Kategoriler
Genel

İnsan yapımı (laboratuarda) hastalık olarak sınıflandırılan yeni Mühendislik Salgını.

48 saat önce yeni aşı piyasaya sürüldü, şimdi iki gün sonra bu “yeni” hastalığın kitle histerisi var! Bu açık bir organize suç değilse ne olduğunu bilmiyorum! İşte bulduğum bir çalışma ve bu çalışmadaki ifadeler bok gibi korkutucu! İşte okuduğum tüm çalışmalarda gördüğüm en korkunç alıntılardan biri! “2003'ten bu yana yalnızca düzensiz vakalar bildirildi; ancak SARS salgınlarının doğal olarak yeniden ortaya çıkması veya kasıtlı olarak serbest bırakılma olasılığı bir halk sağlığı sorunudur. ”Bu suçtur. İşte bu çalışma.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3335060/

Bu bir "patentli" virüstür … yani bir laboratuarda yapıldı ve sahip olunan bir virüs. Bu, kuş gribi ile savaşmak için bir aşı yapmak amacıyla tasarlanmış bir buluştu.

Bu 2015 yılında sunuldu ve 2018'de patentlendi.

Medya size bunu söylemeyecek …

https://patents.justia.com/patent/10130701

… IPMANCOMBO tarafından gönderildi
[Bağlantı] [Yorum]

“İnsan yapımı (laboratuarda) hastalık olarak sınıflandırılan yeni Mühendislik Salgını.” için 35 yanıt

Malatya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web sitesi inan ki mükemmel, saolun 21-01-2020 23:40:11

Ordu merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web sitesi cidden hayran bıraktı, face de paylaştım 22-01-2020 08:23:05

Kırklareli merkezden ben Aylin. Mrb siten yeminle hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 25-01-2020 21:57:34

Antalya merkezden ben mehmet. Selam herkese siten inanılmaz güzel, teraziye tıkladım 31-01-2020 02:01:44

Denizli merkezden ben ali. Mrb paylaşımın valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-02-2020 12:02:07

Artvin merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 02-02-2020 04:55:32

Muş merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım inan ki hayran bıraktı, teşekkürler 03-02-2020 04:21:20

Ağrı merkezden ben doruk. Merhabalar sayfanız gerçekten çok güzel, sağolun 09-02-2020 04:19:43

Manisa merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle mükemmel, tebrikler 11-02-2020 01:41:51

Malatya merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan yeminle mükemmel, face de paylaştım 12-02-2020 16:57:15

Niğde merkezden ben ahmet. Merhaba web siteniz valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 22-02-2020 15:09:09

Kayseri merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 27-02-2020 20:27:22

Sinop merkezden ben ziya. Merhaba sayfa süper ötesi hayran edici, teşekkürler 08-03-2020 00:37:23

Aksaray merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm bu web sitesi valla iyi, teraziye tıkladım 13-03-2020 09:59:09

İzmir merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, tebrikler 16-03-2020 08:14:47

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir