Kategoriler
Genel

İngiliz monarşisi hakkında bir şeyler?

Birisi İngiliz monarşisine ilişkin komploların üzerinden geçen bir kaynak (doc veya book) önerebilir mi? Epstein skandalıyla ilişkilerinden ve hala hazinelerini kaplayan Nazi altınlarına sahip olmalarından rahatsızım. Hala kahrolası olduğunu kesinlikle şaşırtıcı görünüyor imtiyaz Bugün, kötü bok yapmaktan tutuklanmayan insanlar, tamamen kanunun üzerinde.

“İngiliz monarşisi hakkında bir şeyler?” için 174 yanıt

Mardin merkezden ben doruk. Selamlar sayfan gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 29-12-2019 03:50:42

Ardahan merkezden ben ziya. Selam paylaşımınız inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 29-12-2019 04:05:49

Konya merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 06-01-2020 02:28:26

Edirne merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-01-2020 01:02:38

Kastamonu merkezden ben Emine. Slm sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 19-01-2020 21:47:47

Hatay merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler 20-01-2020 15:13:14

Mardin merkezden ben ziya. Mrb web sitesi inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 23:20:25

Gümüşhane merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız yeminle iyi, tebrikler 20-01-2020 23:20:31

Sakarya merkezden ben banu. Selamlar siten vallaha billaha dikkat çekici, saolun 20-01-2020 23:20:34

Aksaray merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 08:41:00

Kırıkkale merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, şukuladım 21-01-2020 08:41:02

İstanbul merkezden ben Aylin. Merhabalar siteniz harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 21-01-2020 08:41:09

Tunceli merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 08:41:28

Balıkesir merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşım inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 04:44:14

Nevşehir merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, saolun 28-01-2020 02:18:32

Sivas merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki dikkat çekici, saolun 10-02-2020 12:37:12

Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız vallaha güzel, twitter da paylaştım 14-02-2020 20:27:56

Balıkesir merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 26-02-2020 01:40:47

Ardahan merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten valla güzel, face de paylaştım 28-02-2020 00:03:07

Tunceli merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siteniz yeminle hayran edici, facebookta paylaştım 28-02-2020 05:34:07

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam web siten vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-03-2020 11:36:44

Uşak merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 07-03-2020 21:25:07

Konya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siteniz inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-03-2020 23:05:46

Sakarya merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 15-03-2020 08:32:08

Muş merkezden ben doruk. Slm paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2020 15:37:09

Ordu merkezden ben doruk. Merhaba paylaşımın yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 08-04-2020 03:12:36

Isparta merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, saolun 10-04-2020 16:00:52

Karabük merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan süper ötesi dikkat çekici, tebrikler 10-04-2020 16:00:55

Tunceli merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha dikkat çekici, teşekkürler 10-04-2020 16:00:57

Erzincan merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler 10-04-2020 16:06:37

Ordu merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, saolun 10-04-2020 16:06:39

Erzurum merkezden ben Emine. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 21-04-2020 22:08:46

Samsun merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 03-05-2020 01:13:25

Bingöl merkezden ben ziya. Selam herkese web sitesi inanki iyi, twitter da paylaştım 01-06-2020 22:11:34

Samsun merkezden ben banu. Merhaba herkese siteniz valla hayran edici, linkedinde paylaştım 01-06-2020 22:12:20

Tekirdağ merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 01-06-2020 22:12:51

Şırnak merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 01-06-2020 22:14:07

Edirne merkezden ben Gürbüz. Selam siteniz cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 01-06-2020 22:15:35

Erzurum merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun 01-06-2020 22:16:22

Yozgat merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfanız inan ki çok güzel, saolun 01-06-2020 22:16:57

Afyon merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfan cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 01-06-2020 22:18:14

Denizli merkezden ben doruk. Merhabalar web siteniz vallaha billaha çok güzel, facebookta paylaştım 01-06-2020 22:18:51

Aydın merkezden ben Emine. Slm bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, face de paylaştım 03-06-2020 05:45:09

Batman merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 03-06-2020 05:45:13

Erzincan merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşım inanki ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 03-06-2020 05:45:15

Bingöl merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siten harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 03-06-2020 05:45:42

Kütahya merkezden ben Emine. Merhaba paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 03-06-2020 05:45:44

Sinop merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha mükemmel, teşekkürler 03-06-2020 05:45:56

Kars merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 03-06-2020 08:01:19

Kilis merkezden ben ahmet. Selam herkese siten cidden güzel, twitter da paylaştım 03-06-2020 08:01:54

Ordu merkezden ben doruk. Selamlar web siteniz inan ki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 03-06-2020 08:02:15

Nevşehir merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 03-06-2020 08:02:33

Şırnak merkezden ben ahmet. selamun aleyküm paylaşımın inanki mükemmel, teşekkürler 03-06-2020 08:02:45

Gaziantep merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 03-06-2020 08:03:02

Zonguldak merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, şukuladım 03-06-2020 08:04:29

Yalova merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımın harbiden mükemmel, face de paylaştım 03-06-2020 08:04:39

Kütahya merkezden ben Emine. Selamlar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 03-06-2020 08:04:58

Gümüşhane merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfanız inan ki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 29-06-2020 09:18:31

Hatay merkezden ben gaye. Slm web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 30-06-2020 04:01:58

Ardahan merkezden ben ali. Selam web sitesi yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 03-07-2020 03:09:40

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir