Bill Gates of Hell dünya nüfusunu aşılamak istediğinden beri merak ettim … ya temassız kabileler? Ya Amişler? Derin Amazon’un ortasındaki yerli halkın buna sahip olma ihtimali nedir ve onlarla iletişim kurma ihtiyacı ne olabilir? Pekala, ulaşmak için planlar yapıyorlar ve şimdiden bazı kabilelere sahipler:

https://www.google.com/amp/s/api.nationalgeographic.com/distribution/public/amp/history/2020/08/coronavirus-creeps-closer-isolated-arrow-people-amazon

Ayrıca Amiş topluluklarına da ulaştılar.

Bu tam bir dünya hakimiyeti, hiç kimse HERKESİNİ kontrol etmek için saçma psikopatın izini süren “aşı” temasından güvende değil. Hepimiz korkmalıyız, saklanmak olmayacak. İsterseniz ormanda kaçabilirsiniz ama ordunun kızılötesi kamera uçakları / dronları olduğunu ve ne olmadığını biliyorsunuz. Bu çok endişe verici, başka seçeneğimiz olmayacak. “Aşıyı al yoksa seni öldürürüz ve sevdiklerinize Covid’den öldüğünüzü söyleriz” olacak.

Ölümü seçiyorum çünkü ruhum satılık değil.

Author

86 Comments

  1. Merhaba herkese bu web sitesi valla mükemmel, sağolun

  2. Kayseri merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok güzel, saolun 25-09-2020 18:27:53

  3. Bitlis merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım 25-09-2020 19:26:17

  4. Amasya merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden çok iyi, face de paylaştım 26-09-2020 01:27:40

  5. elif yılmaz Reply

    Van merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın harbiden mükemmel, teşekkürler 26-09-2020 01:40:47

  6. selamun aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, sağolun

  7. Selamın aleyküm web siteniz cidden dikkatimi çekti, teşekkürler

  8. Selamın aleyküm sayfanız inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  9. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  10. Tokat merkezden ben banu. Selamın aleyküm siteniz yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 09-10-2020 02:20:24

  11. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web siteniz valla çok güzel, saolun 14-10-2020 19:30:56

  12. selam arkadaşlar sayfa yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. Gürbüz Reply

    Kars dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Slm siteniz inan ki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 120

  14. Muş merkezden ben memo. Selamlar web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 22-10-2020 06:53:57

  15. Hatay merkezden ben mehmet. Merhaba siten harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 23-10-2020 09:32:42

  16. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 25-10-2020 02:22:44

  17. Osmaniye merkezden ben ali. Mrb web siten valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 30-10-2020 03:55:28

  18. Gürbüz Reply

    Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımınız valla hayran edici, tebrikler 02-11-2020 00:02:37

  19. Isparta dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Selamlar paylaşım ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , memo – 27

  20. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Merhaba sayfanız inanılmaz hayran edici, sağolun , ali – 332

  21. Muş merkezden ben ziya. Slm sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 23-11-2020 21:42:17

  22. Malatya dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Selamlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım , ahmet – 91

  23. Elazığ dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Selam sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler , banu – 338

  24. elif yılmaz Reply

    Hakkari merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 06-12-2020 00:59:51

  25. Hakkari merkezden ben . Merhaba herkese siteniz ciddiyim dikkat çekici, şukuladım 08-12-2020 23:52:48

  26. Merhaba herkese web sitesi vallaha mükemmel, tebrikler

  27. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha güzel, linkedinde paylaştım , doruk – 232

  28. Burdur dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhabalar paylaşımın inan ki çok iyi, teşekkürler , banu – 249

  29. Burdur dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Mrb web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Hasan – 351

  30. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Mrb sayfan harbiden güzel, teraziye tıkladım , emin – 1

  31. Çankırı dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhabalar siteniz valla ilgi uyandırıcı, şukuladım , ali – 405

  32. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım 11-01-2021 20:32:25

  33. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selam bu web sitesi süper ötesi iyi, şukuladım , hatice – 461

  34. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selam herkese siten cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 208

  35. Selamın aleyküm siten inanki hoşuma gitti, teşekkürler

  36. Rize dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhaba web siteniz cidden çok iyi, sağolun , Emine – 207

  37. Bilecik merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz valla hayran edici, saolun 16-01-2021 12:04:55

  38. Ordu dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhaba paylaşım gerçekten güzel, tebrikler , ali – 77

  39. Aydın dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . selam arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , – 388

  40. Eskişehir merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfa inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 30-01-2021 16:45:43

  41. Siirt merkezden ben emin. selamun aleyküm sayfanız cidden çok güzel, twitter da paylaştım 01-02-2021 06:07:03

  42. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Slm paylaşımın yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 394

  43. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selamlar siteniz süper ötesi mükemmel, face de paylaştım , memo – 27

  44. Bayburt merkezden ben hatice. Selam herkese web siteniz ciddiyim güzel, teşekkürler 05-02-2021 20:05:53

  45. Gürbüz Reply

    Batman merkezden ben Gürbüz. Selam herkese bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-02-2021 23:24:14

  46. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selamlar paylaşım inan ki mükemmel, twitter da paylaştım , doruk – 243

  47. Karabük merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, sağolun 27-02-2021 18:33:23

  48. Artvin dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhabalar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler , Aylin – 482

  49. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha billaha çok iyi, sağolun , hatice – 268

  50. Sakarya merkezden ben emin. selamun aleyküm sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 05-03-2021 07:41:08

  51. Merhabalar paylaşımınız inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  52. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Merhabalar web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , emin – 493

  53. Selamlar paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım

  54. Afyon dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Selam herkese paylaşımın inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , – 224

  55. Siirt dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . selamun aleyküm web siten vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 73

  56. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki güzel, teraziye tıkladım , Emine – 202

  57. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selamlar sayfan cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 39

  58. Tekirdağ merkezden ben ali. Selam paylaşım ciddiyim dikkat çekici, sağolun 01-05-2021 00:30:12

  59. Giresun dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Selam herkese paylaşımın gerçekten hayran edici, teşekkürler , hatice – 47

  60. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, saolun , ahmet – 59

  61. Nevşehir merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım 07-05-2021 03:12:02

  62. Selam herkese web siteniz inanılmaz iyi, teşekkürler

  63. Kütahya merkezden ben emin. selam arkadaşlar web siten valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 22-05-2021 13:27:24

  64. Adana merkezden ben ali. Slm web sitesi harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 24-05-2021 03:20:12

  65. Merhaba sayfanız vallaha billaha mükemmel, linkedinde paylaştım

  66. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Merhaba herkese siten harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler , emin – 311

  67. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz inanılmaz hayran edici, facebookta paylaştım , Emine – 186

  68. Çankırı dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhabalar paylaşımın süper ötesi hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Emine – 407

  69. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz valla çok güzel, twitter da paylaştım , memo – 281

  70. Selam web siten vallaha billaha dikkat çekici, face de paylaştım

  71. Eskişehir merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 05-06-2021 02:54:13

  72. Elazığ dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Selam sayfanız cidden mükemmel, teşekkürler , doruk – 21

  73. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 474

  74. Muş dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . Merhaba herkese paylaşım gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım , banu – 323

  75. Yozgat merkezden ben hatice. Slm web siteniz gerçekten çok iyi, şukuladım 15-06-2021 22:40:25

  76. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın yeminle mükemmel, teraziye tıkladım , doruk – 139

  77. Ordu merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım harbiden çok iyi, şukuladım 17-06-2021 13:34:08

  78. Kayseri merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşım valla dikkat çekici, saolun 17-06-2021 18:45:57

  79. Bu konu : ” Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım inan ki mükemmel, şukuladım , Hasan – 328

  80. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  81. Osmaniye dan kimler var. Gerçekten bütün dünyayı aşılamak istiyorlar . selam arkadaşlar siteniz inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım , memo – 263

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link