Birkaç hafta önce, sıradan eşyaları emici fiyatlarla nasıl sattıklarına dair yolsuzluk olayı patlak verdi ve isimleri kayıp çocukları yansıtan isimlere sahipti.

Yaklaşık bir hafta sürdü ve burada meydana gelen tüm boktan postlarla (IE siyasi saçmalık) hızla öldü.

Unutulmayan operasyon yeni gerçekleşti ve erkek kardeşim bana yollu bir yer gönderdi ve Atlanta ve Macon Georgia’nın dışındaydı.

Yaklaşık 2 hafta önce burada olan skandalla bir bağlantı olup olmayacağı konusunda herhangi bir tartışma görmedim ve şimdi bu operasyon unutulmadı.

Screensho.jpg

Bunların bağlantılı olma olasılığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Author

62 Comments

  1. Adıyaman merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, şukuladım 29-08-2020 19:55:20

  2. Rize merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 29-08-2020 20:05:01

  3. Selam herkese siteniz ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım

  4. Gümüşhane merkezden ben gaye. Selam herkese siten vallaha hoşuma gitti, şukuladım 29-08-2020 20:08:16

  5. Van merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 29-08-2020 20:14:07

  6. elif yılmaz Reply

    Selam web siteniz inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  7. Kilis merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım vallaha çok iyi, teşekkürler 30-08-2020 01:25:31

  8. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siten ciddiyim hoşuma gitti, sağolun

  9. Trabzon merkezden ben ahmet. Slm siteniz harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 03-09-2020 05:24:29

  10. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese web sitesi cidden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  11. Malatya merkezden ben ahmet. Selam herkese web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 11-09-2020 18:35:57

  12. Selamlar paylaşım cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım

  13. Iğdır merkezden ben ziya. selam arkadaşlar sayfanız inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-09-2020 03:17:38

  14. Slm web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  15. Gürbüz Reply

    Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşım vallaha iyi, face de paylaştım 02-10-2020 11:20:48

  16. Kırklareli merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz cidden hayran edici, sağolun 11-10-2020 20:18:40

  17. Batman dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . Merhaba herkese siten ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ziya – 247

  18. Hatay dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . merhaba arkadaşlar siten vallaha çok güzel, şukuladım , ahmet – 23

  19. Şırnak dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . selam arkadaşlar siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ziya – 333

  20. Şırnak merkezden ben hatice. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 02-11-2020 09:47:34

  21. Aksaray merkezden ben ahmet. Selam bu web sitesi inanki çok iyi, şukuladım 03-11-2020 23:12:35

  22. Düzce merkezden ben ahmet. Slm web siten yeminle hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 06-11-2020 10:58:28

  23. elif yılmaz Reply

    Kars merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşımın inanki güzel, linkedinde paylaştım 17-11-2020 09:56:06

  24. Bingöl merkezden ben . Selam herkese bu web sitesi inanki hayran bıraktı, teşekkürler 23-11-2020 05:32:24

  25. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Merhabalar web sitesi vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 48

  26. Ağrı dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . Slm web siteniz vallaha hoşuma gitti, şukuladım , Aylin – 387

  27. Sinop dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . selamun aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 143

  28. Selamın aleyküm web siteniz inan ki güzel, tebrikler

  29. Sinop merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm web siten inan ki hayran edici, teşekkürler 08-12-2020 20:01:17

  30. Sinop dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . Merhaba paylaşımınız vallaha billaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , banu – 462

  31. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Mrb web siten vallaha hayran edici, face de paylaştım , gaye – 228

  32. Gürbüz Reply

    Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 20-12-2020 13:41:16

  33. Selam herkese siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler

  34. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım , – 313

  35. Bingöl merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, saolun 04-01-2021 15:39:25

  36. Selam paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, saolun

  37. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Selam herkese siten harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım , memo – 234

  38. Eskişehir dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . selamun aleyküm sayfa valla çok iyi, şukuladım , ali – 151

  39. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Selamlar sayfa inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 80

  40. Bilecik dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha iyi, face de paylaştım , ahmet – 262

  41. Sakarya dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . Selamlar paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Aylin – 187

  42. Batman dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . Merhaba herkese web siteniz inanki iyi, tebrikler , – 347

  43. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Selam herkese siten inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , memo – 373

  44. Kastamonu merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi vallaha billaha güzel, tebrikler 02-02-2021 20:54:27

  45. Denizli dan kimler var. Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı . Selamın aleyküm web sitesi valla hayran edici, teşekkürler , ziya – 382

  46. Merhaba herkese paylaşım cidden çok güzel, tebrikler

  47. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ali – 393

  48. Merhabalar web siten harbiden çok güzel, facebookta paylaştım

  49. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Slm sayfa harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 318

  50. Siirt merkezden ben gaye. Mrb web siteniz cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 04-04-2021 16:01:16

  51. Bu konu : ” Gürcistan operasyonunda kurtarılan çocuklarla ilişki unutulmadı ” çok güzel. Mrb sayfan inanılmaz hayran edici, saolun , – 272

  52. Giresun merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siten cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım 19-04-2021 13:14:42

  53. Kocaeli merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımın cidden çok güzel, teraziye tıkladım 26-04-2021 21:19:44

  54. Sivas merkezden ben doruk. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 27-04-2021 03:14:12

  55. Sinop merkezden ben memo. Mrb siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 07-05-2021 02:54:19

  56. Merhabalar paylaşımınız gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link