Kategoriler
Genel

Herkes iyi bir alternatif medya web siteleri ve / veya uygulamaları biliyor mu?

Google haberleri okuyorum ve beklendiği gibi sadece korkunç, ağır sansür ve size bulabileceğiniz en iç karartıcı / korku uyandıran haber verir. Sansürsüz iyi bir haber sitesini isterdim, sadece okuyucuları korkutmaya çalışmakla kalmaz, aynı zamanda onları güncel ve önyargısız bir bakış açısıyla en son 'komplo' haberlerinde güncel tutarlar.

“Herkes iyi bir alternatif medya web siteleri ve / veya uygulamaları biliyor mu?” için 80 yanıt

Isparta merkezden ben ali. Merhabalar web siteniz gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 06-02-2020 21:46:33

Kocaeli merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-02-2020 23:51:55

Kırklareli merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfan inanılmaz hayran edici, twitter da paylaştım 08-02-2020 00:38:26

Şanlıurfa merkezden ben banu. Selam herkese paylaşım harbiden dikkatimi çekti, saolun 11-02-2020 19:27:06

Karaman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi cidden hayran bıraktı, sağolun 12-02-2020 15:49:34

Uşak merkezden ben ali. Merhaba paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-02-2020 20:41:36

Aksaray merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 20-02-2020 22:04:11

Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Selamlar bu web sitesi valla çok iyi, saolun 24-02-2020 14:19:11

Muğla merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki iyi, facebookta paylaştım 29-02-2020 17:58:29

Denizli merkezden ben mehmet. Selam siteniz harbiden güzel, facebookta paylaştım 05-03-2020 13:34:38

Elazığ merkezden ben mehmet. Mrb paylaşım ciddiyim dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 22-03-2020 22:58:43

Isparta merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 26-03-2020 04:30:52

Şanlıurfa merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siten inanki hayran bıraktı, saolun 30-03-2020 19:51:33

Sivas merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 02-04-2020 01:46:00

Mardin merkezden ben ali. Merhabalar paylaşım süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 07-04-2020 01:01:44

Çorum merkezden ben ziya. Mrb paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 08-04-2020 11:12:03

Tokat merkezden ben mehmet. Selamlar web siteniz valla çok iyi, twitter da paylaştım 19-04-2020 12:33:28

Erzurum merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siten vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 19-04-2020 16:13:29

Sakarya merkezden ben gaye. Slm paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun 27-04-2020 19:15:15

Şanlıurfa merkezden ben doruk. Merhabalar siteniz gerçekten hayran bıraktı, saolun 03-05-2020 13:29:45

Elazığ merkezden ben ali. Merhaba sayfa harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım 04-05-2020 23:31:56

İzmir merkezden ben gaye. Slm web siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 05-05-2020 22:44:54

Adana merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2020 04:48:09

Hakkari merkezden ben Aylin. Merhaba sayfanız inan ki dikkat çekici, teşekkürler 10-05-2020 12:39:02

Bayburt merkezden ben banu. selamun aleyküm sayfan harbiden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 09:16:03

Bolu merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten vallaha billaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 18-05-2020 12:57:37

İstanbul merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız inanki çok güzel, şukuladım 18-05-2020 23:02:04

Eskişehir merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız inanki çok iyi, face de paylaştım 03-06-2020 13:24:06

Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siten inan ki çok iyi, face de paylaştım 03-06-2020 13:29:48

Muş merkezden ben Aylin. Merhaba herkese siteniz harbiden çok hoşuma gitti, tebrikler 04-06-2020 01:20:23

Burdur merkezden ben mehmet. Merhaba web siten cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-06-2020 11:33:19

Kırıkkale merkezden ben mehmet. Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok iyi, facebookta paylaştım 11-06-2020 11:16:26

Şanlıurfa merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfa valla çok güzel, twitter da paylaştım 14-06-2020 11:29:11

Antalya merkezden ben ali. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz çok güzel, şukuladım 18-06-2020 21:04:15

Antalya merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız yeminle mükemmel, teraziye tıkladım 05-07-2020 21:50:02

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir