Her uyuduğunda ölürsün. Vücudunuzda başka biri siz olduğunuzu düşünerek uyanır. Aklında yalnızsın. Çevrenizdeki dünya bir yalan. Yakında hiçbir şeye parçalanmayacaksın. Bir daha asla sesleri duymayacak, renkleri göremeyecek ve bir daha asla kimse olmayacaksınız.

Author

53 Comments

  1. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki mükemmel, twitter da paylaştım

  2. Gürbüz Reply

    Ağrı merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz vallaha güzel, facebookta paylaştım 28-09-2020 13:30:02

  3. Muğla merkezden ben ali. Merhaba bu web sitesi cidden güzel, teşekkürler 28-09-2020 14:37:27

  4. Mrb paylaşımınız inan ki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  5. Erzincan merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 30-09-2020 10:42:40

  6. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle güzel, teraziye tıkladım

  7. Eskişehir merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfanız cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 09:05:44

  8. Gürbüz Reply

    Merhaba sayfan inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. elif yılmaz Reply

    Edirne merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar siten ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 09-10-2020 23:26:34

  10. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  11. Kayseri dan kimler var. Her uyuduğunda . Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım , emin – 346

  12. Selamın aleyküm sayfa harbiden güzel, teşekkürler

  13. Karaman merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, sağolun 01-11-2020 07:41:50

  14. Yalova merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım 14-11-2020 12:03:17

  15. Selamlar siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  16. Antalya merkezden ben emin. Selamın aleyküm web siteniz valla mükemmel, face de paylaştım 16-11-2020 22:04:26

  17. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. Merhabalar siteniz vallaha mükemmel, şukuladım , doruk – 412

  18. Burdur dan kimler var. Her uyuduğunda . Merhabalar web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 109

  19. Mrb web siteniz cidden mükemmel, twitter da paylaştım

  20. Selam herkese bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  21. Kastamonu merkezden ben ali. Selamın aleyküm siten inanılmaz dikkat çekici, tebrikler 22-12-2020 12:19:59

  22. Merhabalar bu web sitesi valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  23. Denizli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha hoşuma gitti, şukuladım 27-12-2020 15:37:12

  24. Kütahya merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 28-12-2020 17:52:45

  25. Uşak dan kimler var. Her uyuduğunda . selamun aleyküm siteniz cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , – 467

  26. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan inanki mükemmel, twitter da paylaştım , – 305

  27. elif yılmaz Reply

    Ankara dan kimler var. Her uyuduğunda . selam arkadaşlar siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, şukuladım , elif yılmaz – 405

  28. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. Merhaba sayfa inanılmaz iyi, sağolun , mehmet – 235

  29. Iğdır merkezden ben ziya. Merhabalar web siten cidden dikkat çekici, şukuladım 10-02-2021 15:02:52

  30. Kayseri merkezden ben emin. Selam web siteniz yeminle güzel, şukuladım 11-02-2021 12:39:43

  31. Selamlar sayfan harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım

  32. Konya dan kimler var. Her uyuduğunda . Mrb web siteniz inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 369

  33. Malatya dan kimler var. Her uyuduğunda . Selam herkese paylaşımınız gerçekten hayran edici, sağolun , Emine – 437

  34. Bartın merkezden ben emin. Merhabalar paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 19-03-2021 13:29:44

  35. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. Merhaba paylaşım inanki çok güzel, tebrikler , Emine – 178

  36. Slm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  37. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. Selam siteniz ciddiyim mükemmel, saolun , memo – 456

  38. Van dan kimler var. Her uyuduğunda . Selam bu web sitesi cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım , memo – 452

  39. Osmaniye dan kimler var. Her uyuduğunda . Selamın aleyküm sayfanız valla hayran edici, şukuladım , Hasan – 99

  40. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. Slm siten gerçekten çok iyi, sağolun , Emine – 13

  41. Kırıkkale merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 06-05-2021 07:17:27

  42. Rize merkezden ben emin. Selam herkese bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 06-05-2021 23:12:59

  43. Gaziantep merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım 21-05-2021 04:49:38

  44. Bu konu : ” Her uyuduğunda ” çok güzel. Selam web siten harbiden mükemmel, saolun , ahmet – 274

  45. Nevşehir dan kimler var. Her uyuduğunda . merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 7

  46. Yozgat merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, sağolun 04-06-2021 21:46:09

  47. Tokat dan kimler var. Her uyuduğunda . selamun aleyküm sayfa vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 174

  48. Merhabalar web siten harbiden mükemmel, teraziye tıkladım

  49. Kayseri merkezden ben Aylin. Selam herkese web siten valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 22-06-2021 12:06:30

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link