Üzgünüm ama yine aklımdan geçti ve hala bana mantıklı gelmiyor. Gerçekten inanıyorum ki 2018 Hawaii füzesi uyarısı aslında iddia edildiği gibi değildi. Bunun gerçek olduğuna inanıyorum ve NK ve SK barış görüşmelerinden kısa bir süre sonra buna yol açtı.

Bu sıralarda NK her zamanki gibi esnemeye devam ediyordu. O sırada biraz denize düşüyorlardı. Kadar gitti Japonya üzerinde füzeler fırlatmak.. Bu, yılın önemli bir bölümünde sürdü.

Gerginlikler arttıkça Çin, daha fazla bs’ye yol açmayı reddetti. ABD, NK’ya yaptırımları kaldırdı ve sonra olduğunu düşündüğüm zaman oldu.

NK’nın BS’lerinde çok ileri gittiğine ve Guam ya da Hawaii’ye giden bir taşıyıcıda bir BLUFF ICBM başlattığına inanıyorum. mesafelerini kanıtla sorgulanan ve alay edilen yetenekler.

Bu noktada, ABD artık oynamıyordu ve birdenbire Çin dahil oldu. NEREDEYSE HEMEN SONRA Kore barış süreci başladı.

Bu zor bir kanıt değil ve fikirlerinizi veya bunu doğrulayan veya buna meydan okuyan herhangi bir şeyi duymak isterim.

Author

82 Comments

  1. Merhabalar paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  2. selam arkadaşlar web siten inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  3. Çorum merkezden ben doruk. Merhabalar web siten ciddiyim güzel, sağolun 28-09-2020 12:17:08

  4. Merhaba web siten yeminle dikkat çekici, şukuladım

  5. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım

  6. Çorum merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 02-10-2020 09:05:48

  7. Merhaba bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  8. Selam herkese web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, sağolun

  9. Gürbüz Reply

    Niğde merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 06-10-2020 07:29:05

  10. Erzurum merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim hayran edici, twitter da paylaştım 08-10-2020 09:17:18

  11. Merhaba herkese web sitesi valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  12. Aydın merkezden ben gaye. Selamlar sayfanız ciddiyim dikkat çekici, face de paylaştım 18-10-2020 11:32:18

  13. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Mrb sayfanız ciddiyim çok güzel, tebrikler , ahmet – 278

  14. Çorum dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Merhaba herkese sayfanız gerçekten hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Emine – 234

  15. Muğla dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Slm siteniz inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 408

  16. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Mrb web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , – 144

  17. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhabalar sayfanız gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım , doruk – 53

  18. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhabalar sayfa vallaha güzel, şukuladım , ahmet – 140

  19. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Slm web siteniz inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Hasan – 273

  20. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Selam sayfan inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , memo – 324

  21. Denizli merkezden ben emin. Selam sayfa gerçekten iyi, tebrikler 16-11-2020 10:44:57

  22. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhabalar web siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım , ali – 308

  23. Isparta merkezden ben doruk. Selam sayfanız inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 21-11-2020 15:22:45

  24. Uşak dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . merhaba arkadaşlar web siten valla güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 272

  25. Kilis dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Merhabalar web siteniz gerçekten güzel, şukuladım , mehmet – 262

  26. Kilis merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfa inanılmaz çok iyi, saolun 01-12-2020 20:18:42

  27. Karaman dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Selam herkese sayfa süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 129

  28. Tunceli merkezden ben Aylin. Mrb siten ciddiyim hayran edici, sağolun 06-12-2020 14:08:16

  29. selam arkadaşlar siten yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  30. Merhaba sayfan inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  31. Erzurum merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 22-12-2020 08:15:45

  32. Gümüşhane dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Merhabalar web sitesi harbiden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , doruk – 256

  33. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha mükemmel, teraziye tıkladım

  34. Ağrı merkezden ben . Selamın aleyküm siten valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 01-01-2021 10:12:51

  35. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi güzel, facebookta paylaştım , ali – 460

  36. Isparta dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Slm paylaşımın vallaha çok iyi, face de paylaştım , emin – 138

  37. Bayburt merkezden ben mehmet. Merhabalar paylaşımın süper ötesi çok güzel, şukuladım 12-01-2021 00:17:18

  38. selam arkadaşlar sayfa yeminle hoşuma gitti, saolun

  39. selamun aleyküm sayfan ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  40. Ordu merkezden ben hatice. Merhaba herkese siteniz inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 15-01-2021 02:35:11

  41. Selamlar sayfanız valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  42. Bolu dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Merhaba herkese siteniz vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım , Aylin – 181

  43. Tokat merkezden ben ali. Slm siten cidden iyi, sağolun 29-01-2021 05:59:44

  44. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha hayran edici, tebrikler

  45. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  46. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa valla iyi, teşekkürler , hatice – 383

  47. Merhabalar siten cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  48. merhaba arkadaşlar sayfa inanki çok iyi, şukuladım

  49. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ali – 334

  50. Gürbüz Reply

    Ağrı merkezden ben Gürbüz. Mrb bu web sitesi valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-02-2021 07:07:36

  51. Edirne merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar sayfanız inanki mükemmel, facebookta paylaştım 18-02-2021 12:45:27

  52. Sinop merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız inan ki çok iyi, saolun 18-02-2021 18:38:37

  53. Rize dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Slm siten cidden güzel, teraziye tıkladım , – 363

  54. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , memo – 473

  55. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 218

  56. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, saolun , emin – 91

  57. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım , mehmet – 449

  58. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhaba paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım , ali – 234

  59. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi çok iyi, şukuladım 23-03-2021 00:30:56

  60. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Mrb sayfanız valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , banu – 237

  61. Elazığ merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz cidden iyi, teraziye tıkladım 25-03-2021 19:17:21

  62. Denizli merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 11-04-2021 11:12:12

  63. Bitlis merkezden ben ali. Selamlar siten inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 13-04-2021 14:28:19

  64. Merhaba herkese siten gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  65. Gümüşhane merkezden ben . merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 16-04-2021 17:56:09

  66. Osmaniye merkezden ben . Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 24-04-2021 01:52:19

  67. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Selam sayfanız cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , hatice – 56

  68. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 157

  69. Slm web sitesi cidden hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  70. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  71. Giresun dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . selam arkadaşlar siteniz cidden güzel, face de paylaştım , Aylin – 172

  72. Nevşehir dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . selam arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran edici, teşekkürler , banu – 132

  73. Kars merkezden ben hatice. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz mükemmel, saolun 02-06-2021 07:46:07

  74. Bu konu : ” Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten vallaha iyi, linkedinde paylaştım , Aylin – 225

  75. İstanbul dan kimler var. Hala 2018 Hawaiian Missle Alert’ın bir kaza olmadığına inanıyorum. . Selam herkese paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, sağolun , ali – 228

  76. elif yılmaz Reply

    Kars merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 11-06-2021 03:35:54

  77. Selam paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, face de paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link