Dr. Tess Lawrie’den Bay Boris Johnson’a bir mektup

https://www.youtube.com/watch?v=M8RMBa1UfsE

İngiltere Başbakanı Dr. Lawrie’ye yazdığı mektupta şöyle der:

“İyi haber şu ki, Covid-19’un etkili bir tedavisine dair sağlam kanıtlarımız var. Buna ivermektin deniyor. Ivermectin, düşük ve orta gelirli ülkelerde solucan, bit ve uyuz tedavisinde yaygın olarak kullanılan çok güvenli ve etkili bir anti-parazitik ilaçtır. On yıllardır ortalıkta dolaşıyor ve sadece DSÖ temel ilaçlar listesinde değil, çeşitli hastalıklarda artan faydası nedeniyle Nobel ödüllü bir ilaç.

Xmas ve yeni yıl arasında, FLCCC tarafından ivermektin etkinliğinin kanıtı olarak sunulan 27 çalışmayı bağımsız olarak gözden geçirdim. Ortaya çıkan kanıtlar tutarlı ve nettir: ivermektin, hem covid enfeksiyonlarını önlemede hem de diğer paraziter enfeksiyonları tedavi etmek için kullanılan aynı dozlarda ölümleri önlemede iyi çalışır.

Bu kanıtın FLCCC’nin Covid-19’un önlenmesi ve tedavisi için ivermektinin küresel ve sistematik olarak benimsenmesi yönündeki tavsiyesini sağlam bir şekilde doğruladığını bildirmekten çok memnunum. Bildiğim için pek çok yalan haber var, raporumun bütünlüğüne güvenebileceğinizden sizi temin etmek isterim çünkü çalışmaları rutin olarak uluslararası klinik uygulama kılavuzlarını desteklemek için kullanılan deneyimli bir bağımsız tıbbi araştırma danışmanıyım. Ayrıca çıkar çatışmam yok ve bu rapor için herhangi bir fon almadım.

Ama en önemlisi bana güvenebilirsiniz çünkü ben bir tıp doktoruyum, her şeyden önce insanlara yardım etmek, zarar vermemek ve hayat kurtarmak gibi ahlaki bir görevim var.

Lütfen şimdi hayat kurtarmaya başlayabilir miyiz?

Yardımın için çok teşekkürler. Bay Hancock’un ofisinde bilgilerim olmalı. ”

İlişkili:

Çalışma – Ivermectin, COVID-19’dan ölüm riskini azaltıyor

https://www.researchgate.net/publication/348297284_Ivermectin_reduces_the_risk_of_death_from_COVID-19_-a_rapid_review_and_meta-analysis_in_support_of_the_recommendation_of_the_Front_Line_COVID-19_Critical_Care_Alliance_L21

Ivermectin: Testler, ucuz ilacın Covid-19 ölüm oranını azaltabileceğini gösteriyor

https://www.thetimes.co.uk/article/ivermectin-tests-show-cheap-drug-may-reduce-covid-19-death-toll-zb27lx8wt

Author

41 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Selam herkese web siten valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , elif yılmaz – 416

  2. Ardahan merkezden ben emin. Selam bu web sitesi ciddiyim iyi, sağolun 09-03-2021 01:58:41

  3. Çorum merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar web siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 09-03-2021 12:17:00

  4. Adıyaman merkezden ben ali. selam arkadaşlar siten cidden çok güzel, tebrikler 13-03-2021 08:18:31

  5. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız valla çok güzel, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 169

  6. Selam paylaşım süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  7. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten inan ki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 359

  8. Merhabalar paylaşımın cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. Nevşehir dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Selamlar bu web sitesi inanki güzel, sağolun , ahmet – 391

  10. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan harbiden çok hoşuma gitti, sağolun , emin – 199

  11. Merhabalar web siten inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. Burdur dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Selamlar web siteniz inanki çok iyi, teraziye tıkladım , ali – 126

  13. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Mrb bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , mehmet – 183

  14. Bartın merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar sayfanız yeminle güzel, face de paylaştım 15-04-2021 20:25:28

  15. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Merhaba web siten vallaha mükemmel, saolun , Aylin – 420

  16. Batman dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Merhaba bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım , mehmet – 382

  17. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım , – 18

  18. Ankara dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Selam herkese sayfa vallaha billaha dikkat çekici, sağolun , Emine – 99

  19. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Merhaba web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , emin – 490

  20. Artvin dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Selamlar sayfa gerçekten dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 158

  21. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Mrb web siten gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , emin – 395

  22. Konya dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Selamlar web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, sağolun , ali – 196

  23. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , mehmet – 222

  24. Şırnak merkezden ben Hasan. Selam herkese siteniz inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 30-05-2021 08:38:21

  25. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar web siten gerçekten iyi, saolun

  26. İstanbul merkezden ben banu. Slm sayfa gerçekten hayran edici, sağolun 03-06-2021 16:31:58

  27. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. Merhabalar siteniz süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 38

  28. Bu konu : ” İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , hatice – 125

  29. Kütahya merkezden ben emin. Mrb sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 29-06-2021 10:22:00

  30. Amasya dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Merhaba herkese siteniz inan ki hoşuma gitti, sağolun , Gürbüz – 86

  31. Malatya merkezden ben Gürbüz. Selam herkese sayfa inanılmaz güzel, sağolun 04-07-2021 06:45:43

  32. Rize dan kimler var. İngiliz bilim insanı Dr. Tess Lawrie’den Birleşik Krallık Başbakanı Boris Johnson’a mektup, Ivermectin ile hayat kurtarmaya başlaması çağrısında bulundu . Merhaba web sitesi inanki dikkatimi çekti, şukuladım , hatice – 158

  33. Mardin merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım 09-07-2021 20:15:11

  34. Tokat merkezden ben emin. merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok güzel, teşekkürler 09-07-2021 23:08:30

  35. Selam herkese paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, tebrikler

  36. elif yılmaz Reply

    Slm sayfan harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  37. Yozgat merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım gerçekten iyi, tebrikler 16-07-2021 11:25:07

  38. Ağrı merkezden ben . Mrb sayfa süper ötesi çok iyi, teraziye tıkladım 19-07-2021 01:19:57

  39. Sakarya merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 21-07-2021 16:39:03

  40. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link