2020 11:05:40

    Cevapla
  2. Sinop merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımın inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 19-05-2020 05:02:04

    Cevapla
  3. Hatay merkezden ben doruk. selamun aleyküm paylaşımın valla dikkat çekici, teraziye tıkladım 20-05-2020 02:41:45

    Cevapla
  4. Kırklareli merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-05-2020 21:45:49

    Cevapla
  5. Uşak merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımın cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 16:08:27

    Cevapla
  6. Hatay merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 15-06-2020 05:30:54

    Cevapla
  7. Sakarya merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha mükemmel, teşekkürler 17-06-2020 14:23:43

    Cevapla
  8. Aksaray merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 28-06-2020 22:17:14

    Cevapla
  9. Çankırı merkezden ben Aylin. Selam paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım 02-07-2020 19:40:59

    Cevapla
  10. Eskişehir merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi vallaha billaha iyi, şukuladım 24-07-2020 15:43:44

    Cevapla
  11. Gümüşhane merkezden ben doruk. Selam siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 24-07-2020 18:20:23

    Cevapla
  12. Batman merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 16-08-2020 12:02:38

    Cevapla
  13. Çorum merkezden ben ali. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 03-09-2020 11:24:51

    Cevapla
  14. Van merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz harbiden dikkatimi çekti, saolun 06-09-2020 09:49:35

    Cevapla
  15. Amasya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 09-09-2020 20:21:54

    Cevapla
  16. Adıyaman merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler 03-10-2020 13:55:09

    Cevapla
  17. Mardin dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . merhaba arkadaşlar web sitesi cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , emin – 411

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 458

    Cevapla
  19. Bu konu : ” Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ahmet – 48

    Cevapla
  20. Bursa merkezden ben memo. Selamlar web sitesi inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 22-11-2020 04:12:30

    Cevapla
  21. İzmir merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siten vallaha çok hoşuma gitti, saolun 30-11-2020 18:44:53

    Cevapla
  22. Bu konu : ” Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan valla iyi, teşekkürler , Gürbüz – 495

    Cevapla
  23. Burdur dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . selam arkadaşlar siten valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım , hatice – 465

    Cevapla
  24. Yalova merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfanız harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-12-2020 20:55:36

    Cevapla
  25. Nevşehir dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . Merhaba herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 149

    Cevapla
  26. Karabük merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web sitesi valla çok hoşuma gitti, şukuladım 14-12-2020 14:48:27

    Cevapla
  27. Elazığ dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . Merhaba herkese sayfa süper ötesi ilgi uyandırıcı, teşekkürler , Gürbüz – 356

    Cevapla
  28. Balıkesir dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . selamun aleyküm web siten vallaha billaha mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 47

    Cevapla
  29. Manisa merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler 23-12-2020 19:27:11

    Cevapla
  30. Muğla merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 23-12-2020 19:32:57

    Cevapla
  31. Bu konu : ” Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. ” çok güzel. Mrb siten gerçekten çok iyi, saolun , ali – 126

    Cevapla
  32. Sinop merkezden ben ahmet. Slm siteniz ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 27-12-2020 12:58:13

    Cevapla
  33. Gaziantep dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz çok iyi, face de paylaştım , elif yılmaz – 84

    Cevapla
  34. Giresun dan kimler var. Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. . selam arkadaşlar web siteniz cidden hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 393

    Cevapla
  35. Şanlıurfa merkezden ben memo. selam arkadaşlar siten inan ki iyi, şukuladım 07-01-2021 21:10:11

    Cevapla
  36. Iğdır merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 12-01-2021 21:19:22

    Cevapla
  37. Bu konu : ” Gerçekliğin bir simülasyon olduğuna inanıyorum. ” çok güzel. Selamlar sayfanız cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler , ahmet – 194

    Cevapla
  38. Artvin merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 14-01-2021 18:16:29

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link