• Tahliyelerde moratoryum uzatıldı

  • Halihazırda birikimlerini yakmış olan ve binayı bakımını yapmadıkları veya söz konusu bina için vergi ödemedikleri için kaçınılmaz olarak varlıklarına el konulmasıyla karşı karşıya kalan ev sahipleri, blackrock gibi şirketlere satış yapacaktır.

  • piyasa bina satışlarında bir artış görecek.

-Blackrock’un vergi ve bakım masraflarını yiyebilmesi, halihazırda olduğu gibi apartman ve kat mülkiyeti sitelerini satın almaya devam edecek.

– hiperenflasyon nedeniyle balon patladığında, blackrock en üstte sabit varlıkları elinde tutarken, onlara satan herkes paralarının değerini görerek çantayı elinde tutacak.

-bankalar bu sefer kurtarılmayacak. Bu nedenle, bankaya ipotek ödemesi borcu olan herkes haczedilecektir. Ardından bankalar, kayıplarının bir kısmını telafi etmek için blackrock gibi şirketlere satış yapacak.

-Artık değersiz olan ABD doları aşamalı olarak kaldırılacak ve yeni bir para birimi kurulacak.

-yadda yadda yadda aşı kimlikleri, kitlesel ayaklanmalar, sosyal kredi puanları Fildişi kule elitleri milyarlarca değerindeki hisselerine oturmuş çocuk kanlarını yudumluyorlar tahmin edin hangi şirket? Siyah Kaya.

Kaçırmış olabileceğim boşlukları düzeltmekten veya doldurmaktan çekinmeyin.

…irishlorde96 tarafından gönderildi
[comments]

98 Comments

  1. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Slm web siteniz ciddiyim mükemmel, face de paylaştım , doruk – 100

  2. Bolu dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba sayfa gerçekten hayran edici, face de paylaştım , Aylin – 172

  3. Konya dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 412

  4. Antalya merkezden ben emin. Merhaba sayfanız inanki mükemmel, facebookta paylaştım 29-07-2021 20:33:41

  5. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam herkese web siten harbiden çok güzel, sağolun , ali – 29

  6. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam paylaşım inan ki dikkat çekici, tebrikler , Aylin – 119

  7. Kırıkkale dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhabalar web siteniz inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , – 402

  8. Gümüşhane dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba paylaşım valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler , ali – 461

  9. Zonguldak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha iyi, saolun 29-07-2021 20:38:16

  10. İstanbul merkezden ben doruk. Mrb sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım 29-07-2021 20:39:40

  11. Kars dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba herkese siten valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ahmet – 43

  12. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 153

  13. Edirne dan kimler var. Harika sıfırlama . merhaba arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 270

  14. Mrb sayfanız inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler

  15. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam herkese sayfan ciddiyim çok iyi, tebrikler , doruk – 202

  16. Hatay merkezden ben banu. Selam web siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 29-07-2021 20:48:23

  17. Erzurum dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamın aleyküm siteniz vallaha iyi, face de paylaştım , gaye – 309

  18. Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım

  19. Merhaba herkese sayfan cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  20. Gaziantep dan kimler var. Harika sıfırlama . Slm web siten valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , emin – 204

  21. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Merhaba sayfan inanki çok iyi, şukuladım , gaye – 58

  22. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Merhabalar siten inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Hasan – 376

  23. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam bu web sitesi vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 403

  24. Malatya dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamlar siteniz inanki mükemmel, linkedinde paylaştım , Emine – 307

  25. Kars dan kimler var. Harika sıfırlama . selam arkadaşlar sayfa süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 253

  26. Merhaba siten inanılmaz dikkatimi çekti, şukuladım

  27. Muğla dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba herkese siten vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , – 348

  28. Ankara dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamlar sayfa inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım , ali – 210

  29. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Slm siten cidden hayran edici, şukuladım , ali – 342

  30. Tokat dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamın aleyküm paylaşımın inanki hayran bıraktı, teşekkürler , mehmet – 69

  31. Erzincan dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhabalar sayfanız vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım , Emine – 175

  32. Tokat merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siten valla güzel, linkedinde paylaştım 29-07-2021 21:18:39

  33. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Merhaba siteniz vallaha iyi, şukuladım , Aylin – 321

  34. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Merhaba sayfan valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 184

  35. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam paylaşımın ciddiyim iyi, şukuladım , gaye – 259

  36. Kırşehir dan kimler var. Harika sıfırlama . selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım , hatice – 330

  37. merhaba arkadaşlar sayfa valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  38. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Slm sayfan gerçekten dikkat çekici, teşekkürler , Hasan – 490

  39. Karaman merkezden ben gaye. Selam sayfanız gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 29-07-2021 21:31:40

  40. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inan ki çok iyi, sağolun , Emine – 132

  41. selamun aleyküm paylaşımınız cidden iyi, facebookta paylaştım

  42. Bursa dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamlar paylaşım süper ötesi çok güzel, tebrikler , doruk – 410

  43. merhaba arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım

  44. selamun aleyküm siten gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım

  45. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 116

  46. Çankırı dan kimler var. Harika sıfırlama . selamun aleyküm sayfanız harbiden çok güzel, twitter da paylaştım , doruk – 411

  47. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Mrb paylaşımınız gerçekten çok güzel, şukuladım , mehmet – 95

  48. Aksaray merkezden ben mehmet. Merhabalar sayfa inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 29-07-2021 21:51:51

  49. Kütahya merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-07-2021 21:52:05

  50. Adana merkezden ben Emine. Selamın aleyküm web siteniz cidden mükemmel, sağolun 29-07-2021 21:55:06

  51. Şırnak merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım 29-07-2021 21:57:19

  52. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım

  53. Kayseri dan kimler var. Harika sıfırlama . selamun aleyküm paylaşım ciddiyim hayran edici, saolun , Emine – 255

  54. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi mükemmel, face de paylaştım

  55. Hakkari merkezden ben hatice. Slm sayfa yeminle çok güzel, tebrikler 29-07-2021 22:00:45

  56. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Merhabalar sayfa inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler , memo – 379

  57. Selamlar siten vallaha güzel, facebookta paylaştım

  58. Selam herkese bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  59. Selam herkese paylaşımın cidden iyi, facebookta paylaştım

  60. Slm sayfa valla dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  61. Osmaniye dan kimler var. Harika sıfırlama . Selam herkese paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , – 175

  62. Yalova dan kimler var. Harika sıfırlama . selamun aleyküm web sitesi cidden çok iyi, facebookta paylaştım , gaye – 307

  63. Gürbüz Reply

    Yalova merkezden ben Gürbüz. Mrb siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 29-07-2021 22:11:14

  64. Aksaray merkezden ben banu. Merhaba herkese web siten yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 29-07-2021 22:11:49

  65. Antalya merkezden ben hatice. Selam herkese web siten yeminle hoşuma gitti, sağolun 29-07-2021 22:12:02

  66. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Selam herkese web siten vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler , Aylin – 161

  67. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Mrb paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım , ziya – 426

  68. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 129

  69. elif yılmaz Reply

    Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web siten yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 29-07-2021 22:18:00

  70. elif yılmaz Reply

    Çanakkale merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 29-07-2021 22:18:13

  71. Muğla dan kimler var. Harika sıfırlama . Selam herkese sayfa valla mükemmel, saolun , – 140

  72. Hakkari merkezden ben emin. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 29-07-2021 22:21:29

  73. Çanakkale dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba herkese web siten vallaha güzel, saolun , ziya – 491

  74. Sinop dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba bu web sitesi vallaha billaha çok güzel, teşekkürler , hatice – 149

  75. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım , Aylin – 99

  76. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha güzel, twitter da paylaştım

  77. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız süper ötesi mükemmel, şukuladım , emin – 90

  78. Karaman dan kimler var. Harika sıfırlama . selam arkadaşlar web siteniz inanki güzel, teşekkürler , ali – 237

  79. Osmaniye dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamlar siteniz vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ahmet – 76

  80. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten çok iyi, tebrikler

  81. Kırklareli dan kimler var. Harika sıfırlama . Merhaba herkese siteniz valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ahmet – 168

  82. Mardin merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfanız cidden hoşuma gitti, sağolun 02-08-2021 13:26:38

  83. Merhaba paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, saolun

  84. Merhaba herkese siten vallaha billaha mükemmel, şukuladım

  85. Kayseri dan kimler var. Harika sıfırlama . Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , ahmet – 241

  86. Kayseri merkezden ben ziya. Slm sayfan cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 20-08-2021 06:04:32

  87. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. Mrb paylaşım inanki iyi, saolun , ahmet – 46

  88. Ardahan merkezden ben Aylin. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım 26-08-2021 20:29:23

  89. Karabük merkezden ben banu. Mrb web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 01-09-2021 16:16:36

  90. Bu konu : ” Harika sıfırlama ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha çok güzel, sağolun , Gürbüz – 255

  91. Gümüşhane dan kimler var. Harika sıfırlama . Mrb sayfan vallaha billaha çok iyi, sağolun , ahmet – 14

  92. Kütahya merkezden ben Aylin. Slm sayfan inanki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-09-2021 07:15:48

  93. Tunceli dan kimler var. Harika sıfırlama . selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, sağolun , memo – 291

Write A Comment