Tüm “ıslak pazar” anlatısına asla inanmadım, RONA’nın birdenbire ortaya çıktığına da asla inanmadım. Laboratuvar sızıntısı tüm zaman boyunca benim için her zaman en mantıklısıydı. Fauci’nin 2020’den çok önce VID’nin bu özel türüyle ilgili ön bilgiye ve hatta patentlere sahip olduğunu gösteren çeşitli belgeler ve kanıtlar gördüm.

Aklım laboratuvardan çıkan virüse geri dönüyor kasıtlıydı. Ama neden sürekli başım belaya giriyor. Hangi sona?

Beynimde daha büyük olanlara ek olarak geçen yıldan daha küçük hikayeleri saklamaya çalışma eğilimindeyim; ve John Boehner’in, tepede kimsenin kamu yararının ne olduğuyla ilgilenmediğini, daha fazla para biriktirmekle ilgilenmediklerini, ancak güç biriktirmekle ilgilendiklerini söylediği kitabını hatırladım.

Hiçbir şey olmasa da, hükümet gücünde ulusal düzeyden yerel düzeye kadar inanılmaz bir büyüme gördük.

Salgını serbest bırakmanın amacı bu muydu? Güç uğruna güç mü? Ne kadar manipüle edilebilir olduğumuzu görmek için nüfusu araştırmak mıydı? Bunların hepsi daha kontrol edilebilir bir nüfus yaratmak için bir egzersiz miydi?

Ve sonra aşı var – eğer içinde bir şey varsa (çip, dna değişikliği, prionlar, her neyse) – tekrar, hangi amaçla? Zayıfları ve paniğe yatkın olanları öldürmek mi? Yoksa aşılananlar uzun vadede etkilenecek ve zamanla daha itaatkar hale mi gelecek?

Herkesin bu konu hakkındaki görüşlerini merak ediyorum ama eninde sonunda zaman gösterecek. Ve o zaman bile, tarih galip gelen tarafından yazılır.

28 Comments

  1. Bu konu : ” Hangi sona? ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa yeminle iyi, twitter da paylaştım , ziya – 464

  2. Gürbüz Reply

    Rize dan kimler var. Hangi sona? . merhaba arkadaşlar sayfanız cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 361

  3. Selamın aleyküm siten inanki dikkatimi çekti, sağolun

  4. Hakkari dan kimler var. Hangi sona? . merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 434

  5. Ağrı merkezden ben . Merhabalar siteniz harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 16-06-2021 08:24:20

  6. Kütahya merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım vallaha mükemmel, teşekkürler 18-06-2021 06:47:17

  7. Uşak dan kimler var. Hangi sona? . selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi iyi, saolun , ahmet – 380

  8. Bu konu : ” Hangi sona? ” çok güzel. Slm paylaşımın inan ki dikkat çekici, saolun , Aylin – 499

  9. Ardahan dan kimler var. Hangi sona? . Slm web siten harbiden çok iyi, facebookta paylaştım , memo – 127

  10. Muş merkezden ben ali. Merhaba web siteniz harbiden iyi, teraziye tıkladım 29-06-2021 05:05:49

  11. Ağrı dan kimler var. Hangi sona? . Merhaba web sitesi gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 120

  12. Bu konu : ” Hangi sona? ” çok güzel. Merhabalar web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 394

  13. Şanlıurfa dan kimler var. Hangi sona? . Mrb sayfa inanki çok iyi, twitter da paylaştım , gaye – 8

  14. Merhaba web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  15. Burdur dan kimler var. Hangi sona? . Merhabalar bu web sitesi harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 179

  16. Denizli dan kimler var. Hangi sona? . Selam herkese web sitesi vallaha hoşuma gitti, saolun , ziya – 184

  17. Gürbüz Reply

    Afyon merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz güzel, face de paylaştım 23-07-2021 02:16:04

  18. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım

  19. Bu konu : ” Hangi sona? ” çok güzel. Merhaba sayfanız süper ötesi iyi, teraziye tıkladım , – 382

  20. merhaba arkadaşlar web siteniz inanılmaz güzel, twitter da paylaştım

  21. Muş merkezden ben Hasan. Selamın aleyküm paylaşım vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 31-07-2021 17:58:58

  22. Tekirdağ dan kimler var. Hangi sona? . Selamlar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 76

  23. Bu konu : ” Hangi sona? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki iyi, twitter da paylaştım , – 343

  24. Antalya dan kimler var. Hangi sona? . Slm paylaşım yeminle çok güzel, sağolun , doruk – 265

  25. Konya merkezden ben . Selam herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 02-09-2021 17:36:09

  26. elif yılmaz Reply

    Eskişehir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siteniz süper ötesi çok güzel, sağolun 03-09-2021 00:24:32

  27. Bu konu : ” Hangi sona? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa inanki hayran edici, facebookta paylaştım , Aylin – 241

Write A Comment