HR 6666 aşırı!

Görünüşe göre, insanların koronaviriler için test etmelerini sağlayan bir yasa çıkarmaya çalışıyorlar. Başka ne yapacaklarını kim bilebilir. Kitle silahlara el konulması için bir kapak olabilir. İnsanlar bunu bilmeli ve buna hayır demeli. Bu sayıdaki zulme dayanamayacağımız sayıları geçtik. İnsanlar buna katlanırsa, takip eden şeyler muhtemelen daha da kötü olacaktır. Öyleyse, bununla birlikte gitmemek için sözünü çıkar.

… WaveMonkey tarafından gönderildi
[comments]

“HR 6666 aşırı!” üzerine 59 yorum

  1. Şırnak merkezden ben ahmet. selamun aleyküm bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım 13-05-2020 12:05:34

    Cevapla
  2. Kocaeli merkezden ben mehmet. Merhabalar siteniz inanki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-05-2020 15:27:06

    Cevapla
  3. Çorum merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşım yeminle mükemmel, twitter da paylaştım 14-05-2020 08:04:22

    Cevapla
  4. Şırnak merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız yeminle dikkat çekici, saolun 14-05-2020 11:09:17

    Cevapla
  5. Yalova merkezden ben Emine. Merhaba bu web sitesi inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım 14-05-2020 11:09:21

    Cevapla
  6. Amasya merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşım ciddiyim hayran bıraktı, tebrikler 14-05-2020 11:09:26

    Cevapla
  7. Amasya merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım 16-05-2020 16:11:58

    Cevapla
  8. Sinop merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfan ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 24-05-2020 21:20:57

    Cevapla
  9. Van merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, teşekkürler 08-06-2020 01:11:15

    Cevapla
  10. Gümüşhane merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa inanılmaz hayran bıraktı, sağolun 12-06-2020 15:09:45

    Cevapla
  11. Kilis merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siten valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 20-06-2020 04:28:36

    Cevapla
  12. Aksaray merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 03-08-2020 18:01:29

    Cevapla
  13. Eskişehir merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-08-2020 16:16:35

    Cevapla
  14. Bilecik merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm siten cidden hayran edici, linkedinde paylaştım 06-08-2020 20:58:08

    Cevapla
  15. Sivas merkezden ben banu. Selam herkese sayfanız vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 06-08-2020 22:14:34

    Cevapla
  16. Nevşehir merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden hoşuma gitti, facebookta paylaştım 16-08-2020 07:57:25

    Cevapla
  17. Kırşehir merkezden ben mehmet. Selamlar web siten gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 16-08-2020 17:51:32

    Cevapla
  18. Elazığ merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfanız inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım 26-08-2020 17:36:00

    Cevapla
  19. Kırşehir merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfanız inanki mükemmel, saolun 02-10-2020 11:30:27

    Cevapla
  20. Bu konu : ” HR 6666 aşırı! ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha hayran edici, tebrikler , hatice – 114

    Cevapla
  21. Kahramanmaraş dan kimler var. HR 6666 aşırı! . selamun aleyküm siten yeminle dikkat çekici, teşekkürler , Aylin – 294

    Cevapla
  22. Bu konu : ” HR 6666 aşırı! ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi güzel, teraziye tıkladım , memo – 73

    Cevapla
  23. Tunceli dan kimler var. HR 6666 aşırı! . Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden iyi, facebookta paylaştım , ahmet – 251

    Cevapla
  24. Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Selamlar siten ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 20-12-2020 23:02:17

    Cevapla
  25. Kırşehir dan kimler var. HR 6666 aşırı! . Selam herkese sayfan harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım , ali – 2

    Cevapla
  26. Afyon dan kimler var. HR 6666 aşırı! . Selam herkese sayfanız gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım , memo – 81

    Cevapla
  27. Bu konu : ” HR 6666 aşırı! ” çok güzel. Slm sayfa ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım , ahmet – 86

    Cevapla
  28. Nevşehir dan kimler var. HR 6666 aşırı! . Merhaba herkese bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, sağolun , hatice – 245

    Cevapla
  29. Çorum merkezden ben Emine. Merhabalar siten inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 21-01-2021 15:43:37

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link