Tamam, ben 29 yaşındayım ve asla oy kullanmak için kayıt yaptırmamayı bir noktaya getirdim, sadece siyasetle ilgilenmiyorum ve Ron Paul dışında sevdiğim kimseyi görmedim.

Her neyse, kısa süre önce çevrimiçi bir yedek ehliyet sipariş ettim ve bana iki kez oy vermek veya organ bağışçısı olmak için kaydolmak isteyip istemediğimi sordular. Her İKİ kez de reddetmeyi başardım. Daha sonra posta yoluyla kaydolduğum için beni tebrik eden evraklar aldım .. O zamandan beri muhtemelen demokratları destekleyen 2 düzine el ilanı ve önemsiz posta aldım, Cumhuriyetçilerden hiçbir şey almadım. Tam anlamıyla kayıt olmama imkan yok, şüpheli bir şeyler mi oluyor? En azından beni organ bağışı yapmadılar …

Author

68 Comments

  1. Selamlar paylaşım inanılmaz dikkat çekici, teraziye tıkladım

  2. Afyon merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız süper ötesi çok iyi, teşekkürler 27-09-2020 17:25:10

  3. Gürbüz Reply

    Manisa merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siten inanki hayran bıraktı, tebrikler 27-09-2020 17:31:07

  4. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sağolun

  5. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım

  6. elif yılmaz Reply

    Selam herkese bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  7. Batman merkezden ben Emine. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha hayran edici, saolun 02-10-2020 11:18:30

  8. Çanakkale merkezden ben doruk. Selam paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 06-10-2020 23:59:42

  9. Erzincan merkezden ben ziya. Merhaba herkese paylaşım valla hoşuma gitti, teşekkürler 07-10-2020 16:31:20

  10. Antalya dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . selamun aleyküm bu web sitesi harbiden iyi, sosyal medyada paylaştım , ali – 157

  11. Karaman merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siten süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 19-10-2020 05:19:43

  12. Batman dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . merhaba arkadaşlar siten süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım , hatice – 291

  13. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  14. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 8

  15. Ordu merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 02-11-2020 21:46:49

  16. Kilis merkezden ben . Merhabalar paylaşımınız cidden hoşuma gitti, saolun 08-11-2020 13:35:04

  17. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi çok iyi, twitter da paylaştım

  18. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi harbiden iyi, tebrikler , memo – 281

  19. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Slm web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , Aylin – 495

  20. Nevşehir dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Selam herkese paylaşım vallaha güzel, sağolun , ali – 342

  21. Slm paylaşımın valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  22. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten yeminle dikkat çekici, teşekkürler , ziya – 108

  23. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfa vallaha billaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  24. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , doruk – 151

  25. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Mrb sayfa inanki çok güzel, face de paylaştım , hatice – 151

  26. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi valla çok güzel, saolun , Emine – 373

  27. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Slm sayfa cidden çok güzel, linkedinde paylaştım , – 469

  28. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz çok iyi, tebrikler

  29. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım , memo – 184

  30. Kahramanmaraş merkezden ben doruk. Slm web siten inanki güzel, sosyal medyada paylaştım 15-01-2021 07:44:50

  31. selamun aleyküm siteniz harbiden mükemmel, teraziye tıkladım

  32. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Emine – 141

  33. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler

  34. Merhabalar web siten inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. elif yılmaz Reply

    Sinop merkezden ben elif yılmaz. Slm web siten inan ki dikkat çekici, tebrikler 18-02-2021 20:54:17

  36. elif yılmaz Reply

    Kilis merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi cidden güzel, facebookta paylaştım 21-02-2021 12:26:54

  37. Bilecik dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Merhaba herkese sayfan harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ziya – 2

  38. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selam herkese siten valla çok güzel, facebookta paylaştım , Emine – 90

  39. Elazığ merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi valla iyi, teraziye tıkladım 04-03-2021 19:27:08

  40. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi çok güzel, saolun , ali – 174

  41. Uşak merkezden ben hatice. selamun aleyküm web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 25-03-2021 00:22:56

  42. Adana merkezden ben ali. Selam herkese siten valla iyi, şukuladım 29-03-2021 18:14:40

  43. Selam web siteniz vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  44. elif yılmaz Reply

    Bilecik dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Merhabalar paylaşımınız inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 137

  45. Karabük merkezden ben . selam arkadaşlar siten inanılmaz hoşuma gitti, saolun 04-04-2021 16:01:32

  46. Kastamonu dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , mehmet – 379

  47. Tunceli dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Selam paylaşım inanki dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 344

  48. Muğla merkezden ben banu. Slm web sitesi valla çok iyi, şukuladım 14-04-2021 12:26:44

  49. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz yeminle çok güzel, sağolun , memo – 93

  50. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Merhabalar siten cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , Hasan – 189

  51. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfa inanki çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , doruk – 156

  52. selamun aleyküm siten yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  53. Iğdır dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Selamlar web siten inanki dikkatimi çekti, tebrikler , ali – 473

  54. Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi iyi, teşekkürler , Hasan – 118

  55. Selamlar siten vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  56. Merhaba web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  57. selam arkadaşlar web sitesi inanılmaz mükemmel, saolun

  58. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi yeminle güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 266

  59. Merhaba herkese web siten vallaha çok güzel, şukuladım

  60. elif yılmaz Reply

    Malatya dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Mrb siteniz inanki güzel, saolun , elif yılmaz – 132

  61. Samsun merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız ciddiyim iyi, tebrikler 29-05-2021 10:48:31

  62. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım

  63. Denizli dan kimler var. Her nasılsa şimdi oy vermek için kaydoldum. . Selam herkese paylaşımınız inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 462

  64. Muğla merkezden ben Hasan. Slm sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 13-06-2021 12:33:42

  65. Edirne merkezden ben doruk. Selam sayfan inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-06-2021 23:21:17

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link