Kategoriler
Genel

Hipnotizmanın gerçek olduğuna ikna oldum

Normalde bu tür şeylere inanmakta çok zorlanıyorum, ancak Tom DeLuca'nın 2007'de iki kez geri döndüğünü gördüm ve dürüst olmak gerekirse, muhtemelen kendi gözlerimle gördüğüm en inanılmaz şeydi. YouTube'da sahne hipnotisti ile gördüğüm videolara benziyordu, ancak başka bir profesyonellik seviyesindeydi ve sahnede yetiştirdiği insanların çoğunu tanıdığım için çok gerçekti. Bunlardan biri, bundan sonra uzun yıllar boyunca iyi bir arkadaşımdı ve ne yaptığını tam olarak kontrol etmediğine yemin ediyor. Sahnede kendisi gibi bir şey yapmadığını teyit edebilirim ve oyunculuk yaptığını satın almıyorum, çok iyiydi, anlıyor musunuz?

Başkalarının hipnotizma hakkındaki deneyimlerini veya teorilerini arıyorum. Burada kimse isteyerek hipnotize edildi (veya rızanız olmadan)? Konuyla ilgili iyi kitaplar bilen var mı? Tüm konunun gizlice gizlendiğini ve bu konuyu ele alanların çoğunun bizi bilerek yanlış yönlendirdiğini hissediyorum.

“Hipnotizmanın gerçek olduğuna ikna oldum” için 98 yanıt

Çankırı merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 27-01-2020 21:56:16

Burdur merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 27-01-2020 21:57:25

Adana merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz mükemmel, sağolun 30-01-2020 13:40:34

Çorum merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfan inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 08-02-2020 21:08:59

Kastamonu merkezden ben ahmet. Merhaba web siten süper ötesi hayran edici, face de paylaştım 09-02-2020 03:43:46

Bursa merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım 22-02-2020 22:04:44

İstanbul merkezden ben gaye. Mrb paylaşım yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler 27-02-2020 14:21:57

Adana merkezden ben doruk. Merhabalar siten valla hayran edici, facebookta paylaştım 29-02-2020 09:38:44

Tokat merkezden ben ali. selamun aleyküm siten cidden hayran bıraktı, facebookta paylaştım 06-03-2020 21:57:16

Şanlıurfa merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar sayfan cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 11-03-2020 13:39:37

Eskişehir merkezden ben banu. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha çok iyi, saolun 16-03-2020 03:54:08

Aksaray merkezden ben ziya. Selamlar sayfan inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 16-03-2020 06:53:19

Mardin merkezden ben gaye. Merhaba herkese siten yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 31-03-2020 02:07:48

Giresun merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan gerçekten hoşuma gitti, saolun 01-04-2020 03:34:44

Yalova merkezden ben doruk. Mrb web sitesi valla iyi, facebookta paylaştım 04-04-2020 10:35:34

Van merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşım valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 08-04-2020 10:12:52

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Selam web siteniz gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım 19-04-2020 17:07:10

Kocaeli merkezden ben ahmet. Merhabalar siteniz vallaha billaha çok güzel, sağolun 03-05-2020 17:55:38

Uşak merkezden ben banu. Merhaba siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 04-05-2020 06:56:31

Trabzon merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi çok güzel, sağolun 14-05-2020 09:47:18

Burdur merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım 03-06-2020 15:29:48

Malatya merkezden ben gaye. Merhabalar siten inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-06-2020 01:21:00

Tokat merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım cidden çok güzel, saolun 05-06-2020 23:36:50

Hatay merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 05-06-2020 23:37:17

Bitlis merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 05-06-2020 23:37:33

Muş merkezden ben Gürbüz. Mrb web sitesi vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım 05-06-2020 23:38:29

Çanakkale merkezden ben Emine. Selamın aleyküm sayfan inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 05-06-2020 23:38:52

Bitlis merkezden ben ziya. Slm sayfanız gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 05-06-2020 23:39:48

Çanakkale merkezden ben Emine. Merhaba herkese siten yeminle iyi, twitter da paylaştım 05-06-2020 23:39:54

Rize merkezden ben ziya. Selam herkese web siten inan ki mükemmel, face de paylaştım 05-06-2020 23:40:17

Yalova merkezden ben mehmet. Merhaba bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-06-2020 23:40:34

Kocaeli merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşım valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-06-2020 23:40:38

Sinop merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 23:40:55

Samsun merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 05-06-2020 23:41:58

Sakarya merkezden ben ali. Merhaba web sitesi cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım 05-06-2020 23:42:09

Kocaeli merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siten harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 05-06-2020 23:42:18

Adıyaman merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız valla çok güzel, teraziye tıkladım 05-06-2020 23:42:25

Trabzon merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-06-2020 23:42:38

Isparta merkezden ben Aylin. Merhaba bu web sitesi inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 19-06-2020 19:50:25

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir