Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) …

  • Trump’ı Ruslar için çalışmakla suçlayan Steele Dosyası, Clintonlar tarafından ödenen bir Rus Casusu tarafından yazılmıştır.

  • Hunter Biden, Rusya’dan seks ticareti yapıyordu.

  • Trump’ın kampanyasına casusluk yapan herkes, kendilerini korumak için gerçek sigorta poliçeleri satın aldı (yani, ne yaptıklarını biliyorlardı).

  • Clinton Vakfı, 2017’den beri gizli soruşturma altında

Bundan daha fazlası var, ama bunlar en önemli şeyler – ve evet, hepsi bağlantılı.

Her yerde BLM-Antifa isyanları (Soros fonları, Clintonları ve kuruluşlarını desteklemekten uzaklaştırmak için) ve “Pandemi” gibi şeyleri görmenizin nedeni budur.

“Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) …” üzerine 48 yorum

  1. Sinop merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım 01-10-2020 00:24:03

    Cevapla
  2. Artvin merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siten yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 01-10-2020 00:29:19

    Cevapla
  3. Adana merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten valla çok güzel, linkedinde paylaştım 02-10-2020 09:08:46

    Cevapla
  4. Kırklareli merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfan gerçekten iyi, saolun 02-10-2020 11:18:33

    Cevapla
  5. Uşak merkezden ben memo. selam arkadaşlar paylaşımınız inanki hayran edici, şukuladım 14-10-2020 12:51:27

    Cevapla
  6. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Slm web siteniz inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , mehmet – 360

    Cevapla
  7. Sinop dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Merhaba herkese sayfan gerçekten dikkat çekici, teşekkürler , elif yılmaz – 178

    Cevapla
  8. Kırklareli dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . selam arkadaşlar paylaşım vallaha billaha iyi, saolun , ziya – 159

    Cevapla
  9. Kahramanmaraş dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Merhaba bu web sitesi yeminle iyi, teraziye tıkladım , memo – 9

    Cevapla
  10. Düzce dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Selamın aleyküm sayfa inanılmaz iyi, saolun , ali – 273

    Cevapla
  11. Ankara dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Selam siten vallaha billaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 100

    Cevapla
  12. Rize dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Selam herkese paylaşımın cidden hayran edici, sağolun , mehmet – 127

    Cevapla
  13. Edirne merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 07-12-2020 23:08:46

    Cevapla
  14. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, saolun , ali – 186

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım , Hasan – 30

    Cevapla
  16. Ankara merkezden ben ali. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 27-12-2020 13:33:14

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, teşekkürler , banu – 476

    Cevapla
  18. Iğdır merkezden ben memo. Merhaba paylaşımınız yeminle güzel, sosyal medyada paylaştım 31-12-2020 03:50:41

    Cevapla
  19. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız vallaha hoşuma gitti, teşekkürler , ahmet – 402

    Cevapla
  20. Osmaniye dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Slm sayfanız gerçekten hayran edici, tebrikler , ahmet – 304

    Cevapla
  21. Çankırı merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımın vallaha çok güzel, tebrikler 12-01-2021 03:24:52

    Cevapla
  22. Giresun merkezden ben ziya. Merhabalar paylaşımınız inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 17-01-2021 17:09:38

    Cevapla
  23. Manisa dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . Merhabalar bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, şukuladım , hatice – 87

    Cevapla
  24. Kayseri merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfa vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2021 19:16:10

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Merhabalar web siten vallaha billaha güzel, teşekkürler , ali – 426

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Selam herkese siteniz valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 305

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Selam sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 265

    Cevapla
  28. Bu konu : ” Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … ” çok güzel. Mrb sayfan gerçekten hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 348

    Cevapla
  29. Bayburt dan kimler var. Herhangi birinin son birkaç gündeki haberlerin bir özetine ihtiyacı olması durumunda (MSM hiçbirini bildirmediği için) … . selam arkadaşlar sayfanız valla dikkat çekici, facebookta paylaştım , ziya – 130

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link