Kategoriler
Genel

Herkes bu cümleyi bitirebilir mi?

“Siyahlar nüfusun azınlığını oluşturuyor, ama suçun büyük bir kısmını işliyorlar çünkü …”

Şimdi sen git.

Acaba kaçınız bunu yapacak toplara sahip. Çünkü aklınızdan geçen 2 cevap var.

Açıkçası, daha fazla suç işliyorlar çünkü siyahlar!

Hata.

Bu ırkçı, yani hayır, biz öyle düşünmüyoruz. Hayır, biz büyük beyinler değiliz.

Seçenek 2 nedir?

Ah evet, daha fazla suç işlemelerinin sebebinin, sistemin onlara karşı kurulmuş olması ve başka bir sisteme başvurmaktan başka seçenek bırakmamasıdır.

Para kazanabilecekleri bir sistem. Ne yazık ki, aynı zamanda yasadışı, bu yüzden bununla ilişkili tehlikeleri alıyorlar ve neden soruyorsun?

Çünkü önyükleme kayışlarını kullanmasını ve çıkmasını söylediğiniz sistem bozuldu. Onlara karşı kuruldu. Ailelerini beslemek, faturalarını ödemek ve lanet çizmelerini gettodan çıkarmak için daha iyi bir eğitim alamıyorlar.

Bu istatistikleri sanki iyi bir şeymiş gibi göstermek istiyorsunuz. Daha fazla polis siyah mahallelerde devriye geziyor çünkü sanırım sadece kötü insanlar.

Burada topu olan var mı?

“Herkes bu cümleyi bitirebilir mi?” için 51 yanıt

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Slm sayfanız gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 21-06-2020 13:48:04

Aydın merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 23-06-2020 20:06:41

Bolu merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 24-06-2020 11:22:16

Eskişehir merkezden ben ziya. Selam herkese bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 24-06-2020 11:26:47

Edirne merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 24-06-2020 11:33:15

Tokat merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 24-06-2020 11:34:42

Uşak merkezden ben Emine. Slm web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 24-06-2020 11:35:08

Şırnak merkezden ben gaye. Selam paylaşım cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 24-06-2020 11:52:29

Çankırı merkezden ben ali. Mrb web siten yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 24-06-2020 11:52:55

Osmaniye merkezden ben ahmet. Merhaba herkese bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 24-06-2020 11:54:05

Zonguldak merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım 24-06-2020 11:56:43

Kırklareli merkezden ben gaye. Slm sayfa gerçekten çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 24-06-2020 12:03:08

Erzincan merkezden ben ali. Selam sayfanız inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 24-06-2020 12:07:43

Trabzon merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar sayfanız harbiden çok güzel, linkedinde paylaştım 02-07-2020 15:32:28

Kocaeli merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, saolun 11-07-2020 14:15:24

Çanakkale merkezden ben ahmet. Selam herkese sayfa inanki çok güzel, teşekkürler 16-07-2020 16:39:30

Diyarbakır merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 17-07-2020 07:24:53

Tekirdağ merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 02-08-2020 06:19:57

Hatay merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar web sitesi inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 06-08-2020 21:52:38

Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz yeminle dikkat çekici, teşekkürler 15-08-2020 10:38:45

Şanlıurfa merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın valla dikkatimi çekti, şukuladım 31-08-2020 08:10:04

Gümüşhane merkezden ben ziya. Selam web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun 19-09-2020 07:28:19

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir