Birkaç yıl önce wix tarafından barındırılan bir web sitem vardı. Sanat eserim içindi: bir matbaa yaptım ve işimin fotoğraflarını koydum ve hepsini güzelleştirmek için uzun zaman geçirdim.

Bunun için bir alan satın aldım ve bununla birlikte wix siteme bağlı, wix aracılığıyla yapılan ayrı bir Gmail hesabı oluşturdum. Sonunda, “Japonya” da yurtdışında ve temelde sitemi koparmış ve işimi çevrimiçi olarak satan birkaç başka yerde olduğunu öğrendim. Doğruca işimi aldılar ve kendileri gibi geçiriyorlardı. Yine de, herhangi bir satış alamadım (Google Adsense'nin mutlak kabusu aşırı derecede zehirlidir, SEO açısından sayfa sıralama sistemi için düz bir rip-off ödemesi), Wix aboneliklerimi silmeye karar verdim ve sitemi kapattım.

Aslında silinmediği ortaya çıktı. Sadece devre dışı bırakmıştım; site hala oradaydı ve hala posta kutusu ve alan adı için ödeme yapıyordum. Abonelikten çıkmış olduğumu sanıyordum ama sanırım wix bağlantılı gmail yönetici posta kutusu için ödeme yapmaya karar verdim.

Bu nedenle, bugün nihayet, şimdi "silinmiş" Wix sitesiyle ilişkili gmail'i silmem gerektiğini anlıyorum: Görünüşe göre, 80 gün geçene kadar, aboneliğiniz bittiğinde ve otomatik olarak yenilenmediğinde bunu silemezsiniz.

Sitenizi silene kadar bunu açıklayan gmail desteğinde veya wix desteğinde ŞİMDİ kesinlikle vardır (yalnızca aboneliklerinizi devre dışı bırakmayın). Ve bu 80 günlük 'geri dönüşü olmayan' boğa, bu siteyi birkaç aydır yayınlamamış olmama rağmen, sadece web sitesini devre dışı bırakmadığımı bilmiyordum, o saniyeyi silmeye İZİN VERMEM gerektiği anlamına geliyordu. Kendisiyle ilişkilendirilmiş ve siteyi aylardır aktif olmasam da, onunla ilişkili Gmail hesabı (alan adı geçene kadar bunu yapmanın hiçbir seçeneği yoktur).

İşte komplo teorisi kısmı: Bence wix sitemi koparan insanlar sadece siteyle ilişkili olana değil, tüm gmail'ime erişebiliyorlar. Bu, tüm YouTube geçmişime ve Google / Alfabeyle ilgili diğer her şeye erişimleri olduğu anlamına gelir. Kanıtlayamıyorum … ama adam bana aylardır birisi tecavüz ediyormuş gibi hissettiriyor ve sadece kıçımın acıdığını fark etmeye başladım.

Project Veritas tarafından Google'ın piyasada adil olma ('aşamalı' arama sonuçlarını destekleyen AI kodu) ile arama sonuçlarını manipüle etme ve tüm sanatımı BİLDİĞİM bu siteden çalındığı ve bir yerde satıldığı hakkındaki gizli bilgi çekimleri ve Project Veritas tarafından yayınlanan gizli kamera görüntüleri dikkate alındığında Benim iznim olmadan Asya … bunun binlerce kişi olmasa bile yüzlerce kişinin başına gelmediğini kim söyleyebilir?

TL: DR — Kanıtlayamıyorum, ancak Wix ve Google'ın Doğu ülkelerine (en kötü durum) kullanıcı verilerini satan birlikte bir tür komploda olduğuna veya wix ve google'ın inanılmaz derecede tehlikeye girdiğine / kullanıcının çok daha zayıf korumalarına sahip olduğuna inanıyorum fikri mülkiyet bildiğimizden daha az (en kötü durum ama yine de kötü).

Veya: Sadece hayal kırıklığına uğradım ve paranoyakım çünkü aylar önce devre dışı bıraktığımı düşündüğüm bir alan için ödeme yaptığımı fark etmedim.

Author

181 Comments

  1. Gümüşhane merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 11-02-2020 15:49:27

  2. merhaba arkadaşlar paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, sağolun

  3. Kırıkkale merkezden ben banu. Merhabalar sayfa inanki iyi, sağolun 12-02-2020 15:42:59

  4. Bolu merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 14-02-2020 20:16:10

  5. merhaba arkadaşlar sayfa inanki hayran edici, facebookta paylaştım

  6. Burdur merkezden ben banu. Merhabalar sayfan valla hoşuma gitti, şukuladım 17-02-2020 22:56:51

  7. Samsun merkezden ben ali. Merhaba herkese web sitesi inanki çok güzel, teraziye tıkladım 18-02-2020 11:59:31

  8. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım

  9. Bolu merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım 25-02-2020 13:44:31

  10. Merhaba herkese paylaşım inan ki çok güzel, teşekkürler

  11. Manisa merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa vallaha mükemmel, face de paylaştım 28-02-2020 17:58:40

  12. Kayseri merkezden ben ahmet. Selamlar sayfan harbiden çok iyi, sağolun 29-02-2020 03:32:25

  13. İstanbul merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 03-03-2020 22:45:18

  14. Merhaba herkese paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  15. Batman merkezden ben doruk. selamun aleyküm web siten valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım 06-03-2020 15:21:23

  16. Nevşehir merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-03-2020 12:01:37

  17. Batman merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa cidden dikkat çekici, face de paylaştım 09-03-2020 09:32:17

  18. Şanlıurfa merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 09-03-2020 15:52:42

  19. Bursa merkezden ben Aylin. Selamlar sayfa inan ki iyi, face de paylaştım 11-03-2020 06:59:28

  20. Batman merkezden ben gaye. Slm sayfan inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 12-03-2020 01:48:17

  21. merhaba arkadaşlar sayfanız valla mükemmel, teşekkürler

  22. Mardin merkezden ben ahmet. Merhabalar web siten inanılmaz hayran edici, tebrikler 28-03-2020 15:42:03

  23. Merhaba herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  24. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten vallaha billaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 30-03-2020 19:20:10

  25. Selam paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, face de paylaştım

  26. Hatay merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfanız harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 05-04-2020 19:12:24

  27. Batman merkezden ben Aylin. Merhabalar web siteniz valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 16-04-2020 09:26:21

  28. Malatya merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım 16-04-2020 09:28:23

  29. Trabzon merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 19-04-2020 15:19:37

  30. Bingöl merkezden ben Emine. Merhaba sayfan vallaha çok güzel, teraziye tıkladım 20-04-2020 04:49:09

  31. Selamın aleyküm siteniz inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  32. Osmaniye merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşımınız inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 27-04-2020 15:55:04

  33. Bursa merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşım inan ki güzel, facebookta paylaştım 27-04-2020 22:40:21

  34. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki çok iyi, face de paylaştım

  35. Konya merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım 05-05-2020 10:19:59

  36. elif yılmaz Reply

    Mrb paylaşımınız vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  37. Artvin merkezden ben doruk. Slm web sitesi inanılmaz güzel, tebrikler 06-05-2020 10:15:08

  38. Siirt merkezden ben mehmet. Mrb web siteniz vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 07-05-2020 07:52:34

  39. Ordu merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 10-05-2020 09:24:49

  40. Selam herkese web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun

  41. Sivas merkezden ben Aylin. Slm web sitesi yeminle hayran edici, sağolun 14-05-2020 03:37:27

  42. Bursa merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 09:37:36

  43. selam arkadaşlar web siten inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Aksaray merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfan harbiden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 17-05-2020 17:27:00

  45. Muğla merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siten inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım 06-06-2020 10:50:04

  46. Merhaba siteniz gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  47. selamun aleyküm web sitesi valla güzel, face de paylaştım

  48. Manisa merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-06-2020 10:52:01

  49. Yalova merkezden ben doruk. Mrb paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, saolun 06-06-2020 10:52:34

  50. İzmir merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi valla mükemmel, şukuladım 06-06-2020 10:53:16

  51. Ardahan merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim mükemmel, saolun 06-06-2020 10:54:42

  52. Şırnak merkezden ben ziya. Mrb sayfan inanki iyi, sosyal medyada paylaştım 06-06-2020 19:02:18

  53. selamun aleyküm sayfanız valla çok hoşuma gitti, teşekkürler

  54. Bingöl merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz cidden güzel, tebrikler 06-06-2020 19:02:21

  55. Karabük merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 06-06-2020 19:02:25

  56. Uşak merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfan vallaha mükemmel, saolun 06-06-2020 19:02:27

  57. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, face de paylaştım

  58. Hakkari merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 06-06-2020 19:02:31

  59. Çorum merkezden ben ahmet. Selam web siteniz valla iyi, linkedinde paylaştım 06-06-2020 19:02:33

  60. Merhaba herkese paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  61. selamun aleyküm web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  62. Merhaba paylaşımınız ciddiyim iyi, facebookta paylaştım

  63. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  64. Selamın aleyküm paylaşım vallaha hayran edici, sağolun

  65. elif yılmaz Reply

    Konya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşım cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 05-07-2020 17:50:40

  66. elif yılmaz Reply

    Manisa merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 00:05:24

  67. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  68. Eskişehir merkezden ben ziya. Merhabalar sayfan yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 12-07-2020 07:32:14

  69. Malatya merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siteniz harbiden hayran edici, saolun 06-08-2020 23:26:20

  70. Merhabalar siten cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  71. selam arkadaşlar web siten cidden güzel, twitter da paylaştım

  72. Kırklareli merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfan harbiden dikkatimi çekti, şukuladım 11-08-2020 02:45:05

  73. Selamın aleyküm sayfan inanki çok iyi, teraziye tıkladım

  74. Slm bu web sitesi inanki hayran edici, facebookta paylaştım

  75. Merhabalar siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun

  76. Slm sayfa valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  77. Elazığ merkezden ben ali. Selam web siteniz inan ki dikkatimi çekti, saolun 28-08-2020 20:13:43

  78. Selamlar web siteniz inanki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  79. selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok iyi, face de paylaştım

  80. Selamlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  81. Mrb paylaşımınız inan ki mükemmel, linkedinde paylaştım

  82. Mrb paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  83. Osmaniye merkezden ben ziya. Slm sayfanız ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 28-08-2020 20:14:34

  84. Karaman merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 28-08-2020 20:14:42

  85. Iğdır merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha hayran bıraktı, teşekkürler 28-08-2020 20:14:50

  86. Karaman merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 28-08-2020 20:14:59

  87. selamun aleyküm sayfa yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım

  88. Kırşehir merkezden ben Emine. Merhaba sayfa harbiden hayran edici, face de paylaştım 04-09-2020 22:53:40

  89. Selam web sitesi yeminle mükemmel, twitter da paylaştım

  90. Gürbüz Reply

    Merhaba paylaşımın gerçekten hayran edici, tebrikler

  91. Kırşehir merkezden ben Emine. Slm paylaşım süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 16-09-2020 09:43:40

  92. Gürbüz Reply

    Merhaba paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  93. Gürbüz Reply

    Çanakkale merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden iyi, tebrikler 02-10-2020 11:37:01

  94. elif yılmaz Reply

    Selamlar web siten harbiden iyi, teşekkürler

  95. Mrb siteniz inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  96. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha çok güzel, tebrikler , gaye – 175

  97. elif yılmaz Reply

    Bursa merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 20-10-2020 02:53:54

  98. Hakkari merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşımınız gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 23-10-2020 02:54:43

  99. Merhaba herkese paylaşım yeminle çok güzel, facebookta paylaştım

  100. Denizli dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Merhaba herkese siten valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , doruk – 277

  101. Uşak merkezden ben hatice. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 04-11-2020 19:27:37

  102. Merhabalar siteniz inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  103. Ağrı dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . selamun aleyküm paylaşım cidden çok güzel, tebrikler , ziya – 210

  104. selamun aleyküm web sitesi valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  105. Rize dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Selam herkese web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , doruk – 410

  106. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım , memo – 475

  107. Giresun merkezden ben Emine. Selamlar sayfa vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 15-11-2020 07:24:21

  108. Tunceli dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . selamun aleyküm paylaşım inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım , Aylin – 50

  109. Selam bu web sitesi harbiden mükemmel, teşekkürler

  110. Erzurum dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Selam paylaşım valla çok güzel, face de paylaştım , Emine – 368

  111. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inanki dikkat çekici, teşekkürler , hatice – 53

  112. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden güzel, sağolun

  113. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Selam herkese web siteniz inan ki dikkat çekici, tebrikler , banu – 395

  114. Tunceli merkezden ben banu. Merhaba siten yeminle dikkatimi çekti, saolun 01-12-2020 17:35:35

  115. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Mrb web siteniz vallaha dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 407

  116. Bartın merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web sitesi valla güzel, teşekkürler 09-12-2020 19:13:01

  117. Osmaniye dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Selam herkese sayfan yeminle mükemmel, teraziye tıkladım , doruk – 327

  118. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfa inanki hayran edici, şukuladım

  119. Gümüşhane merkezden ben Hasan. Selam herkese sayfanız ciddiyim mükemmel, sağolun 15-12-2020 23:07:49

  120. Gaziantep merkezden ben gaye. Selam herkese sayfan cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 20-12-2020 13:03:40

  121. Yozgat merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 22-12-2020 01:05:44

  122. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Mrb sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım , – 234

  123. Erzincan dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . selam arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım , – 33

  124. Balıkesir dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Selam herkese paylaşımınız vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 276

  125. Kastamonu merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi hayran edici, şukuladım 01-01-2021 02:15:10

  126. Isparta merkezden ben ali. Selam paylaşım vallaha billaha güzel, sağolun 06-01-2021 15:45:58

  127. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Selam herkese web sitesi inanki güzel, şukuladım , ahmet – 366

  128. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Emine – 329

  129. Bursa merkezden ben Hasan. Merhaba herkese web siten yeminle hayran edici, linkedinde paylaştım 24-01-2021 02:26:22

  130. Selamlar sayfanız vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  131. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, saolun , Gürbüz – 49

  132. Karaman dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten iyi, face de paylaştım , banu – 105

  133. Bilecik dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Selam herkese sayfanız inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım , banu – 477

  134. selam arkadaşlar sayfan cidden hoşuma gitti, saolun

  135. Bursa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz hoşuma gitti, teşekkürler 13-02-2021 16:37:21

  136. Merhaba siten gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım

  137. Adıyaman dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha mükemmel, şukuladım , ali – 491

  138. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhaba paylaşımın vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 265

  139. Karabük merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım 01-03-2021 14:26:55

  140. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Selamın aleyküm siten valla dikkatimi çekti, tebrikler , – 231

  141. Afyon merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran edici, saolun 24-03-2021 04:11:53

  142. elif yılmaz Reply

    Siirt merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese sayfan gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım 24-03-2021 10:28:46

  143. Elazığ merkezden ben . Selam herkese paylaşımınız yeminle dikkat çekici, linkedinde paylaştım 26-03-2021 20:56:06

  144. Ordu merkezden ben ali. Selamlar sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, şukuladım 27-03-2021 10:06:10

  145. Muş merkezden ben banu. Slm web siten inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 08-04-2021 11:50:12

  146. Eskişehir merkezden ben Hasan. Selam herkese web sitesi ciddiyim çok iyi, sağolun 11-04-2021 23:43:40

  147. Muğla dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Merhaba herkese sayfa süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 357

  148. Slm siten valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  149. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhabalar bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler , mehmet – 236

  150. Hakkari merkezden ben ali. Merhaba web sitesi cidden çok güzel, twitter da paylaştım 05-05-2021 20:29:49

  151. Yalova merkezden ben memo. Merhaba herkese siten süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 07-05-2021 18:16:29

  152. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım , banu – 93

  153. Samsun dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . merhaba arkadaşlar paylaşımın valla iyi, twitter da paylaştım , Emine – 245

  154. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfan süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  155. selam arkadaşlar siteniz yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım

  156. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  157. Bu konu : ” Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi ” çok güzel. Merhabalar sayfanız valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 16

  158. Antalya merkezden ben Emine. Merhaba sayfanız inan ki iyi, facebookta paylaştım 31-05-2021 01:13:31

  159. Bartın dan kimler var. Google ve Wix / Fikri Mülkiyet Hırsızlığı Teorisi . Selamın aleyküm paylaşımın vallaha çok iyi, teraziye tıkladım , emin – 142

  160. Batman merkezden ben memo. Merhabalar web siteniz inanki çok güzel, linkedinde paylaştım 09-06-2021 21:20:26

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link