Kategoriler
Genel

Hipotez: İran Saldırısı “Köpeği Vag Etti mi?”

Birçoğu, saldırının Trump'ın Obama hakkında yaptığı tahminleri yansıttığını belirtti. İdarenin istediği gibi gitmeyen politik bir durumdaki "sıfırla" düğmesine basma girişimidir.

Son haftalarda, Evanjelik topluluklarda mevcut Başkan'a karşı bir dönüşün başlangıcını gördü, Christianity Today de kaldırılmasını istiyor. https://www.christianitytoday.com/ct/2019/december-web-only/trump-should-be-removed-from-office.html

Bu gerçek bir jeopolitik hareket mi? Yoksa üssünde çökmekte olan desteği desteklemek için bir yol mu?

Herhangi bir şekilde kanıt var mı?

“Hipotez: İran Saldırısı “Köpeği Vag Etti mi?”” için 81 yanıt

Bartın merkezden ben Emine. Selamın aleyküm paylaşım vallaha güzel, şukuladım 08-01-2020 19:57:19

Ağrı merkezden ben ali. Mrb siteniz valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım 08-01-2020 20:03:15

Ağrı merkezden ben ali. Merhabalar sayfan süper ötesi çok iyi, şukuladım 08-01-2020 20:26:25

Yozgat merkezden ben doruk. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, saolun 08-01-2020 21:23:50

Zonguldak merkezden ben gaye. Selam herkese sayfa valla güzel, sosyal medyada paylaştım 08-01-2020 21:29:24

Balıkesir merkezden ben Emine. Slm siteniz inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım 08-01-2020 21:38:17

Adana merkezden ben ahmet. Merhaba herkese paylaşım cidden dikkat çekici, face de paylaştım 12-01-2020 08:56:51

Malatya merkezden ben gaye. Selam herkese web siteniz gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 19-01-2020 21:47:01

Erzurum merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 20-01-2020 23:22:51

Çankırı merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 20-01-2020 23:23:01

Bilecik merkezden ben mehmet. Selamlar sayfa valla dikkat çekici, linkedinde paylaştım 20-01-2020 23:23:04

Artvin merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız cidden çok iyi, teşekkürler 20-01-2020 23:23:09

Gaziantep merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi çok güzel, şukuladım 20-01-2020 23:23:16

Iğdır merkezden ben gaye. selamun aleyküm paylaşım yeminle iyi, face de paylaştım 21-01-2020 08:11:25

Malatya merkezden ben Gürbüz. Selam sayfanız vallaha çok iyi, twitter da paylaştım 21-01-2020 08:12:00

Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Mrb web siteniz harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-01-2020 08:12:16

Hatay merkezden ben ahmet. Merhaba paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 08:12:43

Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar web sitesi inanki ilgi uyandırıcı, saolun 21-01-2020 08:13:17

Gaziantep merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, saolun 21-01-2020 09:03:16

Bolu merkezden ben gaye. Merhaba siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 21-01-2020 09:04:45

Bingöl merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle güzel, saolun 21-01-2020 09:05:41

Bingöl merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten harbiden ilgi uyandırıcı, şukuladım 21-01-2020 09:05:54

Düzce merkezden ben ziya. Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 07-02-2020 20:14:42

Şırnak merkezden ben gaye. Selam paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-02-2020 13:02:12

Karabük merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 13-02-2020 16:04:25

Şırnak merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 14-02-2020 20:23:42

Edirne merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 18-02-2020 10:29:55

Batman merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım 27-02-2020 11:20:18

Iğdır merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın inan ki çok güzel, teraziye tıkladım 28-02-2020 03:25:42

Gaziantep merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 28-02-2020 17:28:06

Erzurum merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 01-03-2020 20:18:04

Kırıkkale merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi vallaha billaha hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 10-03-2020 01:15:08

Karaman merkezden ben banu. Mrb sayfanız harbiden hoşuma gitti, şukuladım 17-03-2020 08:24:48

Çanakkale merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 31-03-2020 08:12:19

Erzurum merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfan valla dikkatimi çekti, tebrikler 08-04-2020 02:43:46

Batman merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten harbiden hayran edici, teraziye tıkladım 08-04-2020 03:05:24

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir