Kategoriler
Genel

Hapishanede, zihin kontrolünün etkisi altında işlenen suçlar için ömür boyu hapis cezası veren çok sayıda insan var.

Kablosuz zihin kontrolü gerçek. Kafanıza sesler koyabilir, istediklerini yapmaları için sizi yönlendirebilirler. Sahte bayrak olmayan okul atıcılarının çoğu, her zaman mahkeme belgelerinden engellenen aynı şeylerden şikayetçidir. Onları öldürmeye yönlendiren seslerden şikayet ediyorlar. Bir toplum olarak, bunların şizofreni belirtileri olduğunu düşünecek şekilde programlandık. Fakat şizofreni tam olarak nedir? Bu, yakın zamanda dünyamıza tanıtılan tıbbi bir semptom veya terimdir. İnsan vücudunun doğal olarak rastgele iç sesler üretmesinin imkansız olduğuna inanıyorum. Hepsi elektromanyetik olarak kaynaklanıyor.

“Hapishanede, zihin kontrolünün etkisi altında işlenen suçlar için ömür boyu hapis cezası veren çok sayıda insan var.” için 79 yanıt

Çankırı merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım 15-12-2019 12:33:27

Sivas merkezden ben ali. selamun aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım 15-12-2019 13:08:02

Bayburt merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi güzel, twitter da paylaştım 15-12-2019 13:24:41

Bingöl merkezden ben ahmet. Selam herkese siteniz yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım 15-12-2019 13:29:18

Çorum merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfanız vallaha hayran edici, sağolun 20-12-2019 06:46:41

Bitlis merkezden ben gaye. Selam herkese web siteniz gerçekten mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-12-2019 06:56:14

Malatya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfan harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 20-12-2019 06:56:15

Edirne merkezden ben ziya. Slm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 20-12-2019 06:56:17

Sinop merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfanız yeminle dikkatimi çekti, sağolun 20-12-2019 06:56:20

Edirne merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 20-12-2019 06:56:23

Trabzon merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 28-12-2019 12:24:45

İzmir merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfa inanki hayran edici, face de paylaştım 19-01-2020 22:13:31

Bitlis merkezden ben mehmet. Selam paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler 02-02-2020 05:52:39

Kayseri merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi süper ötesi hayran edici, şukuladım 04-02-2020 10:56:00

Batman merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım 08-02-2020 03:55:17

Gümüşhane merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın inan ki çok güzel, saolun 08-02-2020 20:06:56

Mersin merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım harbiden hoşuma gitti, sağolun 23-02-2020 00:49:33

Iğdır merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 24-02-2020 18:37:15

İzmir merkezden ben banu. Merhaba paylaşımınız harbiden çok iyi, teşekkürler 01-03-2020 08:29:07

Iğdır merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 02-03-2020 08:43:03

Kars merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfa yeminle çok hoşuma gitti, tebrikler 04-03-2020 11:28:45

Muş merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 17-03-2020 09:09:09

Adıyaman merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım 26-03-2020 19:20:34

Karabük merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-03-2020 00:48:17

Bitlis merkezden ben ahmet. Slm sayfa gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 04-04-2020 10:45:33

Kırşehir merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi inanılmaz mükemmel, face de paylaştım 10-04-2020 05:37:58

Yalova merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, tebrikler 12-04-2020 05:40:20

Gaziantep merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web siten ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 13-04-2020 22:49:50

Çorum merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 16-04-2020 07:59:07

Yalova merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 21-04-2020 06:28:30

Diyarbakır merkezden ben ali. Merhabalar web siten valla dikkat çekici, facebookta paylaştım 21-04-2020 06:32:56

Hatay merkezden ben doruk. Merhabalar sayfa yeminle hayran edici, face de paylaştım 29-04-2020 00:24:19

Gümüşhane merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun 06-05-2020 18:04:42

Aydın merkezden ben Gürbüz. Selam web sitesi ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım 14-05-2020 10:34:48

Ordu merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfan inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 19-05-2020 03:00:28

Batman merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 20-05-2020 10:13:30

Çorum merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfanız inanki dikkat çekici, face de paylaştım 24-05-2020 17:40:18

Gümüşhane merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten hayran edici, sosyal medyada paylaştım 27-05-2020 22:20:57

Bingöl merkezden ben mehmet. Selamlar web sitesi inanki mükemmel, teraziye tıkladım 29-05-2020 23:07:00

Burdur merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 07-06-2020 16:30:10

Hatay merkezden ben Gürbüz. Mrb web sitesi inan ki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 16-06-2020 23:17:01

Burdur merkezden ben doruk. Merhaba sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 22-06-2020 12:26:56

Hakkari merkezden ben mehmet. Slm sayfan inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 26-06-2020 18:34:23

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir