Kategoriler
Genel

Herkes bu “hareketlerin” nasıl sürekli bağış istiyor garip buluyor?

Son olayların tümü hakkında gerçekten özel bir fikrim yok, ancak:

Başkaları medya itme yardımlarının ne kadarının bağış yapmaya doğru olduğunu fark etti mi? Asla “bunu okuyun ve daha iyi bir vatandaş olun”, “yerel bir belediye binası toplantısına katılın” veya “bu tarih konusunu öğrenin”. Asla daha fazla bağımsızlık veya kendi kendine yeterliliği teşvik eden bir şey değildir.

Her zaman: buraya bağış yapın! Bunu finanse et! Bu parayı ver! Bunu al! Bana infomercials veya çılgın dini vaizleri, ürünlerini satın alarak tüm sorunlarımın ortadan kalkacağını söyler.

“Herkes bu “hareketlerin” nasıl sürekli bağış istiyor garip buluyor?” için 28 yanıt

Konya merkezden ben elif yılmaz. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha mükemmel, tebrikler 13-06-2020 09:40:13

Burdur merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 13-06-2020 10:24:46

İstanbul merkezden ben ahmet. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 29-06-2020 07:16:06

Batman merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm bu web sitesi valla hayran bıraktı, teşekkürler 16-07-2020 18:30:25

Sinop merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfa harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 25-07-2020 07:49:43

Iğdır merkezden ben ahmet. Selamlar web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-08-2020 17:55:15

Yalova merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 06-08-2020 21:52:53

Karabük merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten süper ötesi hayran edici, linkedinde paylaştım 13-08-2020 20:22:25

Batman merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 15-08-2020 23:39:43

Bursa merkezden ben Emine. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 22-08-2020 22:57:15

Gümüşhane merkezden ben ahmet. Mrb web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 31-08-2020 19:39:00

Erzurum merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım 08-09-2020 14:26:14

Eskişehir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siteniz cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-09-2020 18:20:07

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir