Kategoriler
Genel

Herkes cihazların daha fazla gürültü ve frekans attığını fark etti mi?

Işıkların ve diğer cihazların normalden biraz daha fazla ses çıkardığını fark ettiniz mi? Bizi rahatsız etmek ve dünyayla bağlantı kuramamak için ışıkları ve diğer şeyleri her zaman sık sık düşündüm. Görünüşe göre bizi aşağıda tutmak için açılmış. Düşüncesi olan var mı?

“Herkes cihazların daha fazla gürültü ve frekans attığını fark etti mi?” için 48 yanıt

Bolu merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 11-05-2020 06:24:15

Elazığ merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siten ciddiyim çok güzel, sağolun 12-05-2020 17:32:11

Çorum merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki hayran edici, tebrikler 14-05-2020 08:07:01

Erzincan merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-05-2020 08:16:17

Kütahya merkezden ben banu. Merhaba herkese siten inanki dikkat çekici, teşekkürler 24-05-2020 17:34:52

Kırşehir merkezden ben ali. Merhabalar sayfan inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 00:11:34

Kütahya merkezden ben banu. Merhabalar siteniz harbiden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 07-06-2020 08:33:41

Kütahya merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi valla çok güzel, facebookta paylaştım 11-06-2020 02:43:49

Kayseri merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım 20-06-2020 20:47:06

Kars merkezden ben gaye. Merhabalar siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 02-07-2020 10:24:21

Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar siten cidden iyi, twitter da paylaştım 09-07-2020 02:06:51

Bingöl merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşım inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 20:59:53

Kırıkkale merkezden ben Emine. Merhaba web siten vallaha dikkatimi çekti, sağolun 11-07-2020 18:09:58

Bitlis merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 21-07-2020 15:15:27

Yalova merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha güzel, sosyal medyada paylaştım 23-07-2020 19:22:35

Bolu merkezden ben ali. Slm siteniz cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 23-07-2020 20:02:00

Nevşehir merkezden ben elif yılmaz. Merhaba bu web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 24-07-2020 00:17:08

Erzincan merkezden ben banu. Mrb paylaşımın gerçekten dikkat çekici, face de paylaştım 01-08-2020 07:51:55

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir