Komik olan bir şey de, grip / soğuk aldığımızda, ateş, burun tıkanıklığı ve yorgunluk gibi semptomlar yaşıyoruz. Bu nedenle, bunun aynı tip hastalık olduğunu düşünüyoruz (ya da böyle yapıyoruz). Bu semptomların, bağışıklık sisteminin yabancı davetsiz misafirleri öldürmesinin en yaygın yolu olmasına rağmen. Böylece vücudunuz savaşıyor olabilir Tanrı bilir ne!

Grip grip değildir

Grip, bu semptomlara verdiğimiz isimdir

Gripin bir tür hastalık olduğuna inanan halktan kim faydalanır?

Author

34 Comments

  1. Muğla merkezden ben banu. Selam herkese web siteniz cidden çok güzel, teraziye tıkladım 08-03-2021 13:02:03

  2. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 403

  3. Selamlar bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  4. Kahramanmaraş dan kimler var. Grip sandığınız gibi değil . selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım , ziya – 498

  5. Gürbüz Reply

    Amasya merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 13-03-2021 05:49:39

  6. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar siten harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 14-03-2021 00:38:48

  7. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 343

  8. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 77

  9. Trabzon merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten vallaha güzel, tebrikler 26-03-2021 15:58:17

  10. selam arkadaşlar paylaşımın vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  11. Denizli merkezden ben Emine. Slm paylaşımınız inanılmaz mükemmel, teşekkürler 30-03-2021 00:34:52

  12. elif yılmaz Reply

    Osmaniye dan kimler var. Grip sandığınız gibi değil . Selamın aleyküm paylaşım cidden hayran bıraktı, saolun , elif yılmaz – 499

  13. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. Merhaba web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler , emin – 324

  14. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, sağolun , Aylin – 214

  15. Yalova dan kimler var. Grip sandığınız gibi değil . selamun aleyküm sayfan cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 37

  16. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 36

  17. Kırklareli merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 26-04-2021 03:10:56

  18. Merhaba herkese siten vallaha ilgi uyandırıcı, tebrikler

  19. Kocaeli dan kimler var. Grip sandığınız gibi değil . Mrb sayfanız inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 463

  20. Afyon dan kimler var. Grip sandığınız gibi değil . Merhaba web siten cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 181

  21. İstanbul merkezden ben Hasan. Selamlar paylaşımın gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 05-05-2021 20:01:18

  22. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inan ki dikkat çekici, teşekkürler , Emine – 225

  23. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. Selamlar web siteniz valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ahmet – 200

  24. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web sitesi valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  25. selam arkadaşlar paylaşım cidden güzel, facebookta paylaştım

  26. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm siten ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  27. Adana merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımınız inanki iyi, face de paylaştım 06-07-2021 04:14:05

  28. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız inan ki mükemmel, saolun , emin – 53

  29. Bu konu : ” Grip sandığınız gibi değil ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız gerçekten hayran edici, sağolun , gaye – 156

  30. Rize merkezden ben ali. Slm web siten inan ki iyi, face de paylaştım 17-07-2021 08:39:16

  31. Giresun merkezden ben emin. Selam herkese sayfanız harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım 21-07-2021 12:45:43

  32. Merhaba herkese sayfa yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link