Kategoriler
Genel

İlginç “Teori”

Şimdi bu çok derin:

Amerika’daki farklı sosyoekonomik grupların verilerini ve katıldıkları farklı rekreasyon türlerini ve bunların grup olarak ne anlama geldiğini incelemek çok ilginçtir.

Yoksul insanlar basketbol oynama eğilimindedir.

İşçi sınıfı futbol oynama eğilimindedir

Orta yönetim voleybol oynama eğilimindedir

Üst yönetim tenis oynama eğilimindedir

Ve ultra zengin golf oynama eğilimindedir.

Yüzünde, bu klişeler oldukça normal görünüyor. Doğru görmek için fazla bir şey yok mu?

Ancak verileri daha fazla analiz ettiğinizde şok edici bir sonuç keşfedersiniz.

Ne kadar zengin olursanız, toplarınız o kadar küçük olur!

TPTB sikeyim.

Tanrı Kazanır.

“İlginç “Teori”” için 46 yanıt

Bayburt merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 29-05-2020 05:08:55

Kırşehir merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-05-2020 07:27:40

Siirt merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 12-06-2020 02:04:56

Sivas merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siten cidden çok hoşuma gitti, teşekkürler 13-06-2020 20:50:02

Isparta merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese sayfa cidden çok güzel, twitter da paylaştım 22-06-2020 05:20:58

Kırıkkale merkezden ben Emine. Merhaba herkese web siteniz vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 10-07-2020 15:57:20

Karaman merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfanız inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 12-07-2020 21:48:37

Erzincan merkezden ben gaye. selam arkadaşlar paylaşımın inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 15-07-2020 12:40:49

Gaziantep merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siteniz inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 18-07-2020 12:58:32

Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımın inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 27-07-2020 11:10:05

Bolu merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, teşekkürler 06-08-2020 20:59:51

Kocaeli merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi vallaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 21-08-2020 17:17:01

Kahramanmaraş merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siteniz yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 27-08-2020 14:57:37

Niğde merkezden ben gaye. Selam herkese siteniz vallaha billaha hayran edici, sağolun 12-09-2020 00:01:02

Elazığ merkezden ben Aylin. Slm web siteniz harbiden güzel, facebookta paylaştım 19-09-2020 01:22:47

Ağrı merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım 22-09-2020 19:57:50

Zonguldak merkezden ben doruk. Mrb sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 28-09-2020 09:30:05

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir