Bilgisayarımı açtığım gün gerçekten korkuyorum ve internet bağlantısı yok ve sadece bir sonraki duyuruya kadar uzak duruyor.

Bilgi akıllıca, internet yaşadığınız şehir dışında dünya ile en hayati bağlantıdır. Onsuz, bir sonraki eyalette, California gibi ya da yatılı ve okyanuslar arasında bir yerde gerçekte neler olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Tek haber kaynağım TV veya radyodan olurdu, kimse gerçek hikayeye ya da herhangi bir hikayeye giremezdi karşıt görüşler veya bilgiler.

Eğer iktidardaydım ve kötü çıkarlarım olsaydı, internete gitmek zorunda kalacaktı, aslında bir öncelik haline gelecekti. Özgür düşünce ve bilgi alışverişi için en güçlü küresel üreme alanıdır. Tüm memler ve eğlenceli şeyler olmadan yapabilirim. Ama bütün bu bilgiler olmadan yıllar boyunca öğrendiğim tüm bu şeyleri bilmemek neredeyse tehlikeli hissedecekti.

İnternet yoksa ve bununla birlikte gelebilecek tüm yan etkileri olup olmadığını düşünün. Şu anda yaptığınız kadar çok gerçeği biliyor musunuz? Yıllar önce bir tuz tanesi ile kaç şey aldınız ama artık değil?

Bu bir tür rant ve bu konuda söylenecek çok şey var ama yazma konusunda emmek. Bunu merak eden var mı?

Author

145 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Bilecik merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşım harbiden hayran bıraktı, twitter da paylaştım 01-05-2020 19:26:02

  2. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfa inanılmaz çok iyi, tebrikler 01-05-2020 20:43:31

  3. elif yılmaz Reply

    Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha çok güzel, teşekkürler 01-05-2020 20:59:26

  4. Osmaniye merkezden ben doruk. Merhaba herkese siteniz cidden iyi, facebookta paylaştım 04-05-2020 08:42:39

  5. Merhaba herkese siteniz gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler

  6. Diyarbakır merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, tebrikler 05-05-2020 12:40:37

  7. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım

  8. Ardahan merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşım inanılmaz dikkat çekici, şukuladım 11-05-2020 15:17:13

  9. Mrb bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  10. Elazığ merkezden ben ali. Merhaba herkese siten valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 11-05-2020 23:24:05

  11. Merhaba herkese siten ciddiyim çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  12. Burdur merkezden ben banu. Selam web siteniz vallaha iyi, şukuladım 12-05-2020 10:08:16

  13. Mardin merkezden ben Emine. Selamlar bu web sitesi gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım 12-05-2020 11:49:29

  14. Şırnak merkezden ben ziya. selamun aleyküm sayfanız vallaha hoşuma gitti, tebrikler 13-05-2020 02:22:33

  15. Kayseri merkezden ben ahmet. Selam herkese web siteniz valla hayran edici, face de paylaştım 13-05-2020 02:57:47

  16. Selam siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  18. Karabük merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımın inanki çok iyi, saolun 14-05-2020 11:40:50

  19. Selam bu web sitesi gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  20. Selamlar paylaşım inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  21. Merhaba herkese sayfan harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  22. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  23. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfan inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  24. Rize merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siten inan ki hayran edici, twitter da paylaştım 14-05-2020 11:41:10

  25. Sakarya merkezden ben doruk. Selam sayfan süper ötesi çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:41:13

  26. Bayburt merkezden ben gaye. Selam sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:41:16

  27. Bayburt merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 11:41:19

  28. Diyarbakır merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfa inanki mükemmel, teşekkürler 14-05-2020 11:41:22

  29. selamun aleyküm paylaşım vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  30. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:41:27

  31. Şanlıurfa merkezden ben ali. Merhaba web sitesi inanki iyi, sağolun 15-05-2020 21:36:03

  32. Mrb sayfanız harbiden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  33. Sinop merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım 22-05-2020 13:46:50

  34. Iğdır merkezden ben doruk. Selam web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 24-05-2020 17:40:40

  35. Selamlar paylaşım harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  36. Selam paylaşımın ciddiyim ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  37. merhaba arkadaşlar web siteniz valla çok iyi, linkedinde paylaştım

  38. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-06-2020 12:31:33

  39. Erzurum merkezden ben ziya. Selam herkese siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, saolun 13-06-2020 04:58:36

  40. Malatya merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfanız yeminle çok iyi, facebookta paylaştım 16-06-2020 05:34:55

  41. elif yılmaz Reply

    Selam herkese web siteniz harbiden çok güzel, face de paylaştım

  42. merhaba arkadaşlar sayfan valla hayran bıraktı, face de paylaştım

  43. Amasya merkezden ben ziya. Slm web sitesi harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 20-06-2020 03:41:12

  44. Malatya merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşımın inanki iyi, face de paylaştım 21-06-2020 02:02:38

  45. selam arkadaşlar web siten inanki dikkatimi çekti, sağolun

  46. elif yılmaz Reply

    Bartın merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese siten inanılmaz dikkat çekici, saolun 02-07-2020 02:11:54

  47. Mersin merkezden ben gaye. Merhabalar web siten valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım 05-07-2020 23:48:44

  48. selamun aleyküm sayfan inan ki mükemmel, facebookta paylaştım

  49. selamun aleyküm web sitesi cidden ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  50. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok iyi, tebrikler

  51. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha billaha çok güzel, şukuladım

  52. Tokat merkezden ben Aylin. Merhaba web sitesi harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 16-07-2020 18:03:41

  53. Ardahan merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfan vallaha çok iyi, facebookta paylaştım 18-07-2020 14:36:30

  54. Selamın aleyküm sayfa gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  55. Selamın aleyküm sayfa süper ötesi çok güzel, teraziye tıkladım

  56. Burdur merkezden ben Gürbüz. Mrb web siten inanılmaz iyi, sosyal medyada paylaştım 25-07-2020 07:41:41

  57. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi güzel, sağolun

  58. Malatya merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşım vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 03-08-2020 17:27:47

  59. Siirt merkezden ben doruk. Merhabalar paylaşımın cidden iyi, twitter da paylaştım 05-08-2020 08:15:01

  60. Selamlar paylaşımınız vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  61. elif yılmaz Reply

    Karabük merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfa inan ki dikkatimi çekti, sağolun 07-08-2020 01:57:27

  62. Gaziantep merkezden ben gaye. Selam herkese siten yeminle iyi, teşekkürler 10-08-2020 03:03:34

  63. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  64. Bingöl merkezden ben Emine. Mrb sayfanız süper ötesi mükemmel, linkedinde paylaştım 13-08-2020 10:20:38

  65. elif yılmaz Reply

    Selam web siten vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım

  66. Selam herkese sayfa yeminle dikkatimi çekti, şukuladım

  67. Selamın aleyküm paylaşımın yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  68. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, saolun

  69. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar sayfan cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  70. Sivas merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın gerçekten iyi, teraziye tıkladım 27-09-2020 03:03:27

  71. Merhabalar sayfan ciddiyim güzel, twitter da paylaştım

  72. Nevşehir merkezden ben Aylin. Selam herkese siten yeminle mükemmel, sağolun 02-10-2020 11:44:02

  73. Ağrı merkezden ben ali. Selam herkese bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-10-2020 11:30:50

  74. Adana merkezden ben doruk. Selam herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 08-11-2020 20:38:36

  75. Selam herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  76. Selamlar siteniz harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  77. Selamın aleyküm web siteniz vallaha hayran bıraktı, sağolun

  78. Isparta merkezden ben emin. Merhaba herkese web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım 24-11-2020 16:18:42

  79. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Merhabalar siteniz cidden mükemmel, teşekkürler , ali – 283

  80. Antalya dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . selamun aleyküm bu web sitesi valla çok iyi, şukuladım , memo – 412

  81. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden iyi, sağolun

  82. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. selam arkadaşlar web sitesi cidden iyi, tebrikler , ali – 422

  83. Rize dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Selam herkese siteniz ciddiyim hayran bıraktı, saolun , Aylin – 141

  84. Burdur merkezden ben ali. Merhabalar siteniz cidden çok hoşuma gitti, tebrikler 14-12-2020 12:26:04

  85. Düzce dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Mrb siten yeminle iyi, linkedinde paylaştım , mehmet – 172

  86. Edirne dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Merhaba sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım , ahmet – 377

  87. Merhabalar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  88. Gürbüz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  89. Kayseri dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Merhaba paylaşımın süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 411

  90. Kırıkkale dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 435

  91. Slm web siten vallaha billaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  92. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 472

  93. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım , ahmet – 101

  94. Bartın merkezden ben . Merhabalar siten ciddiyim çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 14-01-2021 19:55:52

  95. Mrb web siten harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  96. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 497

  97. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın yeminle hayran bıraktı, twitter da paylaştım , Hasan – 92

  98. Selam siten inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  99. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Selam sayfanız vallaha dikkat çekici, saolun , emin – 345

  100. elif yılmaz Reply

    Amasya dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Merhaba sayfanız vallaha çok iyi, şukuladım , elif yılmaz – 56

  101. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , – 176

  102. Kırıkkale dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Selam sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ziya – 344

  103. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , memo – 10

  104. İzmir dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Selam herkese sayfanız valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , Emine – 441

  105. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla mükemmel, teşekkürler , gaye – 126

  106. Gaziantep dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Selam paylaşım inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 51

  107. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Merhaba paylaşımın valla iyi, face de paylaştım , banu – 104

  108. selam arkadaşlar siteniz vallaha billaha çok iyi, face de paylaştım

  109. Adana merkezden ben gaye. selamun aleyküm web siteniz harbiden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 27-03-2021 20:37:20

  110. Adıyaman merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten gerçekten iyi, facebookta paylaştım 28-03-2021 11:10:18

  111. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Merhaba bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Emine – 102

  112. Uşak merkezden ben banu. Slm web sitesi inanki hayran bıraktı, face de paylaştım 10-04-2021 15:38:01

  113. merhaba arkadaşlar web siten harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım

  114. Şanlıurfa dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Merhaba herkese web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , mehmet – 220

  115. Gümüşhane dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Merhabalar web siteniz inan ki hayran edici, sağolun , Hasan – 125

  116. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Merhaba herkese web siten inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım , gaye – 447

  117. Antalya merkezden ben . selam arkadaşlar sayfa vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 30-04-2021 01:55:57

  118. Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Slm paylaşım vallaha billaha güzel, sağolun , ahmet – 155

  119. merhaba arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim dikkat çekici, sağolun

  120. Bilecik merkezden ben memo. Merhabalar sayfa ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler 12-05-2021 07:21:18

  121. Adıyaman dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . merhaba arkadaşlar web siten inanki hayran edici, twitter da paylaştım , ali – 325

  122. selamun aleyküm sayfa yeminle hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  123. Sakarya merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım 25-05-2021 20:09:28

  124. Gümüşhane dan kimler var. İnternetin kapatılmasından korkan var mı? . Slm sayfan cidden iyi, sosyal medyada paylaştım , gaye – 158

  125. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İnternetin kapatılmasından korkan var mı? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 87

  126. Artvin merkezden ben emin. Merhaba web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 07-06-2021 23:57:08

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link