Kategoriler
Genel

Hangi Kitaplar / Filmler / Bilgi insanlıktan tasarruf etmek için en önemlidir?

Hey herkes,

Toplumun gelecek nesiller çöktüğünde ve öğretirken, “gelecek nesiller için hangi bilgilerin en önemli olduğu nedir?” Sorusunu sordum. İş arkadaşlarımdan bazılarına düşüncelerini sordum ve şu önerileri aldım: İncil, Amerika'nın kurucu belgeleri, 1984'te George Orwell, Tıbbi bakım / bilgi kitapları ve insanlık tarihinin tamamı. Önerilere katılırken soruyu komplo redditine yönlendirmek istedim çünkü daha çeşitli cevaplar alacağımı hissediyorum.

“Hangi Kitaplar / Filmler / Bilgi insanlıktan tasarruf etmek için en önemlidir?” için 50 yanıt

Artvin merkezden ben mehmet. Slm paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 18-12-2019 09:08:15

Hakkari merkezden ben ziya. Selam herkese siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 25-12-2019 10:05:20

Aydın merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım 03-01-2020 01:56:23

Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Mrb bu web sitesi süper ötesi çok güzel, facebookta paylaştım 08-01-2020 10:13:36

Nevşehir merkezden ben ali. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, tebrikler 09-01-2020 06:03:58

Şırnak merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz güzel, face de paylaştım 19-01-2020 22:13:15

Osmaniye merkezden ben Aylin. Mrb web siten valla dikkat çekici, teşekkürler 31-01-2020 15:34:17

İzmir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım 07-02-2020 18:43:32

Karaman merkezden ben banu. Selamlar siteniz yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 08-02-2020 00:20:33

Sinop merkezden ben doruk. Mrb bu web sitesi valla hayran bıraktı, face de paylaştım 09-02-2020 22:05:00

Niğde merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımın harbiden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 15-02-2020 04:12:04

Erzincan merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 16-02-2020 23:24:34

İstanbul merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 18-02-2020 10:14:01

Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siteniz inanılmaz çok güzel, tebrikler 23-02-2020 06:55:36

Trabzon merkezden ben ahmet. Mrb paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 28-02-2020 07:13:25

Amasya merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız cidden dikkat çekici, saolun 28-02-2020 17:22:26

Kars merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden çok iyi, şukuladım 02-03-2020 00:53:11

Karabük merkezden ben ziya. Selam herkese web siteniz vallaha çok güzel, tebrikler 04-03-2020 13:23:14

Kayseri merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki mükemmel, şukuladım 05-03-2020 08:47:38

Karaman merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım 05-03-2020 10:02:49

Çankırı merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siten ciddiyim çok güzel, sağolun 08-03-2020 18:25:06

Yalova merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 20-03-2020 18:44:49

Aydın merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2020 00:29:02

Bilecik merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 22-03-2020 17:22:25

Muş merkezden ben ali. Selam web siteniz inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 25-03-2020 23:41:22

Çankırı merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 30-03-2020 16:38:15

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir