Kategoriler
Genel

Her komplo teorisyeninin en sevdiği altın çocuk Edward Snowden hakkındaki kişisel teorim.

Bu teorinin birçok insan tarafından ciddiye alınmayacağını biliyorum, onun bizim için bir tür demi tanrısı olduğu göz önüne alındığında, ancak onunla ilgili birkaç teorim paylaşacağım.

Nereden başlayacağımı tam olarak bilmiyorum, bu yüzden bu ideal başlangıç ​​değilse özür dilerim. Geçen hafta Snowden the American whistleblower hakkındaki ünlü Citizenfour belgeselini yeniden izledim. Ama aynı zamanda, çoğunuzun olduğundan emin olduğum gibi, Gölgeler Dışı belgeselini izledim. Bu yüzden belgeselde bize gerçek olarak verilen birkaç şeyi sorgulamaya başladım.

Her şeyden önce, beni tüm zaman karıştıran şey, Çin’e nasıl girdi? Tüm ajansın en yüksek açıklıklarından birine sahip bir NSA alt yüklenicisinin bir gün uyanıp Hong Kong, Çin’e uçabileceğinden şüpheliyim. Birisinin kişisel bilgilerini oraya girerseniz, pingledikleri hücre kuleleri, kredi kartı bilgileri, pasaport kullanımı gibi onlar hakkında devam eden her türlü teknolojik bilgiyi otomatik olarak alacaksınız. ? Yüksek artışlar, tüm itibarlarını mahvedebilecek ya da daha da kötüsü, diğer ülkelere veri satabilecek birisini gerçekten kullanmayı düşünmedi mi? ABD yetimhanelerde drone saldırıları başlattı, kendi nüfusu üzerinde tonlarca deney yaptı, ancak Snowden’i öldürmek çok mu uzaktı? Kullanışlı.

İyi tamam. Belki bir şekilde Çin’e gitti. Onunla birlikte tüm bir belgesel ekibini almayı düşünmüştü, böylece ciddi bir şekilde paranoyak olduğunu ve gerçekten korktuğunu görebiliyoruz. Tonlarca hassas NSA bilgisini ortaya çıkarmak üzere olan herkesin yapacağı gibi, konuşabilmemiz için yaklaşık 3 muhabiri ve birkaç kameramanı beni otel odamda takip etmeye çağırırım. Evet, sesini duyuracak bir yola ihtiyacı olduğunu söyleyeceğini biliyorum, ama bu internet çağındaydı. Bunu internet üzerinden yayınlayabilirdi. Ama onlar da bunun için bir bahane düşünmüşlerdi: “O bir gazeteci değil ve ne söylenmesi gerektiğini, ne söylenmeyeceğini bilmiyor.” Uhuh. Elbette.

Ama bu bence en garip kısımlardan biri. Askeri bir aileden geldiğini söyledi. ASKERİ AİLEDEN GELİYOR. Gölgeler Dışı belgeselini hatırlıyoruz ki, medyamızın her büyük bölümü askeriyeden bir şekilde kaynaklanıyor mu? Bu mükemmel değil.

Şimdi sızıntının kendisi hakkında bir şeyler söyleyeceğim. Herkesin ve annelerinin bildiği bir sır nedir? Hükümet seni gözetliyor. Bunun için kimsenin onayına gerek yoktu, çünkü hepimiz zaten biliyorduk. Yani, bana masaüstünde drone grev görüntüleri olan adamın en büyük sırrı “lol hükümeti uwu’da casusluk yapıyor” demek istiyorsun. O kadar büyük bir açıklığı vardı ve bize söyleyebileceği tek şey bu mu? Hayır. Sadece herkesin bildiği bir sırrı paylaşmaları gerekiyordu, ama hiç kimse bunun paylaşımını sorgulamadı.

Peki, geriye kalan büyük soru bunu neden yapacaklardı? Bunun birçok nedeni var. İlk olarak, her komplo teorisyeni kelimesini neredeyse “Neden yalan söylesin?” Tüm dünya tarafından güvenilen ve ne istersen söyleyebilen ve orada istemediğin her şeyi çürüten bir adama sahip olmak o kadar hoş değil mi? Bana kulağa hoş geliyor. Onun ve onun tarafından “sadece o kadar iyi değil” diyen teorilerin miktarını hayal edebiliyor musunuz? Ve bilin bakalım eğer Snowden teorinizin berbat olduğunu söylüyorsa, teorinizden vazgeçeceksiniz.

Sonuç: Snowden’a güvenmiyorum. Bize bir tür lider olabilmesi için verildi.

TLDR: Edward Snowden, herkesin tüm dünya için iyi bir çocuk olduğunu kanıtlamayı bildiği bir sırrı paylaşan, istediği her bilgiyi kanıtlayabilmesi veya çürütebilmesi için askeri bir aileden geliyor (gölgelerden dikkat belgeseli).

“Her komplo teorisyeninin en sevdiği altın çocuk Edward Snowden hakkındaki kişisel teorim.” için 39 yanıt

Sivas merkezden ben Emine. Selamlar sayfan valla mükemmel, linkedinde paylaştım 21-04-2020 09:04:54

Adana merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 21-04-2020 18:12:46

Trabzon merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 21-04-2020 18:57:40

Van merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 23-04-2020 22:00:00

Balıkesir merkezden ben ali. Selam paylaşımın gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 25-04-2020 22:42:31

Edirne merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz iyi, twitter da paylaştım 26-04-2020 01:04:01

Gümüşhane merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 27-04-2020 18:13:23

Isparta merkezden ben Emine. Slm web siten gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 03-05-2020 21:52:48

Burdur merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi yeminle güzel, şukuladım 03-05-2020 21:52:52

Bilecik merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 03-05-2020 21:52:55

Nevşehir merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım 03-05-2020 21:52:57

Bilecik merkezden ben doruk. Merhabalar web siteniz gerçekten hoşuma gitti, tebrikler 03-05-2020 21:53:05

Kastamonu merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımın inan ki hoşuma gitti, şukuladım 03-05-2020 21:53:07

Yalova merkezden ben Aylin. Merhaba web sitesi harbiden dikkatimi çekti, teşekkürler 11-05-2020 18:47:05

Osmaniye merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, saolun 22-05-2020 08:43:51

Rize merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten çok iyi, face de paylaştım 29-05-2020 15:37:07

Osmaniye merkezden ben ali. Selamlar web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 05-06-2020 12:57:01

Eskişehir merkezden ben Emine. Selam herkese siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler 05-06-2020 15:17:36

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir