Bu, bilginin tavşan deliğine düşen ve bunu yapmanın ruhsal, zihinsel ve fiziksel etkilerini hisseden herkes için bir PSA’dır. Bir adım geri at.


Aklınıza gelebilecek tüm tavşan deliklerine girdim. Yıllar ve yıllar boyunca okumak, izlemek ve öğrenmek ve beynimin kaldırabileceğinden daha fazla bilgi biriktirmek. Size bu kadarını söyleyebilirim – hala oyunsonunu bilmiyorum. Bunu iddia eden herhangi biri ya size yalan söylüyor ya da bir tahminde bulunuyor. Oyunsonu bu maddi dünyanın dışında var – sadece ruh için bir kapsül olarak kullandığımız et ve kemiklerin dışında var.

Fiziksel ve insani varoluş düzleminin çoğu, meslekten olmayan terimlerle söylemek gerekirse, becerilmiş. Her şey bir komplodur ve ortalama bir insan bilmeden, bütün bir medeniyeti tamamen değiştiren sayısız fiziksel ve psikolojik deneye tabi tutulmuştur.

Gerçi bu konunun ötesinde. Kötülük sonsuza dek var olmuştur. Sonsuza kadar diyorum ve kesin bir zaman çizelgesi değil çünkü gerçekten tarihimizin çoğu çarpıtılmıştır. Tarih galipler tarafından yazılır ve galip gelenin iyi ve doğru veya kötü ve yalancı olmasına gerek yoktur.

Bu fiziksel varoluş düzlemindeki son gelişmeler size korku saldıysa, korkmakta sorun yok. Gelecek için endişelenmek, hatta şimdiki zaman için endişelenmek sorun değil. Bilinmeyenden korkmak en büyük korkulardan biridir. Sadece kötülüğün olduğu yerde iyinin olduğunu hatırlayın. Bu dünya kötü güçlerin tam kontrolünde olsaydı, senin varlığın olurdu çok, çok, çok daha kötü şu anda olduğundan daha fazla. İyiliğin güçleri savaşıyor ve her zaman insanın doğuşundan beri var.

Demek istediğim, geri adım atmanın önemli olduğu. Elbette, kötü güçlere göz kulak olun, bilgi toplayın, okuyun, meditasyon yapın, dua edin – ne düşünürseniz, hem ruhsal, hem zihinsel hem de fiziksel deneyiminizi güçlendirecek ve zenginleştirecek. Sorun, kötülüğün güçlerini ve eylemlerini takip etmek ve takip etmenin ruh üzerinde yıkıcı bir etkiye sahip olmasıdır – bu hem zihinsel hem de fiziksel zarara dönüşür. ‘İnternet’ olarak bilinen bu alternatif gerçeklikte tartışılanların çoğu çoğumuzun kontrolü dışındadır.

Kontrolünüzde olana odaklanın. Neyin gerçek olduğuna odaklanın – aileniz, arkadaşlarınız, Dünya (toprak, çimen, bitkiler, ağaçlar). Bu gerçekliğe ne zaman girip çıkmanın zamanının geldiğini bilin. Ne zaman mola vermeniz gerektiğini tespit edin ve bu molayı verin. Ruhunuza odaklanın.

Author

58 Comments

  1. Kars merkezden ben gaye. Merhabalar sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 28-10-2020 03:02:51

  2. elif yılmaz Reply

    Erzincan merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım 28-10-2020 04:03:54

  3. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Selam paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 128

  4. Burdur dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . selamun aleyküm web siteniz cidden iyi, linkedinde paylaştım , ziya – 460

  5. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi harbiden iyi, teşekkürler , memo – 212

  6. Tokat dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Selam web siteniz yeminle hayran edici, face de paylaştım , doruk – 353

  7. Gaziantep dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Selam herkese paylaşım ciddiyim mükemmel, tebrikler , Emine – 483

  8. Merhabalar siteniz inan ki güzel, teraziye tıkladım

  9. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar sayfa inan ki hoşuma gitti, face de paylaştım

  10. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz hayran edici, teşekkürler , banu – 452

  11. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim mükemmel, şukuladım

  12. Gürbüz Reply

    Osmaniye dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Slm web siteniz valla dikkat çekici, twitter da paylaştım , Gürbüz – 209

  13. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  14. Selam sayfan yeminle hayran edici, facebookta paylaştım

  15. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki çok iyi, saolun

  16. Kahramanmaraş dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . selam arkadaşlar web siten inanki güzel, tebrikler , memo – 149

  17. Selamlar web siten cidden güzel, facebookta paylaştım

  18. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfanız harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  19. Kocaeli dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Selamlar siten cidden çok iyi, linkedinde paylaştım , doruk – 123

  20. Balıkesir merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha güzel, teraziye tıkladım 01-11-2020 06:05:26

  21. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım

  22. Artvin merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 03-11-2020 17:14:51

  23. Gümüşhane dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Mrb paylaşımınız yeminle güzel, teşekkürler , ziya – 24

  24. selamun aleyküm siten inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  25. Bingöl dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım , Hasan – 454

  26. selamun aleyküm bu web sitesi valla hoşuma gitti, teşekkürler

  27. Burdur merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim iyi, face de paylaştım 16-11-2020 14:51:17

  28. Ordu dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Selam herkese siten valla dikkat çekici, sağolun , gaye – 434

  29. Merhaba paylaşımınız vallaha dikkat çekici, teşekkürler

  30. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  31. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım cidden çok güzel, saolun , – 222

  32. Samsun dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . selam arkadaşlar siteniz gerçekten dikkatimi çekti, saolun , mehmet – 482

  33. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa inanki hayran edici, tebrikler , Aylin – 449

  34. Kastamonu dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Selam web siteniz inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , – 29

  35. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar siteniz yeminle mükemmel, facebookta paylaştım

  36. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Selamlar paylaşım vallaha çok güzel, sağolun , gaye – 7

  37. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  38. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz hayran edici, saolun

  39. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Merhabalar sayfanız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım , ali – 82

  40. Denizli merkezden ben mehmet. Merhabalar siteniz inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-12-2020 19:05:38

  41. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Mrb web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 239

  42. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha güzel, teşekkürler , elif yılmaz – 457

  43. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım , Emine – 5

  44. Selamlar siteniz inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  45. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. Selam herkese web siten süper ötesi iyi, tebrikler , ali – 270

  46. Hakkari merkezden ben gaye. selamun aleyküm sayfanız harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 15-01-2021 13:20:03

  47. Mardin merkezden ben doruk. selam arkadaşlar sayfa valla çok güzel, teşekkürler 16-01-2021 18:39:35

  48. elif yılmaz Reply

    Kastamonu dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . selamun aleyküm siten gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 157

  49. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan yeminle mükemmel, şukuladım , banu – 475

  50. Tokat dan kimler var. Geri Bir Adım Atmak için. . Merhaba siten gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım , ahmet – 163

  51. Tunceli merkezden ben emin. Merhaba paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 09-02-2021 07:39:52

  52. İzmir merkezden ben . Merhaba herkese paylaşımınız gerçekten iyi, tebrikler 10-02-2021 08:45:45

  53. Bu konu : ” Geri Bir Adım Atmak için. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , banu – 128

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link