Görünüşe göre hükümet gözetimi eskiden büyük bir konuydu, ama şimdi hükümet bunu yaptıklarını açıkça kabul ettiğinden, artık kimse bunu tartışmıyor gibi.

Böyle bir haber, bir NRO casus uydusunun / uydularının planlanmış ULA uzay fırlatmasıdır. İlginç bir şey, fırlatmak için büyük yük delta ağır platformunu kullanıyor olması, yani gerçekten büyük bir uydu veya bir grup küçük uydu anlamına geliyor. Ayrıca ilginç olan, NRO’nun çalıştırdığı SENTIENT programıdır (bu adı uydurmaz). Halihazırda çalışır durumda olup olmadığı net değil. İşin özü, dünyanın yörüngesindeki NRO casus uydularından oluşan bir takımyıldız aracılığıyla dünyayı gerçek zamanlı olarak izleyen süper gelişmiş bir yapay zeka olmasıdır. Ardından, kullanıcılarının daha yakından bakması için ilgi alanlarını vurgular. Bu şeyler de gerçekten gizlenmiyor. Artık hiç kimsenin bunlarla uğraşmadığından biraz endişeliyim, “Evet, dünyayı sürekli izleyen süper zeki bir yapay zeka var, ama ne yapacaksın?”

https://www.nro.gov/Portals/65/documents/foia/declass/ForAll/051719/F-2018-00108_C05113688.pdf

Author

62 Comments

  1. Selam web siten vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  2. Gürbüz Reply

    Amasya merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siteniz süper ötesi hayran edici, saolun 29-08-2020 20:08:17

  3. Hatay merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siten yeminle mükemmel, face de paylaştım 29-08-2020 20:47:27

  4. elif yılmaz Reply

    Slm siten gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım

  5. Selam herkese web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  6. Gürbüz Reply

    Selamlar web siteniz ciddiyim çok güzel, tebrikler

  7. elif yılmaz Reply

    Adana merkezden ben elif yılmaz. Slm bu web sitesi cidden hayran edici, sağolun 09-09-2020 10:25:48

  8. Çanakkale merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfanız inan ki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 11-09-2020 06:21:34

  9. Merhaba paylaşım valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  10. merhaba arkadaşlar sayfanız inanki çok hoşuma gitti, şukuladım

  11. Gürbüz Reply

    Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam web sitesi inan ki güzel, facebookta paylaştım 02-10-2020 09:49:59

  12. Sinop merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok güzel, saolun 02-10-2020 11:20:47

  13. elif yılmaz Reply

    Mersin merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web sitesi harbiden çok güzel, sağolun 02-10-2020 11:43:35

  14. Uşak merkezden ben . Selamın aleyküm sayfanız cidden güzel, face de paylaştım 11-10-2020 23:50:58

  15. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Mrb sayfan harbiden iyi, sağolun , Gürbüz – 213

  16. Kütahya merkezden ben doruk. Merhabalar bu web sitesi inanki dikkat çekici, face de paylaştım 20-10-2020 03:07:53

  17. Adıyaman merkezden ben . Merhaba paylaşım inan ki hoşuma gitti, saolun 26-10-2020 08:41:58

  18. Muş dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . selam arkadaşlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, teşekkürler , banu – 3

  19. Tekirdağ dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Mrb web siteniz harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 432

  20. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Slm paylaşım vallaha mükemmel, face de paylaştım , emin – 59

  21. Mersin merkezden ben ziya. Merhabalar web sitesi gerçekten dikkat çekici, sağolun 08-11-2020 21:59:34

  22. Gürbüz Reply

    Edirne merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşım vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 13-11-2020 06:04:54

  23. selam arkadaşlar web sitesi inan ki iyi, linkedinde paylaştım

  24. Sinop merkezden ben memo. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 23-11-2020 22:19:46

  25. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, saolun , mehmet – 328

  26. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Mrb siteniz inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ahmet – 336

  27. Merhaba herkese web siten süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  28. Merhaba siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  29. Mardin dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Mrb sayfanız cidden hayran bıraktı, sağolun , banu – 351

  30. Burdur merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 09-12-2020 03:11:05

  31. Tokat dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Merhabalar web siteniz inanılmaz dikkat çekici, tebrikler , Emine – 132

  32. Elazığ merkezden ben Hasan. Merhaba herkese siten inan ki hayran edici, teşekkürler 15-12-2020 23:15:33

  33. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki güzel, saolun

  34. selamun aleyküm paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, şukuladım

  35. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Selamlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım , banu – 295

  36. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Merhaba herkese siten ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım , emin – 16

  37. Burdur dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selamlar siteniz ciddiyim dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , memo – 440

  38. Iğdır dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selam herkese sayfanız harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 378

  39. Bartın dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selamın aleyküm paylaşımın süper ötesi çok güzel, face de paylaştım , ali – 460

  40. Gürbüz Reply

    Çankırı merkezden ben Gürbüz. Merhaba siten valla dikkatimi çekti, face de paylaştım 12-01-2021 00:28:43

  41. Bitlis merkezden ben Hasan. Merhaba sayfanız vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 13-01-2021 18:14:49

  42. selam arkadaşlar sayfan inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  43. Siirt merkezden ben memo. Selamlar web siteniz ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 16-01-2021 07:36:43

  44. Kayseri dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selamlar web siteniz inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , banu – 19

  45. Diyarbakır dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . selam arkadaşlar sayfanız valla hayran edici, teşekkürler , memo – 364

  46. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten vallaha billaha dikkat çekici, tebrikler , memo – 89

  47. Selamlar paylaşımın harbiden çok güzel, sağolun

  48. Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  49. Kırıkkale dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım , ahmet – 84

  50. Bilecik dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selam herkese sayfa vallaha dikkat çekici, saolun , Aylin – 324

  51. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. selamun aleyküm siten harbiden hayran edici, linkedinde paylaştım , doruk – 498

  52. Selam paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, tebrikler

  53. Muğla dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selam siteniz gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 418

  54. elif yılmaz Reply

    Batman dan kimler var. Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? . Selamlar siten harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 393

  55. Bu konu : ” Hükümet gözetimi neden artık pek konu değil? ” çok güzel. Merhaba sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler , Emine – 281

  56. Van merkezden ben ziya. Selamlar sayfanız vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım 07-05-2021 01:53:52

  57. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten çok güzel, teraziye tıkladım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link