Buradan kim siyaset, din veya paranın ötesinde düşünebilir? Zihniniz bunlardan herhangi biriyle lekelenene kadar gerçeği asla ortaya çıkarmayacaksınız. İnsanlar uyanıyor, evet, ama iyi tanrı beni kurtar Trump anlamsız, sadece başka bir kukla …. insanları ortaya çıkarmaya bu kadar yakın görmek beni acıtıyor gerçek gerçekler, ama onları gereksiz yere yönlendiren aptal politik eğilimler … ahh ….

… JonnyScenes tarafından gönderildi
[comments]

Author

91 Comments

  1. selam arkadaşlar sayfa inanki çok iyi, twitter da paylaştım

  2. Artvin merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfan inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 16-05-2020 21:32:22

  3. merhaba arkadaşlar web siten yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  4. İstanbul merkezden ben ziya. Merhaba web siteniz gerçekten hayran edici, face de paylaştım 19-05-2020 11:54:52

  5. Zonguldak merkezden ben Aylin. Selam sayfan gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 19-05-2020 17:06:51

  6. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz iyi, tebrikler 21-05-2020 01:49:25

  7. Gümüşhane merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar web siten harbiden dikkatimi çekti, şukuladım 21-05-2020 21:35:32

  8. Çorum merkezden ben banu. Slm siteniz yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 29-05-2020 23:36:22

  9. Selamlar web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  10. Van merkezden ben Aylin. selamun aleyküm sayfa inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 06-06-2020 23:28:12

  11. Zonguldak merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siteniz harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 10-06-2020 10:07:05

  12. Merhaba web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  13. Ardahan merkezden ben ziya. Merhaba sayfan vallaha billaha çok iyi, linkedinde paylaştım 14-06-2020 14:00:30

  14. Mrb bu web sitesi inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım

  15. selamun aleyküm sayfa inan ki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  16. Selamın aleyküm sayfan vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  17. selam arkadaşlar bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  18. Siirt merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten valla dikkat çekici, sağolun 20-07-2020 02:47:20

  19. Merhabalar web siteniz yeminle çok güzel, twitter da paylaştım

  20. Bitlis merkezden ben banu. selamun aleyküm paylaşımınız valla dikkatimi çekti, saolun 28-07-2020 05:09:00

  21. merhaba arkadaşlar siten gerçekten çok hoşuma gitti, teşekkürler

  22. Çorum merkezden ben ziya. Selam web siteniz vallaha güzel, facebookta paylaştım 11-08-2020 00:03:17

  23. Rize merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi iyi, face de paylaştım 13-08-2020 06:01:36

  24. Selam herkese paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  25. Ağrı merkezden ben doruk. Selam web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 16-08-2020 13:41:53

  26. Ankara merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten ciddiyim dikkat çekici, tebrikler 25-08-2020 21:15:07

  27. selam arkadaşlar web sitesi inanki dikkat çekici, teşekkürler

  28. Aydın merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 31-08-2020 17:31:45

  29. Nevşehir merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 01-09-2020 14:39:56

  30. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, tebrikler

  31. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese siten vallaha dikkat çekici, face de paylaştım

  32. Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşım inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 25-09-2020 14:22:51

  33. Mrb paylaşımın yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım

  34. Bilecik merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşım ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:30:10

  35. Erzincan merkezden ben doruk. Selamlar web siten inan ki güzel, tebrikler 02-10-2020 21:07:17

  36. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Mrb siten inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler , ali – 408

  37. elif yılmaz Reply

    Tekirdağ dan kimler var. İç çekmek . Slm paylaşım harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 69

  38. Hatay dan kimler var. İç çekmek . Merhabalar paylaşımınız valla güzel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 434

  39. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle çok güzel, facebookta paylaştım

  40. Kütahya dan kimler var. İç çekmek . Merhabalar web siten vallaha billaha mükemmel, şukuladım , emin – 83

  41. Batman merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkat çekici, face de paylaştım 01-12-2020 15:25:34

  42. Erzurum dan kimler var. İç çekmek . Merhabalar sayfa inanki dikkat çekici, linkedinde paylaştım , hatice – 442

  43. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Merhaba paylaşım süper ötesi iyi, face de paylaştım , mehmet – 428

  44. Uşak dan kimler var. İç çekmek . Selam sayfa gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , memo – 170

  45. Samsun merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden mükemmel, facebookta paylaştım 13-12-2020 21:15:11

  46. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım inanki mükemmel, twitter da paylaştım , emin – 231

  47. Sakarya dan kimler var. İç çekmek . Selamlar web siten cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , ali – 438

  48. Selam web siten harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım

  49. Kahramanmaraş merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden dikkat çekici, sağolun 23-12-2020 23:22:28

  50. Sinop dan kimler var. İç çekmek . Mrb bu web sitesi valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , gaye – 205

  51. Çorum dan kimler var. İç çekmek . Merhaba herkese paylaşım valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Hasan – 129

  52. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Selam web sitesi gerçekten güzel, twitter da paylaştım , banu – 19

  53. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Mrb sayfan inanki güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 463

  54. Kayseri dan kimler var. İç çekmek . Selamın aleyküm siteniz inanılmaz dikkat çekici, saolun , emin – 98

  55. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Selam sayfan inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Aylin – 287

  56. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten valla dikkat çekici, face de paylaştım , ali – 254

  57. Bartın dan kimler var. İç çekmek . merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok güzel, face de paylaştım , emin – 301

  58. elif yılmaz Reply

    Slm paylaşım gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  59. Bitlis dan kimler var. İç çekmek . Selamlar sayfa valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Hasan – 169

  60. Burdur merkezden ben banu. Mrb bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 04-02-2021 15:16:12

  61. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, şukuladım , Emine – 125

  62. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle çok güzel, saolun , gaye – 161

  63. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz iyi, face de paylaştım , – 263

  64. Merhaba web siteniz cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  65. Bursa dan kimler var. İç çekmek . Merhaba sayfan vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , ali – 71

  66. Kırıkkale merkezden ben ali. Mrb sayfa harbiden çok güzel, sağolun 11-04-2021 11:46:24

  67. Adana dan kimler var. İç çekmek . Mrb paylaşım yeminle hayran edici, tebrikler , hatice – 70

  68. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  69. Kocaeli merkezden ben mehmet. selam arkadaşlar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler 15-04-2021 05:01:33

  70. Muş dan kimler var. İç çekmek . Merhaba siteniz harbiden hayran edici, sosyal medyada paylaştım , doruk – 482

  71. Osmaniye dan kimler var. İç çekmek . Slm web siten vallaha billaha çok iyi, sağolun , – 343

  72. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Mrb web siten gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 473

  73. Hakkari merkezden ben . Merhaba web siteniz valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 03-05-2021 18:07:51

  74. Kırklareli merkezden ben hatice. Merhabalar web sitesi inan ki mükemmel, tebrikler 04-05-2021 06:21:24

  75. Adana merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, şukuladım 07-05-2021 00:08:52

  76. Trabzon dan kimler var. İç çekmek . Merhabalar paylaşım vallaha çok güzel, teşekkürler , ali – 367

  77. Bilecik dan kimler var. İç çekmek . Selam herkese sayfan süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 489

  78. Ankara merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız yeminle iyi, twitter da paylaştım 19-05-2021 21:21:49

  79. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, saolun , ali – 234

  80. Bu konu : ” İç çekmek ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inan ki hoşuma gitti, saolun , gaye – 403

  81. selam arkadaşlar web sitesi valla hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  82. Karaman merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfan inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 13-06-2021 21:28:48

  83. Merhaba herkese siten inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım

  84. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, saolun

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link