Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo

Bildiğiniz Hristiyanlık .. İsa’nın ilahi olduğunu, sizin günahlarınız için öldüğünü ve yapmanız gereken tek şeyin kurtarılacağına inanmak olduğunu söyleyen Hristiyanlık … Bu Hristiyanlığın yanlış markasıdır ..

Mesih’in ayrılmasından sonraki ilk yıllarda Yahudi Hristiyanları vardı. İsa’nın kardeşi Yakup tarafından yönetilen İsa hareketi. İsa’yı gerçek bir peygamber ve öğretmen olan mesih olarak kabul ettiler, ancak Yahudi tektanrıcılığına inanmaya ve Yahudi kanununu izlemeye devam ettiler.

Pavlus veya Tarsuslu Saul, aslında Mesih hakkında bir vizyona sahip olduğunu ve ‘gerçek’ müjdeyi yaymak için seçildiğini iddia edene kadar bu İsa hareketinin takipçilerine zulmetiyordu. Yazılarında, insanların onun dışında başka bir müjdeye uymamaları konusunda uyarıyor. Ama onun söylediklerini ve Yahudi Hıristiyanların takip ettiklerini karşılaştırdığınızda. Büyük bir bölünme var, büyük bir fark.

Siz Hıristiyanların takip ettiğiniz şey, Pauline Hıristiyanlıktır. Bu, 60 yılında Yahudi tapınağının yıkılmasından sonra egemen olan ve Roma’nın devlet dini haline gelen Hıristiyanlığın markasıdır. Konstantin aslında MS 325’te üçlü resmi görevlendirdi ve bu yeni dine karşı çıkan kişi aslında sürgün edildi ve birçoğu zulüm gördü.

İslam bize, bakın, İsa’nın, İsrailoğullarına örnek olarak gönderilen ve insanlara kendi örneğine ve Yahudi yasasına göre Tanrı’nın isteğine nasıl boyun eğeceklerini öğretmek için gönderilen bir Tanrı peygamberi olduğunu söylüyor. Yine de Hıristiyanlar bunu bizden duyduklarında, onları yanlış yönlendirmeye çalışan şeytan köleleri olarak kabul ediliriz. : – / Şey, sahip olduğun şey zaten lekeli. İnancınızın bölünmesini ve tarihini anlatan gayrimüslim bir belgesel. Bunu kontrol et:

Gerçek İsa – https://youtu.be/7ftrUdKFKZg

“Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo” üzerine 16 yorum

  1. Bu konu : ” Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz valla hayran bıraktı, saolun , ali – 318

    Cevapla
  2. Bayburt merkezden ben memo. selamun aleyküm sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, teşekkürler 16-01-2021 12:43:11

    Cevapla
  3. Batman dan kimler var. Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo . Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım , ziya – 232

    Cevapla
  4. Gümüşhane dan kimler var. Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo . Mrb web sitesi inanılmaz iyi, tebrikler , ziya – 62

    Cevapla
  5. Gümüşhane dan kimler var. Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo . Slm sayfan harbiden mükemmel, face de paylaştım , memo – 233

    Cevapla
  6. Kütahya merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden güzel, twitter da paylaştım 23-01-2021 09:14:39

    Cevapla
  7. Kocaeli merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, tebrikler 23-01-2021 15:59:44

    Cevapla
  8. Kars merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha güzel, twitter da paylaştım 24-01-2021 14:39:38

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo ” çok güzel. Merhaba siten gerçekten hoşuma gitti, tebrikler , Gürbüz – 23

    Cevapla
  10. Edirne dan kimler var. Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo . Merhaba herkese paylaşımın valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 399

    Cevapla
  11. Elazığ merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten harbiden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 09-02-2021 02:23:48

    Cevapla
  12. Kırşehir dan kimler var. Hıristiyanların Bilmesi Gereken Komplo . Merhaba sayfanız inanılmaz çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 467

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link