Kategoriler
Genel

İngiliz monarşisi hakkında bir şeyler?

Birisi İngiliz monarşisine ilişkin komploların üzerinden geçen bir kaynak (doc veya book) önerebilir mi? Epstein skandalıyla ilişkilerinden ve hala hazinelerini kaplayan Nazi altınlarına sahip olmalarından rahatsızım. Hala kahrolası olduğunu kesinlikle şaşırtıcı görünüyor imtiyaz Bugün, kötü bok yapmaktan tutuklanmayan insanlar, tamamen kanunun üzerinde.

“İngiliz monarşisi hakkında bir şeyler?” için 55 yanıt

Mardin merkezden ben doruk. Selamlar sayfan gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım 29-12-2019 03:50:42

Ardahan merkezden ben ziya. Selam paylaşımınız inanki dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 29-12-2019 04:05:49

Konya merkezden ben mehmet. Merhabalar web siteniz gerçekten iyi, sosyal medyada paylaştım 06-01-2020 02:28:26

Edirne merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 15-01-2020 01:02:38

Kastamonu merkezden ben Emine. Slm sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım 19-01-2020 21:47:47

Hatay merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siten ciddiyim hayran bıraktı, teşekkürler 20-01-2020 15:13:14

Mardin merkezden ben ziya. Mrb web sitesi inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-01-2020 23:20:25

Gümüşhane merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız yeminle iyi, tebrikler 20-01-2020 23:20:31

Sakarya merkezden ben banu. Selamlar siten vallaha billaha dikkat çekici, saolun 20-01-2020 23:20:34

Aksaray merkezden ben Gürbüz. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 08:41:00

Kırıkkale merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, şukuladım 21-01-2020 08:41:02

İstanbul merkezden ben Aylin. Merhabalar siteniz harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 21-01-2020 08:41:09

Tunceli merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siteniz inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 21-01-2020 08:41:28

Balıkesir merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşım inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2020 04:44:14

Nevşehir merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, saolun 28-01-2020 02:18:32

Sivas merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanki dikkat çekici, saolun 10-02-2020 12:37:12

Ağrı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfanız vallaha güzel, twitter da paylaştım 14-02-2020 20:27:56

Balıkesir merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 26-02-2020 01:40:47

Ardahan merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siten valla güzel, face de paylaştım 28-02-2020 00:03:07

Tunceli merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siteniz yeminle hayran edici, facebookta paylaştım 28-02-2020 05:34:07

Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selam web siten vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 04-03-2020 11:36:44

Uşak merkezden ben Emine. Selamlar web sitesi inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 07-03-2020 21:25:07

Konya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siteniz inanki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-03-2020 23:05:46

Sakarya merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım 15-03-2020 08:32:08

Muş merkezden ben doruk. Slm paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2020 15:37:09

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir