Sana şunu sorayım. Eğer bu milyarderler “iklim değişikliği” konusunda bu kadar endişeliyse, o zaman neden yüksek riskli bölgelerde okyanus önündeki mülkleri satın almaya devam ediyorlar? Neden hamburger ve biftek yemeye devam ediyorlar ve dünyanın her yerinde özel jetlerle uçuyorlar? Şimdi gazla çalışan arabaları ortadan kaldırmak istiyorlar. Bizi önemsedikleri için değil mi? Hayır! Sadece sizi istedikleri zaman kapatabilmek istiyorlar! Yapmaman gereken bir şeyi araştır. Yaptırım alırsın. Izgara arabanızı kapatır. Devletin alçakça gördüğü bir şey yapın. Arabanız otonom olarak kapanıyor ve polisler gelip sizi buluyor. Dronlar ve 5G tarafından yönetilen küresel bir polis devleti istiyorlar. Oldukça açık ve saklamıyorlar. Her gün küresel elit horozu emerek ve markette sentetik sığır eti satın almanıza izin verdikleri için teşekkür ederek özgürlüğünüzü kazanmanızı istiyorlar. Çok geç olmadan bununla ilgili bir şeyler yapılması gerekiyor.

Author

16 Comments

  1. Artvin merkezden ben ali. selamun aleyküm siten vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 09-03-2021 12:22:32

  2. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok güzel, saolun , mehmet – 76

  3. Kars merkezden ben emin. Merhaba paylaşım yeminle hayran bıraktı, teraziye tıkladım 09-03-2021 12:26:32

  4. Düzce dan kimler var. İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak . Merhaba sayfa ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Hasan – 429

  5. Gürbüz Reply

    Merhaba paylaşımınız inanılmaz iyi, tebrikler

  6. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. Selamlar web siten yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım , memo – 88

  7. Karaman merkezden ben . Mrb siten cidden hoşuma gitti, face de paylaştım 18-03-2021 17:49:06

  8. Isparta merkezden ben emin. Selam siten inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 19-03-2021 22:10:07

  9. elif yılmaz Reply

    Kırşehir dan kimler var. İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak . Merhaba web siten cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 140

  10. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki mükemmel, teşekkürler , Aylin – 421

  11. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. Selam herkese sayfan inanılmaz hayran edici, face de paylaştım , Aylin – 393

  12. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle mükemmel, face de paylaştım , Gürbüz – 428

  13. Giresun merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar paylaşım süper ötesi çok hoşuma gitti, teşekkürler 04-04-2021 06:13:54

  14. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. Mrb web sitesi valla çok güzel, linkedinde paylaştım , Aylin – 465

  15. Giresun merkezden ben hatice. Slm sayfa valla hoşuma gitti, teşekkürler 18-04-2021 05:57:36

  16. Bu konu : ” İklim Değişikliği, küresel komünizmi başlatmanın bir sonraki bahanesi olacak ” çok güzel. Merhaba siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Hasan – 57

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link