Kategoriler
Genel

Gölgelerin Dışı’nı yeni bitirdim ama anlamadığım bir şey var ve bana yardımcı olması için bazı kritik düşünürler çizmeyi umuyordum.

Doktordan keyif aldım. Buradaki diğerlerinin çoğu gibi, yeni bir şey değil gibi hissettim, insanlar sadece bu dünyaya girmek için daha az ve iyi bir giriş. Yine de çok kafam karıştı. Şirket neden WHO’ya karşı bir şey silen YouTube bu belgeselin bu şekilde yayılmasına izin veriyor? İzlediğimde 9 milyon manzarası vardı.

Büyük prodüksiyonlardan birçok klip gösterdiler. Haber bölümlerinden ses ve bir sürü görüntü oynadılar. Öyle görünüyor ki, belgeselleri sitelerinden koparmak için iyi bir nedenleri var. Tüm çekimlerle birlikte görünüyor (hepsinin haklarını gerçekten satın aldılar mı ??), ‘Elit’i Teşhir Etmese bile, telif hakkı ihlali nedeniyle çekilecekti. Anlaşılır bir şekilde bunu bırakıyorlar gibi görünüyor.

Bu teori ile oynuyorum ve iyi düşünülmüş değil, bu yüzden üzerinde durmaktan çekinmeyin, bana öyle geliyor ki istemek tüm bunlara maruz kaldık, bu mümkün mü? Belgesel onlarca yıl önce gerçekleşen tüm bu şeyleri asla hakkında hiçbir şey yapamayacağımızı anlatıyor. Disney’in arazi satın almasına yardımcı olan CIA, genç olduğumuzda Disney filmleri, MKUltra, Tonkin Körfezi, bu varlıklarla ebeveyn bağlarına hayran kaldığımız eski ünlüler hakkında konuşuyor, bu şekilde olduğumuzu hissettiriyor asla dışarı çıkamayacağımız ve kesinlikle güçsüz olduğumuzun derinliği. Hatta en başından beri yalan söylediğimizi ve beyin yıkadığımızı söylediler. TPTB bu dev durdurulamaz güçlü şey olarak sunulmaktadır. Belki tasarım gereği? Çaresiz hissetmemizi mi istiyorlar? Bu teoride satılmadım, YouTube’un neden devam etmesine izin vereceğini anlayamıyorum.

Çin’in YouTube üzerinde daha fazla etkisi olması ve bizi kendi hükümetimize çevirmek istemesi mümkün müdür? Söylem yaratmayı severler, hükümete güvenmezsek onlar için iyidir. Hükümetin korkunç olduğuna inanıyorum ve meli onlara karşı dönüyorum ama yardım edemiyorum ama bu şekilde manipüle edilmiş hissediyorum.

Düşüncesi olan var mı?

Keşke büyük bir platformda ortaya çıkan gerçeğin tadını çıkarabilseydim, ama bu konuda kendimi çok iffy hissediyorum. Beni rahatlamaya ve sonunda oraya çıkan gerçeği takdir etmeye ikna edecek kanıtlarınız veya herhangi bir şeyiniz varsa, lütfen paranoyak beynimi sakinleştirin, ben de seni istiyorum.

“Gölgelerin Dışı’nı yeni bitirdim ama anlamadığım bir şey var ve bana yardımcı olması için bazı kritik düşünürler çizmeyi umuyordum.” için 34 yanıt

Artvin merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım 23-04-2020 01:07:44

Erzurum merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz harbiden dikkat çekici, sağolun 25-04-2020 04:24:52

Kastamonu merkezden ben ziya. Selam siten harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 27-04-2020 07:21:25

Trabzon merkezden ben ali. selam arkadaşlar bu web sitesi valla dikkatimi çekti, sağolun 04-05-2020 10:17:54

Ordu merkezden ben gaye. Merhaba herkese web sitesi yeminle çok güzel, teşekkürler 05-05-2020 17:30:36

Diyarbakır merkezden ben Emine. Mrb sayfan süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 05-05-2020 18:59:41

Manisa merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler 13-05-2020 18:08:53

Erzurum merkezden ben gaye. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 13-05-2020 23:36:00

Bilecik merkezden ben Aylin. Slm web siteniz inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 23:44:46

Hakkari merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 23-05-2020 18:03:05

Afyon merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun 29-05-2020 09:18:40

Karabük merkezden ben Aylin. Selamlar sayfa valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım 29-05-2020 11:35:32

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim dikkat çekici, saolun 04-06-2020 22:43:10

Van merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 28-06-2020 02:41:00

Kars merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım 28-06-2020 03:47:28

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa vallaha billaha çok güzel, tebrikler 04-07-2020 07:41:55

ali için bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir