Kısa başlığımın ciddiyetini gerçekten anlıyorsanız, o zaman ekranlara bakmaktan veya herhangi bir medyayı yutmaktan uzun bir ara vermeyi ve bir süre kendinizi gerçeğin içine çekmeyi deneyebilirsiniz, böylece geri döndüğünüzde Ekranların sağladığı eğlence ve rahatlık, organik olanla sizin için üretilmiş olanı ve içinde bulunduğunuz mevcut deneme demografisine göre nasıl kategorize edildiğinizi daha kolay bir şekilde ayırabilir.

Author

33 Comments

  1. Bu konu : ” gerçeklik dijital olarak üretilir ” çok güzel. Merhaba paylaşım cidden hayran edici, tebrikler , ali – 499

  2. Gürbüz Reply

    Bayburt merkezden ben Gürbüz. Selam bu web sitesi süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım 11-02-2021 09:25:29

  3. Merhaba herkese sayfan vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. Gürbüz Reply

    Kastamonu merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siten vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 11-02-2021 12:39:39

  5. Edirne dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Selam paylaşımın inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım , doruk – 126

  6. Bu konu : ” gerçeklik dijital olarak üretilir ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten harbiden dikkatimi çekti, şukuladım , banu – 348

  7. Bu konu : ” gerçeklik dijital olarak üretilir ” çok güzel. Selam bu web sitesi cidden hoşuma gitti, sağolun , ali – 213

  8. Gürbüz Reply

    Selam paylaşımın valla hoşuma gitti, face de paylaştım

  9. Bu konu : ” gerçeklik dijital olarak üretilir ” çok güzel. Selamın aleyküm siten inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , gaye – 52

  10. Çorum dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Slm siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , emin – 162

  11. Mrb web siten süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” gerçeklik dijital olarak üretilir ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım , elif yılmaz – 23

  13. Kilis dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim mükemmel, şukuladım , Aylin – 116

  14. Tokat merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 11-02-2021 23:12:38

  15. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  16. Selam paylaşımın cidden iyi, facebookta paylaştım

  17. Kastamonu dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . selam arkadaşlar paylaşım inanki mükemmel, facebookta paylaştım , – 445

  18. Siirt merkezden ben gaye. Merhaba web siteniz süper ötesi mükemmel, şukuladım 16-02-2021 07:33:46

  19. Sinop dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . selamun aleyküm bu web sitesi harbiden mükemmel, saolun , Aylin – 202

  20. Bu konu : ” gerçeklik dijital olarak üretilir ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, sağolun , ziya – 431

  21. Merhabalar siten inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  22. Artvin merkezden ben ali. Slm paylaşımın inan ki iyi, twitter da paylaştım 05-03-2021 14:59:49

  23. Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 14-03-2021 01:28:51

  24. Kahramanmaraş dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Merhabalar paylaşımın gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 366

  25. Gaziantep dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Mrb web siten inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Aylin – 496

  26. Şırnak merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımın valla iyi, linkedinde paylaştım 05-04-2021 08:23:18

  27. Trabzon merkezden ben banu. Merhaba paylaşımın vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 10-04-2021 23:52:56

  28. Adıyaman merkezden ben Aylin. Merhabalar web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 14-04-2021 11:36:25

  29. Isparta dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Slm web sitesi inanki çok güzel, teraziye tıkladım , Emine – 2

  30. Aksaray dan kimler var. gerçeklik dijital olarak üretilir . Merhaba herkese paylaşımın yeminle hayran edici, şukuladım , Hasan – 88

  31. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link