Bunu şu anda İngiltere Twitter’daki 2 numaralı trend konusunun # LabourLeaks olduğu gerçeğiyle birleştirin ve bu pandemide ölen son birkaç gün boyunca günde yaklaşık 1000 kişi hakkında hiçbir şey yok, sadece size demokraside yaşamamak. Kurnaz bir diktatörlük altında yaşıyoruz.

Çin’i DSÖ ve devletlerini medya propagandası olarak kullandıkları için çözebiliriz. Çok açık. İngiltere daha incedir. Tories, Tory politikasının bildirilmesinde önyargılı olduğunu düşündükleri için BBC’yi altını doldurmaya çalışıyor. Bu … onlar için önyargılı. Hükümet hattını çok incelikli bir şekilde destekliyorlar, ancak yayınlarında tamamen inanılmaz. Hükümet TV lisansı ihtiyacını ortadan kaldırma planlarını ortaya koyduğundan bu konuda da ikiye katlandıklarını hissediyorum.

İtalya, COVID-19’un en kötü günlerini geçirdiğinde BBC ve diğer gazeteler, haklı olarak tam olarak kapladı. Biz daha kötü rakamlar ve bu konuda baskı tek şey “BoJo Get Well Soon” “BoJo Teşekkür Hemşireler”. Lanet olsun! Önemli değil. Tüm bunlar geçtikten sonra, bizi Avrupa’dan hiç bir şey almadan çıkarmaya ve ona bakan doktorları ve hemşireleri dışarı atmaya geri dönecek – çünkü ne kadar ki çoğunluğu İngiltere vatandaşı değildi!

Tüm bunlar büyük bir karmaşa ve hiçbir medya çıkışı bunu kapsamıyor. Hepsi suç ortağı. Hükümet bütün bu şeyleri çok kötü bir şekilde halletti ve buradaki medyanın her ikisini de tamamladıktan sonra bu konuda onları görevlendireceğine inanmıyorum.

Author

99 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Mrb sayfanız yeminle çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  2. Aydın merkezden ben ali. Slm paylaşımın inanki güzel, saolun 20-04-2020 01:33:03

  3. Denizli merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi valla hoşuma gitti, face de paylaştım 20-04-2020 07:49:19

  4. Bursa merkezden ben banu. Mrb sayfa valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 23-04-2020 04:54:34

  5. Afyon merkezden ben ali. Selam herkese sayfan inanki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 24-04-2020 23:10:37

  6. Diyarbakır merkezden ben doruk. Merhaba herkese bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler 26-04-2020 15:34:32

  7. Merhaba herkese sayfa yeminle iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. Elazığ merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siteniz yeminle iyi, şukuladım 27-04-2020 23:00:14

  9. Ağrı merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web sitesi inan ki dikkat çekici, tebrikler 05-05-2020 10:04:48

  10. Şanlıurfa merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan cidden mükemmel, teşekkürler 06-05-2020 02:17:34

  11. selamun aleyküm web siteniz inan ki iyi, teraziye tıkladım

  12. İstanbul merkezden ben doruk. Slm web sitesi inanki iyi, şukuladım 14-05-2020 08:40:49

  13. Balıkesir merkezden ben Aylin. Selamlar siten harbiden iyi, teraziye tıkladım 15-05-2020 02:29:18

  14. Selam herkese sayfan gerçekten güzel, facebookta paylaştım

  15. elif yılmaz Reply

    Isparta merkezden ben elif yılmaz. Selam web siteniz valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım 01-06-2020 20:07:26

  16. Merhaba herkese bu web sitesi inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Hatay merkezden ben ziya. Selamlar web sitesi vallaha dikkat çekici, face de paylaştım 13-06-2020 06:01:56

  18. Merhaba sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  19. Artvin merkezden ben doruk. Selamlar web siten inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 22-06-2020 02:15:32

  20. Trabzon merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm siten valla çok hoşuma gitti, teşekkürler 04-07-2020 03:02:01

  21. Bartın merkezden ben banu. Mrb sayfa süper ötesi çok iyi, facebookta paylaştım 10-07-2020 08:08:49

  22. Selam siteniz yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  23. Selam herkese sayfa valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  24. Giresun merkezden ben mehmet. Slm siten cidden iyi, linkedinde paylaştım 30-07-2020 12:43:14

  25. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web siten süper ötesi güzel, teşekkürler 31-07-2020 00:13:46

  26. selamun aleyküm siten inanki ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  27. Sivas merkezden ben mehmet. Merhaba siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 07-08-2020 00:37:44

  28. Merhabalar sayfan valla çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  29. Selam herkese siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  30. Adana merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 17-08-2020 08:21:54

  31. elif yılmaz Reply

    Uşak merkezden ben elif yılmaz. Selam paylaşımın cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 18-08-2020 00:06:13

  32. Yalova merkezden ben gaye. Merhabalar bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 23-08-2020 21:33:04

  33. Samsun merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi iyi, twitter da paylaştım 24-08-2020 02:53:02

  34. Erzincan merkezden ben gaye. Merhaba web siten inanki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 24-08-2020 18:29:46

  35. Adıyaman merkezden ben Aylin. Selam siten süper ötesi hayran edici, facebookta paylaştım 26-08-2020 22:50:19

  36. elif yılmaz Reply

    Merhaba siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  37. Kırşehir merkezden ben ziya. Merhaba bu web sitesi inanılmaz iyi, teraziye tıkladım 06-09-2020 22:18:51

  38. Artvin merkezden ben doruk. Selamlar web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 07-09-2020 18:36:48

  39. Gürbüz Reply

    Adana merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, sağolun 08-09-2020 04:05:07

  40. Bayburt merkezden ben Emine. Mrb siten gerçekten hayran bıraktı, teşekkürler 09-09-2020 14:43:55

  41. Sinop merkezden ben mehmet. Merhaba herkese siteniz cidden ilgi uyandırıcı, sağolun 10-09-2020 08:33:14

  42. selamun aleyküm paylaşım inanki mükemmel, linkedinde paylaştım

  43. selam arkadaşlar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  44. Selam herkese sayfanız harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  45. Mardin merkezden ben ahmet. Merhabalar sayfanız vallaha billaha mükemmel, twitter da paylaştım 04-10-2020 20:27:05

  46. Gürbüz Reply

    Uşak merkezden ben Gürbüz. Merhabalar bu web sitesi vallaha billaha çok güzel, sağolun 23-10-2020 20:29:19

  47. Kastamonu merkezden ben ali. selamun aleyküm web siten vallaha mükemmel, twitter da paylaştım 25-10-2020 02:03:15

  48. Merhabalar sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, sağolun

  49. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Merhabalar siteniz ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım , – 470

  50. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Selam siten yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım , hatice – 123

  51. Adıyaman dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selam siten inan ki iyi, tebrikler , banu – 415

  52. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Selam web sitesi valla güzel, twitter da paylaştım , doruk – 430

  53. Slm bu web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  54. Kırıkkale dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Merhaba web siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , banu – 12

  55. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız inanki iyi, teraziye tıkladım , ziya – 158

  56. Kırıkkale dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selam web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun , ahmet – 212

  57. Gürbüz Reply

    Mrb bu web sitesi harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  58. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz ciddiyim güzel, şukuladım , ali – 12

  59. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Selam sayfan süper ötesi iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 216

  60. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Slm sayfan inan ki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , – 361

  61. Gürbüz Reply

    Burdur dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selamlar web sitesi inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 488

  62. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten valla hayran bıraktı, teşekkürler , memo – 188

  63. Malatya merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 17-01-2021 22:02:45

  64. Giresun dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . selamun aleyküm sayfan yeminle dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , gaye – 84

  65. Merhaba web siteniz gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  66. Kayseri dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Mrb paylaşım vallaha billaha çok iyi, tebrikler , ahmet – 284

  67. Merhaba herkese web sitesi yeminle hayran edici, teraziye tıkladım

  68. Edirne merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım 10-02-2021 07:02:13

  69. Samsun dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . selam arkadaşlar web siten ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ali – 357

  70. Selamlar web sitesi vallaha billaha güzel, teşekkürler

  71. Selamın aleyküm sayfanız inan ki güzel, facebookta paylaştım

  72. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler

  73. Kastamonu merkezden ben . Merhabalar paylaşım gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 07-03-2021 02:11:06

  74. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan valla mükemmel, facebookta paylaştım , ahmet – 472

  75. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  76. Gürbüz Reply

    Batman merkezden ben Gürbüz. Slm sayfanız yeminle çok hoşuma gitti, sağolun 25-03-2021 18:49:30

  77. Balıkesir merkezden ben doruk. Selam sayfan valla dikkat çekici, twitter da paylaştım 28-03-2021 05:31:49

  78. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Slm bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , doruk – 324

  79. Merhaba herkese sayfa valla dikkat çekici, face de paylaştım

  80. Selam paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  81. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 175

  82. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. Slm sayfanız inanki dikkat çekici, tebrikler , Hasan – 21

  83. selamun aleyküm bu web sitesi cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  84. Samsun dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selam herkese bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ahmet – 230

  85. Selamlar paylaşımın harbiden iyi, facebookta paylaştım

  86. Manisa merkezden ben banu. Selamlar paylaşımınız valla çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 12-05-2021 20:03:13

  87. Kocaeli dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selam paylaşım inan ki güzel, sağolun , emin – 111

  88. Malatya dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selamlar bu web sitesi vallaha hayran edici, facebookta paylaştım , ali – 352

  89. Bolu dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Merhaba siten inanki dikkatimi çekti, saolun , – 415

  90. Kırklareli dan kimler var. İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. . Selam herkese sayfa ciddiyim ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 224

  91. Bu konu : ” İngiltere seçiminden önce, Tory partisine Rus yatırımının gizliliği hakkında bir yazı yazıldı ve Tory hükümeti halkın bilmesinin önemli olduğunu düşünmediği için serbest bırakılmadı mı? Hala hiçbirşey. ” çok güzel. selam arkadaşlar siten süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım , Gürbüz – 156

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link