İnsanlar ne zaman böyle şeyler söylese, ne kadar çok insan onu duyarsa o kadar çok inanmaya başlar. Bunun bir adı var mı? Sanki beynin onu gerçek olarak kabul edip etmemesi ya da onunla ne yapacağını bilmemesi gibi bir şey karışıyor. TPTB, kontrol için bu yöntemi kullanır. Bu yüzden en çok takıldığınız 5 kişinin ortalaması olduğunuzu söylüyorlar.

gönderen … valentin1187
[comments]

Author

61 Comments

  1. Bartın merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımınız inanki çok güzel, teraziye tıkladım 06-09-2020 01:11:53

  2. Gürbüz Reply

    Slm web siteniz valla hayran bıraktı, tebrikler

  3. selamun aleyküm siten vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  4. Yozgat merkezden ben Aylin. Selamlar web sitesi harbiden güzel, facebookta paylaştım 06-09-2020 12:14:39

  5. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım

  6. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  7. Hatay merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun 17-09-2020 13:24:25

  8. Kütahya merkezden ben ziya. Merhabalar sayfanız inanılmaz iyi, tebrikler 26-09-2020 05:08:13

  9. Mrb web sitesi vallaha çok güzel, twitter da paylaştım

  10. Samsun merkezden ben banu. Slm siteniz süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:20:13

  11. Kars dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selam paylaşımın valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , – 42

  12. Karabük dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selamın aleyküm siteniz inan ki iyi, twitter da paylaştım , mehmet – 73

  13. Şırnak merkezden ben . selamun aleyküm sayfan inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım 22-10-2020 18:49:33

  14. Artvin dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selamın aleyküm web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ali – 413

  15. Ağrı dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Mrb sayfa valla çok güzel, tebrikler , Hasan – 443

  16. Gürbüz Reply

    Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşım inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 11-11-2020 05:44:19

  17. elif yılmaz Reply

    Karabük merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım 23-11-2020 22:10:08

  18. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Slm sayfan vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 283

  19. Eskişehir merkezden ben hatice. Selam herkese sayfa inan ki hayran bıraktı, face de paylaştım 02-12-2020 04:14:39

  20. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten çok hoşuma gitti, face de paylaştım , Emine – 391

  21. Adıyaman dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selamın aleyküm sayfanız cidden hayran bıraktı, twitter da paylaştım , hatice – 210

  22. Merhaba herkese siten vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım

  23. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Slm sayfan vallaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 238

  24. Tunceli merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 15-12-2020 22:45:38

  25. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım , hatice – 498

  26. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım , emin – 354

  27. Balıkesir dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Merhaba sayfan vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 428

  28. Kayseri merkezden ben memo. Merhaba siten süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 03-01-2021 07:39:56

  29. Hakkari dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Mrb paylaşımın yeminle çok iyi, sağolun , memo – 308

  30. Trabzon dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Merhabalar siten valla mükemmel, facebookta paylaştım , doruk – 163

  31. Selamlar sayfanız vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  32. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Selam web sitesi inan ki dikkat çekici, sağolun , memo – 383

  33. Balıkesir dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . selam arkadaşlar sayfa inanılmaz güzel, saolun , emin – 105

  34. Merhaba bu web sitesi inanılmaz iyi, face de paylaştım

  35. Erzincan dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selam herkese paylaşım vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 158

  36. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Mrb sayfanız cidden güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 50

  37. Adana dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . selam arkadaşlar sayfan vallaha çok güzel, tebrikler , emin – 127

  38. Tunceli dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Merhaba bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, teraziye tıkladım , ali – 398

  39. Tekirdağ merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfanız süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 19-02-2021 23:17:18

  40. Antalya dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Mrb bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler , Hasan – 83

  41. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız valla iyi, face de paylaştım , ali – 92

  42. Selam herkese siten süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  43. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten gerçekten mükemmel, şukuladım , banu – 400

  44. Ordu dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selamın aleyküm web sitesi inanılmaz iyi, teraziye tıkladım , ali – 327

  45. Ankara merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 22-03-2021 17:40:11

  46. Kırşehir merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 24-03-2021 20:40:26

  47. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 306

  48. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. selamun aleyküm web sitesi vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 486

  49. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Mrb siteniz cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , memo – 137

  50. Kars dan kimler var. Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin . Selamın aleyküm bu web sitesi valla hayran edici, şukuladım , ahmet – 446

  51. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın harbiden çok güzel, teraziye tıkladım , ziya – 106

  52. selamun aleyküm siten inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  53. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Selam web siteniz ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım , emin – 51

  54. Bu konu : ” Hükümet bize asla yalan söylemez, hükümete güvenin ” çok güzel. Mrb sayfanız cidden çok iyi, tebrikler , banu – 133

  55. Isparta merkezden ben hatice. selam arkadaşlar sayfanız inanki hayran bıraktı, saolun 07-05-2021 04:25:12

  56. Erzincan merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-05-2021 04:47:59

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link