SS Bunu ilk kez radyoda duydum, bu yaş aralığındaki bir İngiliz erkek olarak bunun neden olması gerektiği konusunda kendi düşüncelerim var ve bunun neden gerçekleştiğinin ana faktörleri olarak başkalarının ne düşündüğünü merak ettim. Ne değişti? Bunu ararken, erkekler için aynı sponsorluğu reddederken mühendislik programlarında kız öğrencilere sponsorluk yapmak gibi şeyleri tanıtarak devletin aktif olarak hatalı olduğunu söyleyen ilginç bir sayfa buldum. Bu cinsiyetçilik değil mi? Eşitliği teşvik etmeye çalıştıklarını anlıyorum ama gerçek şu ki hepimiz eşit değiliz. İşte makalenin bağlantısı. https://www.ibtimes.co.uk/male-suicide-scandal-uk-men-are-paying-system-that-drives-thousands-them-death-1493340

Author

400 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 01-02-2020 14:16:49

  2. Manisa merkezden ben ziya. Slm siteniz ciddiyim hayran edici, sağolun 06-02-2020 03:47:43

  3. Kırıkkale merkezden ben banu. Merhaba paylaşım vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 08-02-2020 12:47:24

  4. Selamın aleyküm web siteniz harbiden hayran bıraktı, saolun

  5. Bursa merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 12-02-2020 22:42:35

  6. Merhaba herkese sayfan vallaha çok güzel, facebookta paylaştım

  7. Kilis merkezden ben doruk. Slm bu web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım 21-02-2020 15:09:20

  8. Gaziantep merkezden ben Aylin. Merhaba siten ciddiyim dikkat çekici, şukuladım 22-02-2020 10:12:35

  9. Çankırı merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz çok iyi, sağolun 22-02-2020 19:15:10

  10. Elazığ merkezden ben ahmet. Selam siteniz ciddiyim güzel, sağolun 29-02-2020 15:49:10

  11. merhaba arkadaşlar sayfanız valla dikkat çekici, twitter da paylaştım

  12. selamun aleyküm sayfan harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  13. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok iyi, twitter da paylaştım

  14. Selam herkese web siteniz süper ötesi mükemmel, facebookta paylaştım

  15. Ordu merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım inan ki çok iyi, teraziye tıkladım 24-03-2020 10:19:49

  16. Muş merkezden ben ziya. Mrb web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım 25-03-2020 18:50:49

  17. Selam herkese web siteniz valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  18. Bayburt merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden iyi, twitter da paylaştım 26-03-2020 18:58:16

  19. Merhaba paylaşımınız inanki hayran bıraktı, face de paylaştım

  20. Eskişehir merkezden ben banu. Slm sayfa inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım 05-04-2020 10:24:00

  21. Selamlar web siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  22. selam arkadaşlar paylaşımın harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  23. Selam herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  24. selamun aleyküm siten inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım

  25. Selamlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  26. Kocaeli merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşımınız inanılmaz iyi, face de paylaştım 21-04-2020 23:25:12

  27. Mrb sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  28. Selamlar sayfan süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  29. elif yılmaz Reply

    Slm web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  30. Selam herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, teşekkürler

  31. Muğla merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım 02-05-2020 01:02:30

  32. Slm paylaşımınız inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  33. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  34. Tunceli merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımınız süper ötesi çok güzel, twitter da paylaştım 11-05-2020 19:08:06

  35. Selam herkese web sitesi inanki hoşuma gitti, şukuladım

  36. Afyon merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-05-2020 01:08:22

  37. Merhaba herkese paylaşımın inanki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  38. Karaman merkezden ben banu. selam arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, şukuladım 21-05-2020 07:23:50

  39. selamun aleyküm web siten inan ki hayran edici, facebookta paylaştım

  40. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  41. Kahramanmaraş merkezden ben gaye. Slm siten inanki iyi, teraziye tıkladım 02-06-2020 06:14:25

  42. Sinop merkezden ben Gürbüz. Selamlar paylaşım vallaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 02-06-2020 06:14:27

  43. Erzincan merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-06-2020 06:14:29

  44. elif yılmaz Reply

    Kilis merkezden ben elif yılmaz. Merhaba web sitesi gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım 02-06-2020 06:14:30

  45. Gümüşhane merkezden ben ziya. Merhaba herkese web sitesi gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 02-06-2020 06:14:32

  46. Kayseri merkezden ben Aylin. Mrb web siten harbiden güzel, teraziye tıkladım 02-06-2020 06:14:34

  47. Selamlar paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım

  48. Elazığ merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha hayran bıraktı, teşekkürler 02-06-2020 06:14:38

  49. Hatay merkezden ben Emine. Slm web sitesi gerçekten iyi, facebookta paylaştım 02-06-2020 06:14:45

  50. Selamın aleyküm sayfan inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım

  51. Selamlar paylaşım vallaha billaha çok güzel, teşekkürler

  52. Bingöl merkezden ben banu. Selamın aleyküm web siten cidden dikkat çekici, teşekkürler 02-06-2020 06:14:55

  53. Hakkari merkezden ben banu. Merhabalar paylaşım vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 02-06-2020 06:14:56

  54. elif yılmaz Reply

    Selam sayfa harbiden dikkat çekici, face de paylaştım

  55. Zonguldak merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın harbiden hoşuma gitti, tebrikler 02-06-2020 06:15:01

  56. İzmir merkezden ben ali. Merhaba siten yeminle mükemmel, saolun 02-06-2020 06:15:03

  57. merhaba arkadaşlar web siten inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  58. Kırşehir merkezden ben Aylin. Selam herkese siteniz ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 02-06-2020 06:15:07

  59. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  60. Merhaba sayfa inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  61. Iğdır merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 02-06-2020 13:44:44

  62. Çanakkale merkezden ben gaye. Selam bu web sitesi valla hoşuma gitti, face de paylaştım 02-06-2020 13:45:03

  63. Merhaba siten inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  64. elif yılmaz Reply

    Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım 02-06-2020 13:45:38

  65. merhaba arkadaşlar sayfan cidden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  66. Tokat merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım 02-06-2020 13:46:34

  67. selam arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok iyi, face de paylaştım

  68. merhaba arkadaşlar paylaşımınız valla hayran edici, facebookta paylaştım

  69. Nevşehir merkezden ben gaye. Merhaba herkese paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler 02-06-2020 13:47:42

  70. merhaba arkadaşlar siten inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  71. Merhaba herkese sayfanız gerçekten ilgi uyandırıcı, tebrikler

  72. Çankırı merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz vallaha billaha mükemmel, sağolun 02-06-2020 13:48:38

  73. Ordu merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfanız inanılmaz hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 02-06-2020 13:49:02

  74. Merhabalar bu web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım

  75. Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese siteniz vallaha güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-06-2020 13:49:41

  76. Ağrı merkezden ben ahmet. selamun aleyküm siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, teşekkürler 02-06-2020 13:50:00

  77. Elazığ merkezden ben Emine. Merhaba web sitesi vallaha billaha çok iyi, tebrikler 02-06-2020 13:50:24

  78. Selam herkese sayfan valla hayran edici, facebookta paylaştım

  79. Selamlar web siteniz vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  80. Adana merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımın vallaha billaha hayran edici, twitter da paylaştım 02-06-2020 13:51:39

  81. Trabzon merkezden ben Gürbüz. Selamlar web sitesi harbiden dikkatimi çekti, tebrikler 02-06-2020 13:51:50

  82. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha dikkat çekici, sağolun

  83. Selam herkese sayfan gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  84. Siirt merkezden ben banu. Selamlar sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 03-06-2020 10:37:55

  85. Batman merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşımın ciddiyim çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 03-06-2020 10:37:59

  86. Slm siten cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  87. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm siten gerçekten hayran bıraktı, saolun

  88. Eskişehir merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşım inanılmaz güzel, teşekkürler 03-06-2020 10:38:06

  89. merhaba arkadaşlar siteniz yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  90. Merhaba web siten inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  91. Mrb paylaşımın inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  92. Selam paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  93. Denizli merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar bu web sitesi valla dikkatimi çekti, sağolun 03-06-2020 10:38:17

  94. Nevşehir merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımın yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-06-2020 16:27:52

  95. Bursa merkezden ben ziya. Selam paylaşım vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 08-06-2020 05:12:28

  96. elif yılmaz Reply

    Merhaba sayfan gerçekten iyi, linkedinde paylaştım

  97. selamun aleyküm web sitesi valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  98. Afyon merkezden ben ali. Slm bu web sitesi inanki hayran bıraktı, şukuladım 30-06-2020 02:45:35

  99. Antalya merkezden ben mehmet. Merhaba siteniz ciddiyim güzel, linkedinde paylaştım 04-07-2020 11:33:39

  100. Merhaba paylaşım gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım

  101. Muğla merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web sitesi süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun 09-07-2020 02:32:22

  102. Merhaba paylaşımınız süper ötesi güzel, twitter da paylaştım

  103. Selamın aleyküm web siten inanki dikkat çekici, şukuladım

  104. Selamlar sayfanız süper ötesi dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  105. Slm sayfan valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  106. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siteniz valla mükemmel, teraziye tıkladım

  107. Manisa merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım 10-08-2020 01:21:30

  108. Kastamonu merkezden ben Emine. selamun aleyküm web siten yeminle mükemmel, sağolun 18-08-2020 04:29:52

  109. selam arkadaşlar bu web sitesi inanki çok güzel, tebrikler

  110. Kırklareli merkezden ben gaye. Selamlar sayfan gerçekten çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 21-08-2020 21:29:18

  111. Zonguldak merkezden ben doruk. Selam sayfanız süper ötesi iyi, şukuladım 21-08-2020 21:29:30

  112. merhaba arkadaşlar web siteniz gerçekten iyi, facebookta paylaştım

  113. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  114. selamun aleyküm paylaşım inanki hoşuma gitti, sağolun

  115. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  116. Rize merkezden ben mehmet. selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım 21-08-2020 21:30:47

  117. Adıyaman merkezden ben ali. Selam paylaşımınız inan ki çok güzel, twitter da paylaştım 21-08-2020 21:31:13

  118. Merhaba herkese web siten vallaha çok iyi, facebookta paylaştım

  119. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  120. Selamlar paylaşımın yeminle çok güzel, teraziye tıkladım

  121. Iğdır merkezden ben doruk. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok güzel, linkedinde paylaştım 21-08-2020 21:32:26

  122. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  123. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  124. Bingöl merkezden ben ali. Merhabalar siteniz valla çok güzel, facebookta paylaştım 21-08-2020 21:33:15

  125. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  126. Merhaba sayfa inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  127. Selamlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, saolun

  128. Slm bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım

  129. Merhabalar web sitesi inanılmaz hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  130. Sakarya merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşımın cidden dikkat çekici, twitter da paylaştım 21-08-2020 21:34:29

  131. selam arkadaşlar web siteniz valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  132. Merhaba herkese web sitesi inanki hayran edici, sağolun

  133. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm siteniz inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım

  134. Ordu merkezden ben ali. Selamlar paylaşımınız süper ötesi çok iyi, face de paylaştım 21-08-2020 21:36:31

  135. Aydın merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfan inanılmaz çok iyi, twitter da paylaştım 21-08-2020 21:36:45

  136. Bingöl merkezden ben mehmet. Mrb sayfan valla çok güzel, saolun 21-08-2020 21:37:02

  137. Tekirdağ merkezden ben ahmet. selamun aleyküm sayfa harbiden güzel, saolun 21-08-2020 21:37:13

  138. Van merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok iyi, linkedinde paylaştım 21-08-2020 21:37:38

  139. Amasya merkezden ben ali. selam arkadaşlar sayfan harbiden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 21-08-2020 21:37:48

  140. Ağrı merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten iyi, teraziye tıkladım 21-08-2020 21:38:01

  141. merhaba arkadaşlar paylaşımınız cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  142. Selam herkese paylaşımınız valla hayran edici, şukuladım

  143. Selam herkese paylaşımınız inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  144. Erzincan merkezden ben ali. Selamlar web sitesi valla çok güzel, şukuladım 21-08-2020 21:39:11

  145. Merhaba paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  146. Selamın aleyküm web siten vallaha dikkat çekici, teraziye tıkladım

  147. Merhaba bu web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım

  148. Siirt merkezden ben mehmet. Slm web siteniz inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 21-08-2020 21:40:44

  149. Kırıkkale merkezden ben Emine. Selamlar web siten inan ki çok güzel, facebookta paylaştım 21-08-2020 21:41:05

  150. Siirt merkezden ben banu. selamun aleyküm web siten valla dikkatimi çekti, tebrikler 21-08-2020 21:41:16

  151. Kocaeli merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız inan ki hayran edici, teşekkürler 21-08-2020 21:41:26

  152. merhaba arkadaşlar paylaşım inanılmaz mükemmel, tebrikler

  153. Çorum merkezden ben ali. Selam herkese web sitesi inanki mükemmel, saolun 21-08-2020 21:41:49

  154. Gaziantep merkezden ben ali. Selam paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 21-08-2020 21:42:04

  155. Selam herkese web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, saolun

  156. Erzincan merkezden ben ziya. Merhaba herkese web siten harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım 29-08-2020 21:02:43

  157. Mardin merkezden ben mehmet. Selam sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, face de paylaştım 30-08-2020 02:34:57

  158. Amasya merkezden ben ziya. Merhabalar web siten ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 30-08-2020 11:53:26

  159. merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler

  160. Gürbüz Reply

    Selamlar web sitesi inanılmaz mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  161. Bilecik merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 27-09-2020 23:09:20

  162. Batman merkezden ben gaye. Selam sayfanız inanki hayran edici, tebrikler 02-10-2020 11:37:35

  163. elif yılmaz Reply

    Kırıkkale dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam siten inanılmaz hayran bıraktı, saolun , elif yılmaz – 259

  164. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın yeminle dikkat çekici, saolun , ali – 52

  165. Giresun merkezden ben doruk. Selam siteniz gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım 16-10-2020 19:29:03

  166. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın vallaha billaha hayran edici, teşekkürler , mehmet – 309

  167. Gürbüz Reply

    Batman dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Mrb paylaşımın harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım , Gürbüz – 471

  168. Gümüşhane dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese web siteniz inanki güzel, sosyal medyada paylaştım , ali – 78

  169. Tekirdağ dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamın aleyküm web siten inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 253

  170. Bilecik merkezden ben banu. Selamlar paylaşımın cidden dikkatimi çekti, saolun 26-10-2020 05:18:18

  171. Tekirdağ merkezden ben mehmet. Selamlar bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, teraziye tıkladım 28-10-2020 19:50:12

  172. selamun aleyküm paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, sağolun

  173. Yozgat dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selam arkadaşlar sayfan cidden mükemmel, twitter da paylaştım , Hasan – 10

  174. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam siten inanılmaz güzel, twitter da paylaştım , ziya – 160

  175. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız cidden iyi, saolun , gaye – 34

  176. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese siten valla dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , – 401

  177. Bolu merkezden ben . selam arkadaşlar sayfan cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım 10-11-2020 15:28:50

  178. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim dikkatimi çekti, teşekkürler

  179. Kütahya merkezden ben Hasan. Mrb sayfanız cidden çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-11-2020 15:29:06

  180. Ankara dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam web siten cidden dikkat çekici, teraziye tıkladım , doruk – 394

  181. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam herkese siten gerçekten güzel, linkedinde paylaştım , hatice – 55

  182. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhabalar web siten vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım , – 81

  183. Çanakkale dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam siteniz yeminle çok güzel, sağolun , mehmet – 114

  184. İstanbul dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese sayfan gerçekten hayran edici, sağolun , hatice – 247

  185. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam siten inanılmaz hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 466

  186. İstanbul dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba sayfan inanki ilgi uyandırıcı, saolun , mehmet – 228

  187. Aksaray merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfan ciddiyim çok güzel, tebrikler 10-11-2020 15:30:05

  188. Kastamonu dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim çok iyi, linkedinde paylaştım , memo – 231

  189. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm web siteniz vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 288

  190. selam arkadaşlar siten vallaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  191. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım vallaha güzel, linkedinde paylaştım , – 210

  192. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfa yeminle hoşuma gitti, teşekkürler , Hasan – 103

  193. Merhaba web siteniz yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım

  194. Malatya dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhabalar bu web sitesi ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , banu – 90

  195. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Mrb web siten valla dikkat çekici, face de paylaştım , elif yılmaz – 124

  196. Rize merkezden ben emin. Selamlar sayfa valla güzel, teşekkürler 10-11-2020 15:30:52

  197. Eskişehir dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Slm siten inanki çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 15

  198. Manisa dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamlar web siten vallaha hoşuma gitti, teşekkürler , hatice – 8

  199. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese paylaşım valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 10-11-2020 15:31:04

  200. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 86

  201. Şanlıurfa dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba sayfa cidden hayran edici, sağolun , doruk – 260

  202. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Mrb web siten cidden hoşuma gitti, teşekkürler , mehmet – 332

  203. Tokat merkezden ben Hasan. Selam herkese sayfanız gerçekten çok güzel, linkedinde paylaştım 10-11-2020 15:31:19

  204. Erzurum dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese sayfa inanki çok iyi, teraziye tıkladım , banu – 302

  205. Karaman dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamın aleyküm bu web sitesi inan ki iyi, saolun , mehmet – 68

  206. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese siten süper ötesi mükemmel, tebrikler , Aylin – 481

  207. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamın aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler , ahmet – 23

  208. Erzincan dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamlar paylaşım cidden hayran edici, teraziye tıkladım , gaye – 178

  209. Merhabalar bu web sitesi yeminle hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  210. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam paylaşım harbiden iyi, saolun , memo – 335

  211. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhabalar web siteniz harbiden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 159

  212. Manisa merkezden ben ali. Merhaba sayfa inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 10-11-2020 15:31:58

  213. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 72

  214. Artvin merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfan harbiden iyi, sağolun 10-11-2020 15:32:05

  215. Aksaray dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Mrb sayfa inanki çok güzel, saolun , – 410

  216. Isparta merkezden ben Emine. Slm siteniz harbiden çok güzel, teraziye tıkladım 10-11-2020 15:32:12

  217. Şanlıurfa dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selam arkadaşlar sayfanız cidden güzel, teraziye tıkladım , Aylin – 397

  218. Gürbüz Reply

    Afyon merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siten harbiden iyi, twitter da paylaştım 10-11-2020 15:32:19

  219. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden dikkat çekici, sağolun

  220. Selamın aleyküm sayfanız inan ki dikkatimi çekti, saolun

  221. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız gerçekten iyi, facebookta paylaştım , ali – 87

  222. Gürbüz Reply

    Karabük merkezden ben Gürbüz. Mrb web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 10-11-2020 15:32:36

  223. Çankırı merkezden ben ahmet. Mrb web sitesi valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-11-2020 17:09:49

  224. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamlar paylaşımın vallaha billaha çok hoşuma gitti, sağolun , ali – 35

  225. Çanakkale merkezden ben emin. selamun aleyküm siten inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 12-11-2020 08:59:56

  226. Slm siten vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  227. Sivas merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfanız inan ki iyi, facebookta paylaştım 18-11-2020 06:36:38

  228. Bartın dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese sayfa süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım , ali – 236

  229. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm sayfa gerçekten hayran bıraktı, teraziye tıkladım , ahmet – 336

  230. Sinop merkezden ben gaye. Selam siten inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 06-12-2020 02:48:27

  231. Merhabalar sayfa inanki dikkat çekici, teraziye tıkladım

  232. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm web siteniz yeminle çok güzel, teşekkürler , memo – 109

  233. Edirne merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 11-12-2020 15:58:20

  234. Kırklareli dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba sayfan inanki hoşuma gitti, saolun , ali – 65

  235. Bartın dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Slm siteniz inan ki hoşuma gitti, teşekkürler , banu – 52

  236. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz inan ki güzel, saolun , mehmet – 345

  237. Hatay merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar web siten inan ki hoşuma gitti, saolun 20-12-2020 06:59:38

  238. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşım inanılmaz hoşuma gitti, face de paylaştım

  239. merhaba arkadaşlar web siten harbiden hayran bıraktı, saolun

  240. Yozgat merkezden ben . Selam web siteniz ciddiyim hoşuma gitti, tebrikler 26-12-2020 08:53:55

  241. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 27-12-2020 03:19:57

  242. Muş merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-12-2020 09:24:34

  243. selamun aleyküm web siteniz cidden mükemmel, linkedinde paylaştım

  244. Selam herkese web sitesi yeminle dikkatimi çekti, tebrikler

  245. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , – 283

  246. Selam sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  247. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha iyi, face de paylaştım

  248. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamlar web sitesi cidden çok iyi, tebrikler , ziya – 197

  249. Tunceli merkezden ben banu. Selam siteniz yeminle güzel, teşekkürler 16-01-2021 18:10:10

  250. Bartın merkezden ben hatice. Selamlar web sitesi gerçekten hoşuma gitti, sağolun 17-01-2021 14:16:34

  251. Kars merkezden ben ali. Selamın aleyküm paylaşımınız harbiden güzel, sağolun 25-01-2021 01:45:07

  252. Batman dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 21

  253. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanki hoşuma gitti, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 13

  254. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten mükemmel, tebrikler

  255. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , ali – 122

  256. Merhabalar paylaşımınız inan ki hayran edici, teraziye tıkladım

  257. Amasya merkezden ben ziya. Merhaba siten vallaha billaha hoşuma gitti, face de paylaştım 29-01-2021 04:39:44

  258. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım valla hoşuma gitti, teşekkürler , ali – 418

  259. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhabalar paylaşım cidden hoşuma gitti, tebrikler , ziya – 75

  260. Tunceli merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfa süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım 29-01-2021 04:39:55

  261. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam siten süper ötesi ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , – 403

  262. Ağrı merkezden ben . Merhaba web sitesi inanılmaz çok güzel, teşekkürler 29-01-2021 04:40:02

  263. Malatya merkezden ben ziya. Selam web siteniz inan ki iyi, tebrikler 29-01-2021 04:40:07

  264. Uşak merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar siten valla dikkat çekici, twitter da paylaştım 29-01-2021 04:40:10

  265. Bolu dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese sayfa inanılmaz çok güzel, tebrikler , emin – 359

  266. Gürbüz Reply

    Bayburt dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamın aleyküm sayfanız valla ilgi uyandırıcı, sağolun , Gürbüz – 499

  267. Gürbüz Reply

    Niğde merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşımın gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım 29-01-2021 04:40:19

  268. Osmaniye merkezden ben . Selam herkese sayfa cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 29-01-2021 04:40:26

  269. Erzurum merkezden ben emin. Selamın aleyküm paylaşımın inanılmaz mükemmel, şukuladım 29-01-2021 04:40:29

  270. Gürbüz Reply

    İstanbul dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selam arkadaşlar bu web sitesi valla güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 416

  271. Mrb bu web sitesi inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  272. Bursa dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba siten gerçekten hoşuma gitti, saolun , gaye – 456

  273. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam herkese siteniz harbiden hayran bıraktı, facebookta paylaştım , – 189

  274. Elazığ dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz çok iyi, facebookta paylaştım , – 92

  275. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Mrb sayfan vallaha billaha mükemmel, teşekkürler , Hasan – 412

  276. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam web sitesi gerçekten mükemmel, teraziye tıkladım , Emine – 248

  277. Selam herkese web siteniz valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  278. Tunceli merkezden ben memo. Mrb paylaşımınız vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım 29-01-2021 04:41:00

  279. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba web siteniz vallaha iyi, saolun , hatice – 368

  280. Kocaeli dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam siteniz süper ötesi hayran bıraktı, şukuladım , banu – 448

  281. Eskişehir merkezden ben ziya. Selam herkese siten harbiden hayran bıraktı, teşekkürler 29-01-2021 04:41:10

  282. Diyarbakır merkezden ben Hasan. Mrb siteniz yeminle çok güzel, şukuladım 29-01-2021 04:41:14

  283. Denizli merkezden ben hatice. Merhaba siteniz inanki iyi, sağolun 29-01-2021 04:41:20

  284. Aksaray dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam herkese paylaşımınız vallaha billaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 148

  285. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, teraziye tıkladım , Gürbüz – 149

  286. selamun aleyküm web sitesi yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım

  287. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım , Aylin – 87

  288. Yalova dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi iyi, facebookta paylaştım , Aylin – 100

  289. Adıyaman merkezden ben ahmet. Selam herkese web sitesi cidden çok iyi, teraziye tıkladım 29-01-2021 04:42:11

  290. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba paylaşımın cidden ilgi uyandırıcı, sağolun , mehmet – 344

  291. Isparta dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhaba herkese bu web sitesi inan ki iyi, saolun , Emine – 292

  292. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 232

  293. Gürbüz Reply

    Merhaba herkese paylaşım vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  294. Ardahan dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamlar siteniz inanki dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 317

  295. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha mükemmel, şukuladım , mehmet – 292

  296. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, sağolun , ali – 174

  297. Elazığ dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamlar sayfanız yeminle çok iyi, saolun , gaye – 107

  298. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhabalar sayfanız vallaha mükemmel, şukuladım , memo – 269

  299. Yozgat dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhabalar siten inanılmaz çok iyi, sosyal medyada paylaştım , doruk – 101

  300. Aksaray merkezden ben ali. Selamın aleyküm siteniz vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 31-01-2021 02:24:12

  301. Sakarya dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selamun aleyküm web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , hatice – 265

  302. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz süper ötesi çok iyi, şukuladım , – 232

  303. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım valla iyi, face de paylaştım , hatice – 192

  304. selamun aleyküm sayfanız vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  305. Selam herkese sayfa valla hayran edici, teraziye tıkladım

  306. Gümüşhane merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle dikkat çekici, face de paylaştım 18-02-2021 09:08:08

  307. Kahramanmaraş dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam herkese web sitesi gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 233

  308. Selam herkese sayfa gerçekten güzel, teşekkürler

  309. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi harbiden dikkatimi çekti, saolun , Emine – 300

  310. Gürbüz Reply

    Bingöl dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selam herkese web sitesi yeminle çok güzel, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 114

  311. Merhabalar siten gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  312. Gürbüz Reply

    Mrb siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  313. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamlar siteniz inan ki güzel, tebrikler , Hasan – 302

  314. Burdur dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamlar siteniz inanki çok iyi, tebrikler , hatice – 190

  315. Yalova merkezden ben ali. Selamlar sayfan süper ötesi iyi, teraziye tıkladım 05-03-2021 12:52:21

  316. Gürbüz Reply

    selamun aleyküm web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  317. elif yılmaz Reply

    Bartın dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamın aleyküm siteniz vallaha ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 273

  318. Osmaniye merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız gerçekten mükemmel, facebookta paylaştım 15-03-2021 01:14:10

  319. Diyarbakır merkezden ben ali. Merhaba sayfa süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım 19-03-2021 17:33:11

  320. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm bu web sitesi inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım , emin – 42

  321. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , emin – 33

  322. Giresun merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 29-03-2021 10:47:41

  323. Kayseri merkezden ben banu. Selam sayfanız inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım 07-04-2021 01:23:25

  324. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, tebrikler , banu – 210

  325. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba siten valla ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 453

  326. Kocaeli dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . merhaba arkadaşlar web siten inanki hoşuma gitti, sağolun , doruk – 376

  327. Kırıkkale dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok güzel, şukuladım , Aylin – 200

  328. selamun aleyküm paylaşım inanılmaz iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  329. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Merhaba web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , banu – 257

  330. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam sayfanız inanılmaz hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , gaye – 76

  331. Gümüşhane merkezden ben gaye. Merhabalar paylaşımın harbiden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 19-04-2021 12:26:54

  332. Antalya merkezden ben gaye. Mrb sayfan ciddiyim ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 19-04-2021 12:27:00

  333. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Emine – 200

  334. Yalova merkezden ben ali. Selam siteniz harbiden hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 19-04-2021 12:27:10

  335. Yozgat dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Merhabalar paylaşımınız harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım , banu – 23

  336. Adıyaman merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa harbiden çok iyi, sosyal medyada paylaştım 19-04-2021 12:27:21

  337. Artvin dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . selamun aleyküm paylaşımın valla mükemmel, sağolun , hatice – 328

  338. elif yılmaz Reply

    Giresun merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşım vallaha hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 19-04-2021 17:56:56

  339. elif yılmaz Reply

    Kars dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Selamın aleyküm web siteniz süper ötesi hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 130

  340. Samsun merkezden ben Emine. Selam bu web sitesi yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 19-04-2021 17:58:21

  341. Niğde dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Mrb sayfanız inanılmaz çok güzel, tebrikler , Emine – 265

  342. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz harbiden dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , ali – 319

  343. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım harbiden çok güzel, tebrikler , Emine – 424

  344. Bolu dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım , gaye – 92

  345. Merhaba herkese siten vallaha hayran edici, tebrikler

  346. Selam paylaşımın inanki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  347. Selam sayfan vallaha mükemmel, facebookta paylaştım

  348. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım valla çok iyi, teraziye tıkladım , Gürbüz – 308

  349. Kırklareli dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Slm siten vallaha billaha iyi, linkedinde paylaştım , banu – 473

  350. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm bu web sitesi süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 233

  351. Çankırı dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Mrb siten vallaha billaha hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , gaye – 132

  352. elif yılmaz Reply

    Selamlar paylaşım ciddiyim güzel, face de paylaştım

  353. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler , hatice – 29

  354. elif yılmaz Reply

    Hatay merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfanız harbiden çok güzel, face de paylaştım 12-05-2021 08:46:29

  355. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  356. Denizli dan kimler var. İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. . Slm web sitesi vallaha dikkatimi çekti, tebrikler , mehmet – 353

  357. Bu konu : ” İntihar, Birleşik Krallık'ta 20-50 yaş arasındaki erkekler için önde gelen ölüm nedenidir. ” çok güzel. Slm paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, saolun , hatice – 204

  358. Muğla merkezden ben memo. Merhaba herkese web siten yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 11-06-2021 02:56:42

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link