On yıl sonra gerilemeden hoşnut kalmadım, tek seçeneğimin hareket etmek olduğunu hissediyorum. Bu bozuk orwellian distopisinden kaçmak için hareket edebilecek herhangi bir ülke var mı? En az şovu kontrol eden şirketler kadar az yolsuzluk ve daha az devlet etkisi, gözetim.

tarafından gönderilen … psychociative
[Bağlantı] [Yorum]

Author

165 Comments

  1. selamun aleyküm sayfanız gerçekten güzel, sosyal medyada paylaştım

  2. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  3. Balıkesir merkezden ben doruk. selamun aleyküm siten gerçekten mükemmel, şukuladım 17-02-2020 06:22:05

  4. Kilis merkezden ben ahmet. Slm web siten yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 17-02-2020 23:43:39

  5. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfan inan ki hayran edici, face de paylaştım

  6. selamun aleyküm sayfan gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Nevşehir merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle hayran edici, saolun 27-02-2020 01:44:24

  8. Balıkesir merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siteniz inan ki dikkat çekici, tebrikler 05-03-2020 09:21:30

  9. Aydın merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 05-03-2020 21:23:27

  10. İzmir merkezden ben ali. Merhaba herkese web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 11-03-2020 18:25:48

  11. Kırşehir merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımın süper ötesi güzel, teraziye tıkladım 14-03-2020 02:12:35

  12. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımın harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-03-2020 19:58:33

  13. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşım valla hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  14. Merhaba paylaşımın harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  15. selamun aleyküm sayfanız vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Kars merkezden ben Aylin. Merhaba bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 01-04-2020 13:43:18

  17. Isparta merkezden ben ziya. Mrb sayfanız gerçekten güzel, facebookta paylaştım 03-04-2020 09:42:42

  18. Adana merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 05-04-2020 22:00:43

  19. Selamlar paylaşımın inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  20. Kırıkkale merkezden ben Emine. Slm sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 10-04-2020 11:22:32

  21. Denizli merkezden ben ziya. Selamlar sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 21-04-2020 23:00:45

  22. Sivas merkezden ben Aylin. Mrb sayfa valla ilgi uyandırıcı, sağolun 23-04-2020 11:10:49

  23. Elazığ merkezden ben Emine. Selam sayfa yeminle çok güzel, saolun 27-04-2020 22:57:31

  24. Selamlar paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  25. Hakkari merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten hoşuma gitti, twitter da paylaştım 09-05-2020 13:18:16

  26. Burdur merkezden ben ali. Merhaba sayfa valla hoşuma gitti, tebrikler 09-05-2020 13:18:17

  27. Çankırı merkezden ben doruk. Slm siten süper ötesi çok güzel, şukuladım 14-05-2020 09:35:25

  28. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfan inan ki iyi, face de paylaştım

  29. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  30. Tokat merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşım valla güzel, saolun 08-06-2020 11:23:08

  31. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  32. Iğdır merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım 08-06-2020 16:34:53

  33. Van merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşımınız yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım 14-06-2020 06:15:56

  34. Merhaba bu web sitesi vallaha iyi, face de paylaştım

  35. Selamın aleyküm sayfa harbiden dikkat çekici, sağolun

  36. Selam herkese paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  37. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese bu web sitesi cidden hoşuma gitti, saolun

  38. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha iyi, teşekkürler

  39. selamun aleyküm web siteniz vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  40. elif yılmaz Reply

    Burdur merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 06-07-2020 09:18:59

  41. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. Mrb web siteniz cidden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 09-07-2020 01:25:36

  42. Slm bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  43. Muğla merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 16:11:24

  44. Kocaeli merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi mükemmel, face de paylaştım 10-07-2020 17:42:06

  45. elif yılmaz Reply

    Merhabalar sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  46. Tekirdağ merkezden ben mehmet. Mrb web siten yeminle mükemmel, teşekkürler 10-07-2020 17:42:23

  47. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle iyi, tebrikler 10-07-2020 17:49:59

  48. Trabzon merkezden ben mehmet. Slm sayfanız süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 10-07-2020 17:50:05

  49. Siirt merkezden ben Emine. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz hayran edici, face de paylaştım 13-07-2020 10:38:06

  50. Ankara merkezden ben ahmet. Selam siten inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım 15-07-2020 12:56:22

  51. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  52. elif yılmaz Reply

    Siirt merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm paylaşımınız cidden mükemmel, şukuladım 15-07-2020 15:35:45

  53. Uşak merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha hayran edici, saolun 15-07-2020 15:35:51

  54. Selam siteniz cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım

  55. Merhaba herkese siteniz valla güzel, sosyal medyada paylaştım

  56. Kars merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşımınız harbiden çok iyi, twitter da paylaştım 15-07-2020 15:45:39

  57. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım

  58. Sakarya merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımınız ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım 18-07-2020 15:00:37

  59. Burdur merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfa inanki hayran edici, şukuladım 18-07-2020 16:03:54

  60. Çankırı merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siten inan ki mükemmel, face de paylaştım 18-07-2020 16:04:00

  61. Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Slm siteniz cidden güzel, facebookta paylaştım 18-07-2020 16:04:07

  62. Mrb sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  63. elif yılmaz Reply

    Rize merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese sayfa süper ötesi hayran edici, teraziye tıkladım 18-07-2020 16:13:56

  64. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha güzel, face de paylaştım

  65. Iğdır merkezden ben Gürbüz. Merhaba paylaşımınız inanki çok güzel, facebookta paylaştım 24-07-2020 21:15:09

  66. Selamlar paylaşımın inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  67. Merhaba sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  68. Merhabalar sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  69. Burdur merkezden ben Emine. Slm web siten vallaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 25-07-2020 00:23:37

  70. Iğdır merkezden ben banu. Selam paylaşımınız yeminle mükemmel, linkedinde paylaştım 25-07-2020 00:23:44

  71. Selam herkese siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  72. elif yılmaz Reply

    Merhaba siteniz ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım

  73. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım

  74. İzmir merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 11-08-2020 23:56:21

  75. Ardahan merkezden ben ahmet. Selam paylaşım inanılmaz çok güzel, teraziye tıkladım 19-08-2020 12:59:14

  76. Aydın merkezden ben banu. Merhabalar sayfa yeminle çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 20-08-2020 13:25:05

  77. Mrb web sitesi ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  78. selam arkadaşlar web sitesi valla hayran bıraktı, tebrikler

  79. Selam herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, sağolun

  80. Merhaba web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun

  81. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım

  82. Bartın merkezden ben ali. Selamlar sayfanız valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 11-09-2020 14:15:13

  83. Nevşehir merkezden ben gaye. Merhaba sayfan harbiden hoşuma gitti, tebrikler 11-09-2020 23:40:37

  84. Mersin merkezden ben doruk. Selamlar web sitesi ciddiyim güzel, tebrikler 22-09-2020 20:10:10

  85. Merhaba herkese web sitesi valla mükemmel, twitter da paylaştım

  86. Selamın aleyküm siten valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  87. Selam paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler

  88. Merhabalar paylaşım gerçekten hayran edici, sağolun

  89. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar web siten vallaha billaha mükemmel, şukuladım

  90. Uşak dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . selam arkadaşlar sayfan süper ötesi güzel, saolun , memo – 196

  91. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Selamlar web siteniz inanki hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 267

  92. Gümüşhane dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi mükemmel, saolun , Hasan – 385

  93. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz vallaha güzel, twitter da paylaştım , ziya – 202

  94. Selam herkese web sitesi gerçekten çok iyi, saolun

  95. Bartın merkezden ben doruk. Selam web siteniz vallaha billaha çok güzel, saolun 12-11-2020 07:52:33

  96. merhaba arkadaşlar siteniz cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  97. Eskişehir merkezden ben gaye. Merhaba sayfanız vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım 18-11-2020 14:32:30

  98. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha çok iyi, saolun , ali – 274

  99. Elazığ merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 20-11-2020 00:43:13

  100. Mrb web siten inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  101. Mrb paylaşımınız cidden çok güzel, teşekkürler

  102. Selam web siten vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  103. Isparta dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Mrb sayfan vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 245

  104. Iğdır merkezden ben hatice. Selamın aleyküm paylaşım yeminle dikkatimi çekti, sağolun 30-11-2020 00:11:49

  105. Gürbüz Reply

    Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-12-2020 07:20:39

  106. selamun aleyküm sayfan inan ki iyi, face de paylaştım

  107. Eskişehir merkezden ben doruk. Merhaba herkese siten vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım 06-12-2020 14:31:04

  108. Mardin merkezden ben banu. Selam web siteniz inanki hayran edici, facebookta paylaştım 11-12-2020 13:18:19

  109. Adıyaman merkezden ben hatice. Merhaba siteniz gerçekten mükemmel, face de paylaştım 13-12-2020 12:07:14

  110. Trabzon dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . selam arkadaşlar paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 278

  111. Konya dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Slm paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 112

  112. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler , ali – 394

  113. Mrb siten gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım

  114. elif yılmaz Reply

    Burdur dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Selamlar siteniz cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 219

  115. Karaman dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Slm paylaşım yeminle çok güzel, sağolun , ali – 295

  116. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , memo – 169

  117. Kırşehir dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Selam paylaşım yeminle mükemmel, teraziye tıkladım , memo – 209

  118. Uşak dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Selam herkese paylaşımınız valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 340

  119. Yozgat dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Slm web siten gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Emine – 135

  120. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selam web siten inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 26-01-2021 03:14:26

  121. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siten harbiden dikkat çekici, twitter da paylaştım , emin – 167

  122. Mrb paylaşım ciddiyim dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  123. Kırıkkale merkezden ben . Slm paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 20-02-2021 04:56:25

  124. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Hasan – 106

  125. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle hayran edici, teraziye tıkladım

  126. Zonguldak dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha hayran edici, şukuladım , ziya – 24

  127. Trabzon merkezden ben emin. Merhaba web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, sağolun 15-03-2021 02:58:11

  128. Merhabalar paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  129. Kırıkkale merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar web siten inanki hoşuma gitti, şukuladım 07-04-2021 12:41:09

  130. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız gerçekten güzel, teşekkürler , Aylin – 110

  131. Tokat dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . selam arkadaşlar paylaşımın cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 143

  132. Selamın aleyküm web siten inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  133. selam arkadaşlar web sitesi cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  134. Şırnak dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Selam herkese siten yeminle ilgi uyandırıcı, saolun , emin – 23

  135. Elazığ dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Selamın aleyküm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ali – 106

  136. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 310

  137. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 118

  138. Burdur dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . Merhaba sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler , Hasan – 19

  139. Bu konu : ” Hareket ederek sistemden ayrılmak? ” çok güzel. Slm siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , banu – 149

  140. Tokat merkezden ben banu. Slm sayfanız inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 09-06-2021 22:58:09

  141. Aydın dan kimler var. Hareket ederek sistemden ayrılmak? . selam arkadaşlar sayfa harbiden çok hoşuma gitti, şukuladım , doruk – 427

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link