Özel: Gizli Askeri Görev Gücü ABD Başkentini Güvence altına almaya Hazırlanıyor

Resim yayınla

https://www.msn.com/en-us/news/us/exclusive-secret-military-task-force-prepares-to-secure-the-us-capital/ar-BB12IZtv#image=BB11rm9q|1

İnsanlar artık şehirden tahliye ediliyor, çünkü bu çok kötü. Bununla ilgili ne komplo var? Haberler makalesi, pandemi devam ederken “Acil Durum” u nasıl genişletmeyi planladıklarını ve bunun ne gibi sonuçları olacağını anlatıyor. Kendine bir bak ve bana düşüncelerinin ne olduğunu söyle.

İşte bağlantı https://www.msn.com/en-us/news/us/exclusive-secret-military-task-force-prepares-to-secure-the-us-capital/ar-BB12IZtv#image=BB11rm9q|1

Author

99 Comments

  1. Manisa merkezden ben ahmet. Selamlar sayfanız yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 16-04-2020 17:57:33

  2. Merhaba sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  3. Aydın merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımınız yeminle çok güzel, saolun 18-04-2020 15:16:47

  4. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım

  5. Bilecik merkezden ben ali. Slm siten inan ki hoşuma gitti, sağolun 23-04-2020 04:53:25

  6. Mersin merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden mükemmel, teşekkürler 24-04-2020 03:54:56

  7. Artvin merkezden ben mehmet. Selamlar sayfa valla güzel, teşekkürler 26-04-2020 20:47:11

  8. selam arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler

  9. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, tebrikler 30-04-2020 09:36:10

  10. Isparta merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız inanki güzel, saolun 04-05-2020 20:58:16

  11. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Selamlar bu web sitesi yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım 12-05-2020 00:52:09

  12. Ordu merkezden ben ali. Merhaba bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, teşekkürler 13-05-2020 13:31:15

  13. Aydın merkezden ben gaye. Selam herkese siten gerçekten çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-05-2020 08:37:15

  14. selamun aleyküm web sitesi gerçekten çok güzel, face de paylaştım

  15. selam arkadaşlar web siteniz inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  16. Selamın aleyküm sayfan inanki dikkat çekici, teşekkürler

  17. Osmaniye merkezden ben mehmet. Merhabalar web siten inanılmaz hayran edici, teşekkürler 06-06-2020 15:59:15

  18. Gaziantep merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 20-06-2020 10:37:47

  19. Kırıkkale merkezden ben ziya. selamun aleyküm web sitesi harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 28-06-2020 19:59:34

  20. Merhaba herkese web sitesi valla güzel, sosyal medyada paylaştım

  21. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  22. Merhaba herkese siten harbiden dikkatimi çekti, tebrikler

  23. Kocaeli merkezden ben banu. selam arkadaşlar siteniz cidden hoşuma gitti, teşekkürler 26-07-2020 19:12:06

  24. Merhaba siteniz harbiden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  25. Yalova merkezden ben gaye. Merhaba bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım 03-08-2020 02:52:17

  26. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım

  27. Afyon merkezden ben mehmet. Selam bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, saolun 07-08-2020 00:19:07

  28. Muğla merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki mükemmel, facebookta paylaştım 11-08-2020 03:02:51

  29. Afyon merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten çok güzel, facebookta paylaştım 19-08-2020 02:12:31

  30. Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-08-2020 07:08:51

  31. Mrb web sitesi gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım

  32. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler

  33. Selamlar web siten inanki çok iyi, linkedinde paylaştım

  34. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  35. Hakkari merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler 24-09-2020 02:27:33

  36. Merhaba herkese web siten inanılmaz iyi, tebrikler

  37. Aksaray merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-09-2020 08:04:31

  38. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla mükemmel, facebookta paylaştım

  39. Ordu merkezden ben ziya. Selamlar sayfanız inan ki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 16-10-2020 03:48:14

  40. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Mrb bu web sitesi yeminle dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 100

  41. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inan ki iyi, linkedinde paylaştım , Aylin – 97

  42. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım

  43. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selam web siten inan ki iyi, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 45

  44. Hakkari dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Selam web sitesi vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , hatice – 399

  45. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz gerçekten çok iyi, teşekkürler , Emine – 442

  46. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 440

  47. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan valla çok iyi, linkedinde paylaştım , emin – 275

  48. Niğde dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . selamun aleyküm web siteniz harbiden çok güzel, teraziye tıkladım , hatice – 464

  49. Bitlis dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Merhabalar paylaşım harbiden çok güzel, face de paylaştım , ziya – 468

  50. Kayseri dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Selamın aleyküm web siten vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım , hatice – 181

  51. Giresun merkezden ben emin. Selamlar siten ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım 11-12-2020 00:19:35

  52. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Merhaba paylaşımın cidden mükemmel, linkedinde paylaştım , memo – 25

  53. Mrb siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  54. selamun aleyküm siteniz inanki dikkatimi çekti, teşekkürler

  55. Şanlıurfa merkezden ben Aylin. Selam herkese siten inanki çok iyi, face de paylaştım 28-12-2020 12:21:40

  56. Bingöl dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . selam arkadaşlar web siteniz ciddiyim dikkat çekici, twitter da paylaştım , ali – 179

  57. Gürbüz Reply

    Ankara dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Slm sayfan inanılmaz çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Gürbüz – 436

  58. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selam web siten inanılmaz hoşuma gitti, tebrikler , Hasan – 257

  59. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Slm siten inanılmaz hoşuma gitti, şukuladım , elif yılmaz – 209

  60. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selam sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun , gaye – 474

  61. Burdur dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . selamun aleyküm web siteniz inanılmaz hayran edici, tebrikler , emin – 208

  62. Şanlıurfa merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha hayran edici, teşekkürler 26-01-2021 00:05:58

  63. Selamlar sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, saolun

  64. Tunceli dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Merhaba herkese paylaşımınız harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , memo – 407

  65. Slm siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  66. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Slm paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, face de paylaştım , ali – 223

  67. Kütahya merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-02-2021 15:39:06

  68. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 47

  69. Selam bu web sitesi ciddiyim mükemmel, face de paylaştım

  70. Aydın dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Selam siten vallaha güzel, tebrikler , ziya – 166

  71. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selam sayfan vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , – 445

  72. Gürbüz Reply

    Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web sitesi valla çok iyi, twitter da paylaştım 07-03-2021 15:43:14

  73. Kastamonu dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Selam herkese sayfanız vallaha billaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ziya – 342

  74. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selam siten harbiden çok iyi, teşekkürler , mehmet – 463

  75. Sakarya merkezden ben banu. Mrb paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 21-03-2021 15:07:58

  76. Bartın merkezden ben Aylin. Selamlar bu web sitesi inan ki çok iyi, linkedinde paylaştım 24-03-2021 09:47:51

  77. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfa yeminle hoşuma gitti, teşekkürler , banu – 372

  78. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa gerçekten çok iyi, tebrikler , – 439

  79. Merhabalar paylaşımın inanki iyi, face de paylaştım

  80. Bingöl merkezden ben doruk. Mrb sayfa inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-04-2021 21:58:19

  81. Ordu dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Selam herkese paylaşım harbiden mükemmel, twitter da paylaştım , ali – 186

  82. Mrb web siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  83. Nevşehir merkezden ben emin. Slm web siten harbiden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 27-04-2021 21:02:16

  84. Amasya dan kimler var. Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. . Selamlar paylaşımın süper ötesi iyi, saolun , ahmet – 473

  85. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım

  86. Bu konu : ” Hiçbir şey olduğunu düşünmeyen ya da bunun bir saçmalık olduğunu düşünmeyen herkese. ” çok güzel. Selam web siten valla mükemmel, sağolun , – 62

  87. Düzce merkezden ben emin. Merhaba sayfanız yeminle mükemmel, sosyal medyada paylaştım 05-06-2021 10:02:40

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link