Başarısızlık ve finansal olarak felaket “Sanal Çocuk” nedeniyle Gunpei Yokoi, Nintendo’yu Bandai için Gameboy’a (ayrıca yarattığı) rekabet edecek taşınabilir bir oyun sisteminde çalışmak üzere terk etti. Gunpei, arabadan çıktıktan sonra bir trafik kazasında öldü ve sonra tekrar başka bir araba tarafından vuruldu. Nintendo’nun 80’lerin ve 90’ların başlarındaki kesin şöhreti göz önüne alındığında, Gunpei’nin kazasının bir tesadüf olduğunu düşünmüyorum.

Author

84 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siteniz valla iyi, twitter da paylaştım 28-06-2020 21:13:16

  2. Hatay merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 29-06-2020 08:24:00

  3. Merhabalar paylaşımın inanki dikkatimi çekti, teşekkürler

  4. Çankırı merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siteniz yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-07-2020 18:40:51

  5. Bursa merkezden ben ahmet. Selam web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, şukuladım 02-07-2020 02:56:18

  6. Hatay merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz inan ki çok iyi, facebookta paylaştım 02-07-2020 13:37:57

  7. elif yılmaz Reply

    Slm web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, sağolun

  8. Merhaba herkese web siten gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  9. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, saolun

  10. Aksaray merkezden ben doruk. Mrb siteniz inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 18-07-2020 15:15:34

  11. Antalya merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 22-07-2020 04:07:07

  12. Merhaba herkese sayfan vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım

  13. Tunceli merkezden ben mehmet. Slm siteniz ciddiyim iyi, sağolun 28-07-2020 04:43:07

  14. Trabzon merkezden ben Emine. Mrb paylaşım vallaha iyi, twitter da paylaştım 29-07-2020 12:23:56

  15. Erzurum merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfa inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım 05-08-2020 07:31:07

  16. Merhaba siteniz vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Sivas merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan inanki mükemmel, twitter da paylaştım 11-08-2020 12:07:21

  18. Sakarya merkezden ben ahmet. Mrb sayfa süper ötesi iyi, saolun 11-08-2020 22:37:15

  19. Samsun merkezden ben Emine. Slm sayfa inan ki ilgi uyandırıcı, saolun 12-08-2020 14:57:48

  20. Ardahan merkezden ben Emine. Slm paylaşımın valla hayran edici, saolun 14-08-2020 02:58:42

  21. elif yılmaz Reply

    Aksaray merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 15-08-2020 23:43:48

  22. Bingöl merkezden ben gaye. Selam sayfan inanki mükemmel, teşekkürler 22-08-2020 18:54:48

  23. Gürbüz Reply

    Rize merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siteniz gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-08-2020 19:09:11

  24. Kütahya merkezden ben gaye. Slm paylaşım cidden dikkatimi çekti, saolun 30-08-2020 20:31:11

  25. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkat çekici, face de paylaştım

  26. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  27. Gürbüz Reply

    Tokat merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi yeminle dikkat çekici, sağolun 07-09-2020 19:28:48

  28. Merhaba paylaşımınız inan ki hayran edici, saolun

  29. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, teşekkürler

  30. Selamlar web siten süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  31. Merhaba siteniz inan ki hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  32. selamun aleyküm web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  33. Gürbüz Reply

    Selam sayfan süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  34. Diyarbakır merkezden ben ahmet. Selam sayfa yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 02-10-2020 11:50:58

  35. Slm paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  36. Gürbüz Reply

    Kayseri dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . selamun aleyküm sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 78

  37. Kayseri merkezden ben . selam arkadaşlar sayfanız cidden hayran edici, teşekkürler 22-10-2020 17:22:20

  38. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Merhabalar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 476

  39. Tunceli merkezden ben emin. selam arkadaşlar sayfan vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 11-11-2020 21:04:12

  40. Ağrı merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız cidden çok iyi, face de paylaştım 12-11-2020 15:29:29

  41. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , Gürbüz – 218

  42. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanki güzel, saolun , gaye – 17

  43. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız yeminle çok güzel, teraziye tıkladım , doruk – 124

  44. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki iyi, teşekkürler

  45. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden dikkatimi çekti, tebrikler , banu – 155

  46. Ardahan merkezden ben ziya. Merhaba paylaşım süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 06-12-2020 14:18:37

  47. Niğde dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Mrb paylaşımın cidden dikkat çekici, saolun , mehmet – 272

  48. Bursa dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Slm siten ciddiyim mükemmel, sağolun , – 133

  49. Karaman merkezden ben ali. Slm sayfa ciddiyim mükemmel, teraziye tıkladım 24-12-2020 03:58:05

  50. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Selamlar web sitesi yeminle güzel, saolun , hatice – 231

  51. Selam herkese paylaşımınız gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  52. elif yılmaz Reply

    Yozgat dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 445

  53. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. selam arkadaşlar siten valla çok iyi, saolun , banu – 173

  54. Mrb web siten inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  55. Malatya dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . merhaba arkadaşlar siten inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 130

  56. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. selamun aleyküm siten inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , banu – 266

  57. Bilecik dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Selam paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, saolun , emin – 113

  58. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Merhabalar sayfan inanki mükemmel, twitter da paylaştım , ahmet – 248

  59. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Selam bu web sitesi gerçekten güzel, teraziye tıkladım , ziya – 269

  60. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok iyi, şukuladım

  61. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız cidden mükemmel, teşekkürler 06-02-2021 00:39:45

  62. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Selam herkese siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , memo – 5

  63. Uşak dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi ilgi uyandırıcı, tebrikler , – 5

  64. Düzce dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Mrb sayfan vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ziya – 456

  65. Kırıkkale merkezden ben Emine. Slm paylaşımın gerçekten iyi, tebrikler 14-02-2021 10:24:55

  66. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inan ki güzel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 138

  67. elif yılmaz Reply

    Siirt dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Selamlar sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 378

  68. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Selam herkese siten vallaha billaha güzel, tebrikler , banu – 158

  69. selamun aleyküm paylaşımın cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  70. Bayburt merkezden ben . Merhabalar web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 04-04-2021 04:54:46

  71. Bingöl merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz harbiden mükemmel, şukuladım 06-04-2021 07:35:42

  72. Kayseri dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Slm web siteniz harbiden iyi, face de paylaştım , ali – 266

  73. Kocaeli merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siten ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım 14-04-2021 10:26:29

  74. Bu konu : ” Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü ” çok güzel. Slm sayfa cidden hayran edici, tebrikler , Hasan – 344

  75. Balıkesir dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Selamlar paylaşım inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 39

  76. Kırıkkale dan kimler var. Gunpei Yokoi (Gameboy ve Virtual Boy’un yaratıcısı) Nintendo yöneticileri tarafından öldürüldü . Mrb sayfanız harbiden mükemmel, teşekkürler , hatice – 172

  77. Çankırı merkezden ben ahmet. Merhabalar siten harbiden dikkat çekici, tebrikler 08-05-2021 00:32:33

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link