İnsanların dünyayı ve sözde Covid Pandemic’i düşündüklerinde izlemeleri ve dikkate almaları için önemli bağlantılar içeren başka bir gönderiden kopyalanmış bir metin sağlıyorum.

“Bence bunun nedeni, Amerika’nın gizlice İsrail’e ait olan bir tür tuhaf banana cumhuriyeti olmasıdır. Amerika’nın gerçekten iyi yaptığı şey, star trek’i deniz kıyısı caddesi gibi gösteren askeri geliştirme teknolojisi için birinci sınıf gizli araştırma tesislerine sahip olmaktır. Temelde her şey Savaş ya da dünya siyasetinin saçmalık olduğunu bildiğinizi sanıyorsunuz, tüm yalanlar ve propagandalar nedeniyle 20. yüzyılda olanların gerçeğini bulmak neredeyse imkansız. Bir dezenformasyon ajanı arasındaki farkı nasıl anlatırsınız? ve saçmalayan gerçek bir salak?

Herkese nükleer silahların saçma olduğunu ve 1980’lerden beri alakasız olduğunu söyleyebilirim.

James bond filminin altın gözünü düşünün, ancak yapay zeka, yeryüzündeki herkesi öldürebilecek veya herhangi bir altyapıyı ve kaynakları sağlam bırakırken son derece hassas bir şekilde bir dizi binayı yok edebilecek Directed enerji silah sistemlerine bağlandı. Film kaptan Amerika kış askerini düşünün, ancak uydulardaki balistik silahlar yerine ses çıkarmayan görünmez yönlendirilmiş enerji silahları. Tüm büyük orman yangınları DEW tarafından çıkarıldı

Modern tıp, yani biyokimya, insanları kıtlık zihniyetinde tutmak için büyük ölçüde saçmalıktır, aynı zamanda gerçekliğin ve bilincin maddi temelli bir zihniyetidir. Vücudu iyileştiren bir numaralı şey zihindir, yani sinirbilim ve enerji tıbbı. Duvara herhangi bir rahatsızlığı iyileştirebilecek bir cihaz takabilirseniz sizi kontrol edemezlerdi. Küresel nüfusu hasta ve cahil tutmak, onların 1 numaralı oyun planıdır. “

Robert Duncan ile röportaj – YouTube 1984 zaten oldu, biz daha ilerideyiz.

Snowden’den Daha Büyük. Nöro Silahlar. Yönlendirilmiş Enerji Silahları. Zihin kontrolü. Hedeflenen Kişiler. – Youtube

16.09.2020 – Savunma Bakanlığı Bakanı Mark Esper, Uzayda Yönetilen Enerji Silahlarını (DEW) ONAYLANDI – YouTube

1,8 gigapiksel ARGUS-IS. DARPA’dan dünyanın en yüksek çözünürlüklü video gözetim platformu – YouTube

4Chan’da ikinci “Elite” AMA – YouTube

Paul Hellyer İfşa Etme Üzerine Derinlemesine Röportaj – YouTube

Author

26 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Merhaba siteniz cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 389

  2. Kilis dan kimler var. Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. . Selamlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım , ahmet – 127

  3. Artvin dan kimler var. Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. . selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi çok güzel, sağolun , hatice – 156

  4. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım , – 356

  5. Samsun merkezden ben banu. Merhaba siten harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 13-04-2021 19:28:39

  6. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın valla iyi, teraziye tıkladım , hatice – 468

  7. Kırşehir merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden dikkat çekici, saolun 20-04-2021 12:28:54

  8. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Selam paylaşım valla iyi, teşekkürler , doruk – 194

  9. Selamın aleyküm siteniz gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  10. Giresun merkezden ben hatice. selam arkadaşlar web siteniz vallaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-05-2021 17:37:55

  11. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım , gaye – 210

  12. Tunceli dan kimler var. Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. . Selamın aleyküm web siten cidden çok hoşuma gitti, şukuladım , gaye – 149

  13. Amasya dan kimler var. Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. . Selam herkese web siten cidden dikkatimi çekti, face de paylaştım , mehmet – 37

  14. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Mrb web siten inan ki hoşuma gitti, teşekkürler , memo – 395

  15. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan yeminle güzel, tebrikler , – 141

  16. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Selamlar sayfanız ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler , – 130

  17. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 82

  18. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz yeminle dikkat çekici, sağolun , hatice – 52

  19. selam arkadaşlar paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  20. Merhabalar bu web sitesi ciddiyim hayran edici, teraziye tıkladım

  21. Zonguldak merkezden ben ziya. Selam siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun 09-07-2021 04:33:29

  22. Rize dan kimler var. Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. . Selam herkese siteniz inanki güzel, twitter da paylaştım , ziya – 222

  23. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla mükemmel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 211

  24. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun , memo – 90

  25. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım , gaye – 24

  26. Bu konu : ” Hangi komplo teorisyeninin gerçekten endişelenmesi gerekir. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , mehmet – 298

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link